دوربین مداربسته بیسیمدوربین مداربسته شارژی

فروش دوربین مدار بسته بیسیم شارژی 2 مگاپیکسل

فروش دوربین مدار بسته بیسیم شارژی 2 مگاپیکسل با ارزان ترین قیمت آغاز شد. انواع دوربین مداربسته قابل شارژ در واقع انرژی و قدرت مورد نیاز خود را از طریق باتری های قابل شارژ تامین می کنند. بر اساس نحوه شارژ باتری ها، شما دو گزینه برای انتخاب خواهید داشت: یا دوربین های امنیتی که مستیقما شارژ می شوند، مانند تلفن همراه یا دوربین های امنیتی دارای پک باتری قابل شارژ هستند. در ادامه با این دوربین های بیسیم وای فای شارژی آشنا خواهیم شد:

فروش دوربین مدار بسته بیسیم شارژی

دوربین مداربسته بیسیم شارژی 2 مگاپیکسلی :

تولید کنند گان دوربین های مداربسته در نوع  دوربین های بیسیم دو هدف اصلی را دنبال می کنند هدف اول این است که ساختار و بدنه دوربین مداربسته بیسیم کوچک باشد وهدف دوم آنا این است که بخش سخت افزاری و نرم افزای دوربین پیشرفته و استفاده از آن آسان بوده و بدون نیاز به نیروی متخصص برای هر فردی قابل نصب و اجرا باشد. انواع دوربین مداربسته بیسیم به دودسته کلی دوربین مداربسته بی سیم آنالوگ و دوربین مداربسته بیسیم دیجیتال یا آی پی میباشد

دوربین مداربسته بیسیم آنالوگ با تبدیل سیگنال تصاویر به سیگنال رادیویی داده ها را انتقال میدهند این نوع دوربین ها به دلیل حساسیت به شرایط محیطی و موانع سر راه دوربین و یا حساسیت به نویز های سگنالی موجود درمحیط کارایی کم داشته و این مدل اکنون منسوخ شده است. دوربین مداربسته بیسیم دیجیتال یا آی پی برای انتقال تصاویر و فیلم ها از وای فای استفاده می کنند و حساسیت کمتری نسبت به شرایط جوی محیط و نویزهای موجود داشته و درنتیجه سرعت انتقال و کیفیت تصاویر درآنها بیشتر میباشد ومعمولا دارای آنتن های وای فای هستند ودر دوربین های حرفه ای دارای  آنتن های وای فای دیجیتالی مخصوص هستند که برد بیشتری دارند .

دوربین های بی سیم قابل شارژ

دوربین های مداربسته بیسیم شارژی مناسب برای مکان هایی که امکان سیم کشی و یا اتصال به برق شهری وجود ندارد از این رو از این نوع دوربین ها در باغات، ویلاها، منار جادها، و در اماکن مسکونی و تجاری و ادرای و صنعتی وغیره نیز استفاده می شوند. دوربین مداربسته بی سیم شارژی از جدیدترین دوربین های مداربسته وای فای دار میباشد که کاملا بیسیم بوده وبرای تامین انرژی خود از باتری های داخلی استفاده می کند باتری آنها شارژی با ظرفیت 6500 میل آمپر بر ساعت میباشد وبه مدت 60 روز به صورت کار مداوم میتواند دوربین را روشن نگه دارد.

انتقال تصاویرو فیلم های ضبط شده در دوربین های مداربسته بیسیم از طریق اتصال به اینترنت میباشد و هم چنین با استفاده از نرم افزارهای مخصوص در گوشی های همراه وتبلت ها با  سیستم عامل اندرویدو ای او اس  و یو بیل میتوان مشاهده کرد. این نوع دوربین ها دارای میکروفون واسپیکر داخلی بوده و قابلیت ضبط و پخش صدا را دارد. این محصول قابلیت چرخش به صورت 180 تا 360 درجه را دارند.

فروش دوربین مدار بسته بیسیم شارژی

کیفیت تصاویر دوربین وای فای دار شارزی

کیفیت تصاویر در دوربین وای فای دار شارزی 2 مگاپیکسل بوده و دارای رزولویشن 1080 مگاپیکسل با نرخ فریم 25 تا 30 فریم بر ثانیه و کیفیت تصاویر به صورت فول اچ دی   میباشد. این محصول دارای کارت حافظه با ظرفیت 128 گیگاباتی بوده و تصاویر و فیلم ها را دران ذخیره میکند ودر صورت پرشد حافظه امکان حذف خودکار عکس ها وفیلم های قدیمی را به مدت سی روز یکبار دارد. دوربین های بیسیم 2 مگاپیکسلی دارای سنسور حرکت بوده وبا تشخص حرکت افراد یا اشیا  با فاصله 8 متر درمحل نصب شروع به ضبط فیلم وعکس می کنند وامکنا ارسال نوتفیکیشن موقعیت را به صورت هشدار به گوشی همراه کاربر را دارد واین قابلیت باعث میشود که درمصرف ظرفیت کارت حافظه دوربین صرفه جویی شود و از موارد غیر مهم پر نشود.

لنز دوربین های بیسیم 2 مگاپیکسلی دارای ال ای دی های حاوی نورمادون قرمز میباشد که قابلیت دید در شب را تا شعاع 30 متر به آنها میدهد. بدنه این نوع دوربین ها فلزی بوده ضدآب و ضد ضربه و مقاوم در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی برانی و آفتابی وبرفی هستند. در برخی ا زمدل های دوربین مداربسته بیسیم آهنربایی برا ی نصب دوربین درمکان های فلزی میباشد این مگنت ها در دوربین های مداربسته بیسیم  بولت آهنربایی وجود دارد

 مزایا ومعایب دورنبی مداربسته وایرلس باتری خور

دوربین های بیسیم 2 مگاپیکلسی به دلیل اینکه نیازی به کابل و سیم کشی ندارند نصب آنها بسیار آسان بوده و کم هزینه میباشند. دوربین های مداربسته بیسیم به راحتی با استفاده از دستگاه نویز میتواند از کار بیفتد و یا اینکه به سرقت برود ویا کارت حافظه داخل آن دزدیده شود از این رو این نوع دوربین ها بیشتر برای سیستم های نظارتی مورد استفاده قرار گرفته و برای مکان های با ضریب امنیت بالا توصیه نمی شود. برای استفاده از این نوع دوربین ها باید دستگاه مودم نزدیک دوربین نصب شود از این رو در صورت قطع شدن اینترنت ارتباط با دوربین نیز قطع میشود.

فروش دوربین مدار بسته بیسیم شارژی

فروش دوربین مدار بسته بیسیم شارژی

خرید یک دوربین امنیتی قابل شارژ می تواند بیش از آنچه فکر می کنید هزینه بر باشد. قیمت دوربین امنیتی بی سیم قابل شارژ معمولاً بیشتر از انواع دیگر دوربین ها است. یک جستجوی ساده در گوگل به شما نشان خواهد داد که خرید این دوربین ها تقریبا دو برابر هزینه خرید یک دوربین معمولی با ویژگی های مشابه برای شما هزینه بر خواهد بود. اما تکنو دوربین راه را برای شما آسان کرده است. شما می توانید انواع دوربین های باتری خور و دوربین خورشیدی را با قیمتی ارزان از این مرکز فروش خریداری کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید