دوربین مداربسته بیسیمدوربین مداربسته شارژی

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم شارژی 2 مگاپیکسل

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم شارژی 2 مگاپیکسل در تکنو دوربین ارزان تر از همه جاست. دوربین مداربسته قابل شارژ وایرلس از دسته دوربین های جدید می باشد که دارای باتری قوی برای ضبط فیلم می باشد. این دوربین های مداربسته در انواع متفاوتی در بازار موجود است برای استفاده های متفاوت کاربرد دارد. در ادامه با تعدادی از این دوربین های باتری خور آشنا خواهید شد.

دوربین قابل شارژ

آیا تحت تاثیر انواع دوربین های امنیتی موجود در بازار هستید؟ شما تنها نیستید یکی از راه‌های ساده‌سازی پیشنهادها، دسته‌بندی آنها بر اساس منبع انرژی است. امروزه می‌توانید دوربین‌های امنیتی را پیدا کنید که از طریق سیستم برق، سیستم Wi-Fi، پنل‌های خورشیدی یا باتری‌های خانه شما تغذیه می‌شوند. در این راهنما، ما قصد داریم تمرکز خود را برای پوشش دوربین های امنیتی که با باتری های قابل شارژ کار می کنند محدود کنیم.

دوربین‌های با باتری، بی‌سیم بودن را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهند. در حالی که دوربین های Wi-Fi هنوز باید به پریز برق وصل شوند، دوربین های باتری خور کاملاً بدون سیم هستند. این امکان نصب بدون درهم و برهمی و انعطاف پذیر را فراهم می کند و از آنجایی که نیازی به قرار دادن آنها در نزدیکی پریز نیست، دوربین های باتری خور می توانند مناطقی را که دوربین های سیم دار و حتی بدون سیم معمولاً نمی توانند پوشش دهند نظارت کنند.

همین چند سال پیش، تنها تعداد انگشت شماری دوربین باتری خور وجود داشت. در حال حاضر، آنها همه جا هستند. تقریباً هر تولید کننده دوربین های امنیتی دیدگاه خاص خود را در مورد دوربین های باتری دار دارد که باعث شد ما بپرسیم: کدام دوربین های باتری دار بهترین هستند؟

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم شارژی

دوربین کوچک باتری خور

دوربین با باتری لیتیومی قابل شارژ داخلی 2600 میلی آمپر ساعتی، دو روش کار برای بهبود عمر باتری دارد. 1: حالت ضبط تمام روز: دوربین مخفی می تواند 24/7 در یک حلقه تا 9 ساعت ضبط کند. 2: حالت کم مصرف: در این حالت، ضبط می تواند 30 روز طول بکشد. اگر دوربین در عرض 30 ثانیه حرکت را تشخیص ندهد، وارد حالت خواب می شود و به مدت دو ماه در حالت ایستاده است. ورود به برنامه می تواند به طور خودکار دستگاه را بیدار کند. دوربین مینی مجهز به حسگر LED مادون قرمز نامرئی و سنسور CMOS پیشرفته با فواصل دید در شب تا 18 فوت است که حتی در تاریکی کامل فیلم واضحی را ارائه می دهد. هنگامی که دوربین جاسوسی یک جسم متحرک را تشخیص می دهد، بلافاصله یک پیام/تصویر هشدار را به تلفن شما می فرستد. همچنین، تشخیص حرکت مادون قرمز ارتقا یافته، افراد/حیوانات خانگی را بهتر تشخیص می دهد تا از هشدارهای نادرست جلوگیری کند.

دوربین جاسوسی کوچک دارای سنسور تصویر پیشرفته 2.0 مگاپیکسلی و لنز زاویه باز 150 درجه است که جزئیات را به وضوح ثبت می کند و کیفیت تصویر عالی را بهتر از دوربین های دیگر نشان می دهد. دوربین را به وای فای منزل خود وصل کنید. توسط APP، می توانید ویدیوی زنده را در هر جایی تماشا و ضبط کنید. از کارت SD 128 گیگابایتی پشتیبانی می‌کند . اگر کارت SD در این دوربین پر باشد، قدیمی‌ترین فایل‌ها به‌طور خودکار بازنویسی می‌شوند. اگر سؤال یا مشکلی در مورد خرید خود دارید، لطفاً به ما بگویید و ما با کمال میل در هر زمان به شما کمک خواهیم کرد!

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم شارژی

دوربین مداربسته خورشیدی بدون برق

دوربین خورشیدی با پنل خورشیدی و باتری های قابل شارژ 15000 میلی آمپری ارتقا یافته، قدرت ابدی را تضمین می کند. نگران برداشتن دوربین برای شارژ نباشید.با پایه های فلزی قابل تنظیم 360 درجه، این دوربین امنیتی در فضای باز کاملاً بی سیم است. آنتن‌های دوگانه 4dbi به دوربین اجازه دریافت شبکه قوی‌تر و پایدارتر نسبت به دوربین‌های دیگر را می‌دهند. فقط از وای فای 2.4 گیگاهرتزی پشتیبانی می کند که نفوذ بهتر و محدوده وای فای وسیع تری دارد، نه 5 گیگاهرتز. عملکرد برنامه “CloudEdge” با تشخیص سیگنال می تواند نقطه ای را که بهترین سیگنال را دارد هنگام آماده شدن برای نصب دوربین پیدا کند.
1080P FHD و دید در شب 65 فوت و زاویه عریض 130 درجه: دوربین بی سیم ieGeek در فضای باز مجهز به سنسور رنگ 1/3CMOS است که بدون توجه به آب و هوا، تصاویر و ویدیوهای شفاف و شفافی را ارائه می دهد. 4 چراغ IR به طور خودکار نور محیط را حس می کنند و به حالت دید در شب می روند، فاصله مانیتور تا 65 فوت است. زاویه باز 130 درجه به شما امکان می دهد هر گوشه ای را که می خواهید نظارت کنید مشاهده کنید. دوربین وای‌فای بی‌سیم الگوریتم‌های بهینه‌سازی شده‌ای دارد که به طور قابل‌توجهی تشخیص انسان‌مانند را برای کاهش هشدارهای نادرست افزایش می‌دهد. شما حتی می توانید برنامه هشدار و فاصله هشدار را سفارشی کنید. Photo-diode داخلی از اعلان‌های هشدار فوری پشتیبانی می‌کند (در 0.2-3 ثانیه)، می‌توانید در هر زمان با دیگران به اشتراک بگذارید و برای تنظیم سطح حساسیت تشخیص شخصاً بین 1-10 پشتیبانی می‌شود.

این دوربین وای فای بی‌سیم دارای یک سیستم داخلی داخلی است که مکالمه دو طرفه با وفاداری بالا را همیشه ارائه می‌کند. فقط با یک اسکن QR می توانید با دوربین ها با خانواده یا دوستان خود به اشتراک بگذارید. طراحی ضد آب IP65 می تواند به طور کامل از ورود گرد و غبار و پاشش آب جلوگیری کند. بدون توجه به باران شدید یا قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند بدون تاثیر عمل کند. دمای استاندارد عملکرد باید از -13 درجه فارنهایت تا 140 درجه فارنهایت (25- درجه سانتیگراد تا 60 درجه) باشد.

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم شارژی

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم شارژی

در این مطلب با دوربین های مداربسته شارژی آشنا شدید. این دسته از دوربین ها در گروه دوربین های مداربسته پر فروش و مدرن قرار دارد که بیشتر برای مکان های اجاره ای و افرادی که قصد حمل دوربین مداربسته با خود را دارند، کاربرد دارد. برای خرید و سفارش انواع دوربین های مداربسته وایرلس شارژی همین حالا با شماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید