دوربین مداربسته سیمکارت خور

فروش انواع دوربین سیم کارت خور ارزان

فروش دوربین سیم کارت خور ارزان در تکنو دوربین با ارزان ترین قیمت. اگر به دنبال دوربین مداربسته ای هستید که هم به اینترنت وصل شود و هم کاملا بدون سیم باشد. باید بگویم که مسیر درستی آمده اید. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری در بانه عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته بیسیم، سیمکارتی، خورشیدی، 360 درجه و غیره با بهترین قیمت همراه با گارانتی می باشد. همراه ما باشید تا با این دسته از دوربین های وایرلس بیشتر آشنا شویم:

انواع دروبین مداربسته سیم کارتی

دوربین های مدابسته در انواع بدون سیم و سیم دار دربازار وجود دارند دوربین مداربسته سیم کارت خور از نوع دوربین های مداربسته بی سیم یا والیرلس بوده که برای نصب ان نیازی به سیم کشی وکابل نیست . این نوع دوربینها مناب برای مکان هایی است که امکان سیم کشی در آنجا وجود ندارد ویا هزینه زیادی را متقبل می شود از این دوربین ها برای باغات، ویلاها، جاده ها، و مجتمع های مسکونی، تجاری ، صنعتی بزرگ وغیره استفاده می شود.

دوربین های مداربسته سیم کارت خور بیسم از اپراتورهای ایرانسل، رایتل، و همراه اول پشتیبانی میکنند وبه اینترنت اپراتور داخلی متصل میشوند و پایه های اینترنت دوربین های سیم کارت خور به صورت 3 جی و 4 جی میباشد از قابلیت های برتر این دوربین ها این است که درصورت قطع اینترنت به ضبط تصاویر میپردازند و انها را درکارت حافظه خود ذخیره می کنند. تصاویر و فیلم های گرفته شده توسط برنامه مخصوص دوربین در گوشی های همراه باسیستم عامل اندروید یا ای او اس به اپراتور منتقل میشود و میتوان به صورت انلاین انها را مشاهده کرد و امکان جداسای کارت حافظه داخل دوربین نیز وجود درد و برای بکاپ گیری میتوان به لپ تاپ شخصی یا گوشی های شخصی متصل کرد.

کیفیت تصاویر در دوربین های سیم کارت خور

کیفیت تصاویر در دوربین های سیم کارت خور به صورت 2 مگاپیکسل با رزولویشن 1080 در 1920 مگاپیکسل به صورت فول اچ دی می باشد. اکثر دوربین های مداربسته سیم کارتی دارای لنز های با ال ای دی های حاوی نور مادون قرمز هستند و در برخی از مدل ها نیز پروژکتوراهای با نور رنگی دارند که برای ضبط تصاویر در تاریکی شب به صورت رنگی استفاده می شود. میزان مصرف اینترت سیم کارت داخل دوربین های سیم کارت خور معمولا بسیار کم بوده در برخی از مدل ها حجم 1 گیگابایت برای یک ماه مصرف می شود. اکثر دوربین های سیم کارت خور از کارت حافظه تا 128 گیگابایت پشتیبانی می کنند وامکان حذف خودکار را بعد از سی روز دارند. همه دوربین های سیم کارت خور دارای میکروفون واسپیکر داخلی بوده و دارای قابلیت مکالمه دو طرفه هستند.

در برخی از مدل ها مانند دوربین مداربسته سیم کارت خور اسپیدام لنز به صورت متغییر و قابلیت چرخش به تمام زاوایا تا 360 درجه را دارد وپوشش دهی بسیار بالای را دارند.

فروش دوربین سیم کارت خور ارزان

دوربین پنل دار سیمکاتخور

منبع تغذیه دوربین های سیم کارت خور با استفاده از باتری های 12 ولت قابل شارژ و یا با استفاده از آداپتور مخصوص و اتصال به برق شرهی بوده و در نوع دوربین های خورشیدی سیم کارت خور با استفاده از پنل ها خورشیدی و باتری  صورت می گیرد. در واقع دوربین های خورشیدی یا سولاری برای تامین انرژی در خود انرژی خورشید را از طریق پنل های تعبیه شده دربالای انها دریافت می کنند و به انرژی متناوب در باتری های ذخیره می کنند و درطول شب یا شرایطی که نور خورشید وجود ندارد این باتری ها به روشن ماندن دوربین های خورشیدی کمک می کنند. در دوربین های مداربسته سیم کاتری داخل خوردو که دوربین های نامحسوس خودرو نیز می گویند علاوه بر داشتن همه ویژگی های دوربین های مداربسته سیم کارتی، قابلیت ردیابی خودرو با داشتن جی پی اس را دارند که این قابلیت مخصوص این نوع دوربین های میباشد.

مزایا دوربین های مداربسته سیم کارت خور :

  • سرعت انتقال تصاویر در داین دوربین ها بسیار بالا میباشد چون با استفاده از اینترنت داخلی و بدون یناز به مودم تصاویر را ضبط و انتقال می دهد.
  • نصب دوربین های سیم کارت خور بدون نیاز به سیم بوده و درنتیجه کم هزینه تر و مطمئن تر هستند.
  • بدنه دوربین ها از جنس فلز بوده و ضد آ ب و ضد گردوغبار و ضد ضربه میباشد و مناسب برای شرایط آب و هوایی نامساعد میباشد.
  • سنسورهای حساس به حرکت وصدا در این نوع دوربین ها با تشخیص حرکت و صدا درمحیط  با ارسال پیامک یا تماس اپراتور را از وجود خطرات احتمالی باخبر می سازد.
  • برخی از مدل های دوربین مداربسته سیم کارت یمانند دروبین نامحسوس داخل خودرو  دارای سیتم آژیر هستند و در واقع این نوه دوربین ها نوعی دزدگیر به حساب می آیند.

انواه دوربین مداربسته سیم کارت خور :

  1. دوربین مداربسته اسپیدام چرخشی سیم کارت خور
  2. دوربین مداربسته بولت ثابت سیم کارتی
  3. دوربین مداربسته لامپی سیم کارت خور
  4. دوربین مداربسته خورشیدی سیم کارت خور
  5. دوربین مداربسته سیم کارت خور داخل خودرو

فروش دوربین سیم کارت خور ارزان

فروش دوربین سیم کارت خور ارزان

فروشگاه دوربین مداربسته تکنو وارد کننده دنیایی از جدیدترین دوربینهای مداربسته روز دنیا می باشد که تمامی این دوربین ها را به صورت عمده و خرده در سراسر کشور عرضه می کند. پس اگر قصد خرید دوربین های مداربسته سیمکارت خور، دوربین های بدون نیاز به برق، دوربین های حساس به حرکت و غیره را دارید همین حالا با ما تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید