ماکت دوربین مداربسته

فروش دوربین مداربسته دکوری به همراه LED

فروش دوربین مداربسته دکوری به همراه LED با ارزان ترین قیمت. فروشگاه امنیتی منصوری جدا از ارائه انواع دوربین های مداربسته، دنیایی از لوازم جانبی دوربین از جمله کابل، لنز، دستگاه دی وی آر، ماکت دوربین مداربسته و غیره را با قمیتی ویژه به فروش می رساند. ما در ادامه این مطلب می خواهیم در مورد دوربین های مداربسته قلابی یا دکوری بیشتر صحبت کنیم پس همراه ما باشید:

دوربین مداربسته دکوری به همراه ال ای دی :

دوربین مداربسته دکوری درواقع همان ماکت دوربین می باشد واز لحاظ ظراهری بسیار شبیه دوربین مداربسته اصلی است وبرای به اشتباه انداختن سارقین استفاده میشوند. ماکت دوربین های مداربسته بیشتر نقش بازدارنده را دارند وفیلم یا تصویری را ضبط وذخیره نمی کنند.با نصب ماکت دوربین مداربسته درمنزل یا محل کار تا حدودی امنیت آنجا تامین میشوند اما در جلوگیری از وقع جرم نقش مفیدی ندارند. دوربین های مداربسته دکوری داری ال ای دی های با چراغ های حاوی نورمادون قرمز هستند با چشمک زدن نور خود باعث رعب و وحشت سارقان میشود. مهمترین مزیت دوربین مداربسته دکوری هزینه پایین آن است ومناسب برای مکان هایی است که حساسیت بالای را ندارند . این ماکت ها نیاز به آداپتور یا کابل کشی نداشته وبا اتصال به برق شهری کار می کنند.

جنس بدنه ماکت دوربین مداربسته از پلاستیک های ارزان می باشدو مقاومت کمتری را دارند بنابراین دوربین های مداربسته دکوری را باید درمحلی نصب کرد که درمعرض گردوغبار، ضربه و نورشدیدآفتاب و یا برف وباران قرار نگیرد.

فروش دوربین مداربسته دکوری

دوربین مداربسته ساختگی

برای تشخیص دوربین مداربسته دکوری از دوربین مداربسته واقعی باید به اجزای آنها توجه کنیم. چراغ ال ای دی دوربین های مداربسته واقعی فقط در طول شب روشن میباشد اما دوربین های دکوری ال ای دی آنها در طول شبانه روز روشن بوده ودرحال چشمک زدن است و روشن ویا تاریک شدن هوا تاثیری بر آنان ندارد. دوربین های مداربسته واقعی مانند مدل اسپیدام چرخشی و در مدل های دیگر نیز قابلیت چرخش به اطراف خود تا 360 درجه را دارند اما ماکت دوربین مداربسته ثابت بوده و توانیی چرخش را ندارند البته در موارد محدودی متحرک بوده اما از نوع حرکت آن  میتوان به دکوری بودن آنها پی برد.

دوربین های مداربسته واقعی دارای سنسورهای حرکتی حساسی هستند و میتوانند  حرکت اشیاء وافراد را تشخیص داده و شروع به ضبط تصاویر و فیلم کنند اما ماکت دوربین های مداربسته فاقد سنسنور حرکتیبوده وقابلیت تعقیب سورژه را ندارند. دوربین های مداربسته دکوری  برخلاف دوربین مدار بسته واقعی نیازی به سیم کشی یا کابل کشی برای تامین انرژی خود ندارند  و بیشتر با باتری کار می کنند در بعضی از آنان نیز مستقیما به برق شهری متصل میباشند.

فروش دوربین مداربسته دکوری

انواع دوربین مداربسته دکوری :

ماکت دوربین مداربسته دام، ماکت دوربین مداربسته بولت، ماکت دوربین مداربسته اسپیدام، ماکت دوربین مداربسته صنعتی، ماکت دوربین مداربسته خورشیدی، ماکت های چراغ دار. ماکت دوربین های دام ظاهری بسیار شبیه به دوربین دام واقعی را دارد و حتی دارای تجهیزاتی مصنوعی مانند لنز،  چراغ های ال ای دی چشمک زن، ولامپ های آی ار برای دید درشب میباشد که بیننده تصور می کند این ماکت واقعا دوربین مداربسته واقعی میباشد. نصب این دوربین ها نیازی به سیم کشی ندارد و انرژی خود را از طریق دو عدد باتری قلمی تامین می کنند.

ماکت دام و بولت دوربین مداربسته

ماکت دوربین مداربسته دام مناسب برای فضاهای بسته با حساسیت کم می باشد ولی ماکت دوربین مداربسته بولت برای فضاهای باز استفاده می شوند. ماکت دوربین های مداربسته بولت نیز دارای چراغ های با نور مادون قرمز می باشد که به صورت 24 ساعته چشمک میزند و انرژی برق این ماکت ها توسط سیمی از برق شهری تامین میشود.

ماکت دوربین های مداربسته خورشیدی

ماکت دوربین های مداربسته خورشیدی یا سولاری دارای پنل های خورشیدی دربالای خور هستند که انرژی خورشید را درطول روز دریافت می کنند و در باتری آنها ذخیره کرده ودرشب برای روشن ماندن از انرژی باتری استفاده می کنند.این ماکتها بسیار شبیه به دوربین های واقعی خورشیدی می باشند و تشخیص آنها همواره برای سارقان دشوار می باشد. ابعاد ماکت دوربین مداربسته خورشیدی به صورت210در 180 در70 میلی متر بوده و دارای وزن سبک تا400 گرم هستند ومناسب برای نصب در هرمکانی هستند میزان عملکرد این دوربین های فیک خورشیدی به تغییرات دمای محیط و قدرت تابش نورخورشیدی میزان عمر وعملکرد باتری بستگی دارد.

ماکت دوربین مداربسته اسپیدام و صنعتی

ماکت دوربین مداربسته اسپیدام دارای ابعاد 11 در21 در 30 سانتی متر بوده و دارای وزنی برابر با 200 گرم بسیار سبک ومقاوم در برابر گردو غبار میباشد این نوع دوربین های فیک اسپیدام دارای چراغ های ال ای دی چشمک زن هستند و میتوان زاویه دید را با شل کردن پایه نگهدارنده آن تغییر داد. تامین انرژی ماکت های اسپیدام از طریق باتری های قلمی داخل آنها میباشد.

ماکت دوربین های صنعتی دارای طول 40 سانتی متر بوده بدنه این ماکتها از جنس فلز بوده و به عنوان دوربین فیک برای فراری دادن سارقان وهم بعنوان کاور برای دوربین های مداربسته اصلی از آنان استفاده کردو دارای چراغ چشمک زن هشدار بوده ودارای 2 عدد باتری قلمی برای تامین انرژی خود میباشد.

از معایب دوربین های مداربسته دکوری درواقع ثبت و ضبط نکردن حوادث  اتفاق افتاده در محیط می باشد که درنتیجه نمیتوان شواهد و مدارکی علیه سارقان جمع آوری کرد.

 

فروش دوربین مداربسته دکوری

فروش دوربین مداربسته دکوری

آیا به خرید دوربین مداربسته فکر کرده اید؟ آیا قصد برقراری امنیت را در خانه دارید اما بودجه تقاضا نمی کند؟ نگران نباشید مثل همیشه تکنو دوربین مشکل شما را حل خواهد کرد. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری در بانه انواع دوربین مداربسته ساختگی، دکوری، ماکت را در مدل های دام، بولت، اسپید دام و صنعتی چشمک زن و ماکت دوربین مداربسته خورشیدی ارائه بازار کرده است. لذا برای خرید ارزان قیمت این ماکت های دوربین مداربسته همین حالا تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید