لوازم جانبی دوربین مداربسته

پخش عمده لوازم جانبی دوربین مداربسته جهت همکار

پخش عمده لوازم جانبی دوربین مداربسته جهت همکار توسط تکنو دوربین بانه آغاز شد. بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات و لوازم جانبی را می توانید با قیمتی مناسب به صورت عمده و خرده خریداری کنید. با ما همراه باشید تا با این لوازم دوربین مداربسته بیشتر آشنا شوید:

پخش عمده لوازم جانبی دوربین مداربسته

لوازم جانبی دوربین مدار بسته

لوازم جانبی باید بخشی از سیستم امنیتی باشد. نباید هیچ شکافی در سیستم امنیتی وجود داشته باشد. هیچ منطقه ای نباید وجود داشته باشد که نظارت نشود. مناطقی که تحت نظر نیستند نباید وجود داشته باشد. مناطقی که تحت نظارت دوربین مداربسته نباشند نباید وجود داشته باشد. مناطقی که تحت پوشش دوربین مداربسته نباشند نباید وجود داشته باشد. گسترش دوربین های مدار بسته در ایران تا کنون 19 برابر شده است. هدف اصلی آن جلوگیری از جرم و جنایت در کشور و کمک به سازمان های مجری قانون برای دستگیری مجرمان است. وجود دوربین های مداربسته به قدری در جامعه ما رواج یافته است که اکثر ما به حضور همه جانبه این دستگاه ها در زندگی خود عادت کرده ایم.

ما یکی از تامین کنندگان لوازم جانبی دوربین مدار بسته در ایران هستیم و لوازم جانبی دوربین مدار بسته را برای فروش داریم. آداپتور دوربین مدار بسته یک وسیله الکتریکی است که از طریق آن می توان کابل منبع تغذیه را به دوربین مداربسته متصل کرد. کابل‌های کواکسیال صوتی دیجیتال صدا و صدای واضحی را ارائه می‌کنند تا ضبط انجام شده به وضوح شنیده شود.

کیت دوربین مداربسته

به دنبال کیت دوربین مداربسته هستید یا فقط برای خرید دوربین؟ برای بسیاری از ما، فکر حمل یا استفاده از یک دوربین، ترسناک است. همین امر در مورد لوازم جانبی دوربین های امنیتی که در طیف گسترده ای از قیمت ها، اندازه ها و عملکردها هستند، صدق می کند. بنابراین چه رسد به کار دلهره آور جستجوی بهترین دوربین برای نیازهای امنیتی خود، باید لوازم جانبی دوربین امنیتی خود را متناسب با نیازهای سیستم امنیتی خود انتخاب کنید.

در ایران، نظارت خانگی یک روند محبوب است. نرخ فزاینده جرم و جنایت باعث شده است تا هوشیارتر از نظر امنیتی باشیم. داشتن یک سیستم امنیتی نظارت خانگی برای ما در حال تبدیل شدن به یک ضرورت ضروری است. دوربین مدار بسته یک راه حل عالی برای محافظت از خانه و تجارت ما است.

پخش عمده لوازم جانبی دوربین مداربسته

تامین کننده لوازم جانبی دوربین مدار بسته

لوازم جانبی دوربین مدار بسته در مرکز فروش تکنو دوربین در دسترس است. لوازم جانبی دوربین مدار بسته مانند سوئیچ پاور دوربین مداربسته، آداپتور برق دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته Balun، کانکتور دوربین مدار بسته BNC، کابل شبکه دوربین مدار بسته، کابل برق دوربین مدار بسته و بسیاری موارد دیگر. لوازم جانبی دوربین مدار بسته را می توان برای اهداف امنیتی خانه و حفاظت از دارایی های تجاری استفاده کرد. با استفاده از آداپتور دوربین مداربسته می توان از هر چیزی که به کامپیوتر خود متصل است محافظت کرد.

ما بهترین و مطمئن ترین کابل های دوربین مدار بسته را در سراسر ایران به شما ارائه می دهیم. شرکت ما به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان در ایران در نظر گرفته می شود زیرا هزاران مشتری در سرتاسر ایران داریم که به ما اعتماد دارند تا نیازهای خود را برای کابل های دوربین مداربسته که مطابق با سیستم دوربین مداربسته دوربین مداربسته آنها باشد یا از آنها فراتر رود، برآورده کنیم. کابل دوربین مداربسته یکی از بخش‌های ضروری نظارت دوربین مداربسته است، زیرا سیگنال ویدئویی دوربین‌های مداربسته را گرفته و برای اهداف نظارتی به دستگاه DVR یا NVR می‌دهد.

ما امنیت با کیفیت بالا را برای سیستم های امنیتی مشتری خود فراهم می کنیم. ما اطمینان می دهیم که آنها بهترین تجهیزات را از طریق خدماتی که ارائه می دهیم دریافت می کنند. ما به ارائه کالاهای با کیفیت، دانش حرفه ای و توجه به جزئیات افتخار می کنیم. ما تیمی متشکل از متخصصان بسیار آموزش دیده و با تجربه داریم که به خوبی با آخرین به روز رسانی های فناوری آشنا هستند و می توانند به شما در انتخاب سیستمی که دقیقاً مطابق با نیازهای شما است کمک کنند.

محصولات اصلی که ما عرضه می کنیم کابل های برق برای دوربین های امنیتی مانند آداپتور دوربین مداربسته برق 12 ولت 2 آمپر، 12 ولت 5 آمپر برای DVR، کانکتور Rj45، کانکتور Bnc و غیره است.

آداپتور منبع تغذیه دوربین های مدار بسته یا IP

تگنو دوربین وارد کننده و تامین کننده انواع آداپتور برق و منبع تغذیه دوربین مداربسته می باشد. آداپتور منبع تغذیه دوربین مدار بسته نوعی آداپتور برق برای دوربین های مدار بسته است. این یک آداپتور برق با کیفیت و کارایی بالا است. دارای یک کانکتور برق 12V 1A/2A و یک کانکتور استاندارد 2.1mm DC است. دارای یک سیستم الکتریکی با راندمان بالا و قطعات با کیفیت بالا است. برای تغذیه دستگاه های مداربسته مانند دوربین های مدار بسته و ضبط کننده های ویدئویی استفاده می شود. این به طور گسترده ای در امنیت عمومی و منطقه صنعتی استفاده می شود. از مواد مرغوب ساخته شده و کارایی بالایی دارد.

باید آداپتور منبع تغذیه DC دوربین مداربسته خود را با آداپتور برق 12 ولت 1 آمپر/2 آمپر تعویض کنید. اگر در شرایط عالی باشد، می توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. اگر نیاز به تعویض دارید، باید یک مورد جدید بخرید. با این حال، باید تفاوت بین آداپتور منبع تغذیه دوربین مدار بسته و آداپتور منبع تغذیه DC دوربین مدار بسته را بدانید.

پخش عمده لوازم جانبی دوربین مداربسته

پخش عمده لوازم جانبی دوربین مداربسته

تکنو دوربین لوازم جانبی دوربین مداربسته با کیفیت برتر را برای واردکنندگان و توزیع کنندگان در سراسر ابران ارائه می دهد. فروشگاه منصوری به طور انحصاری در زمینه تولید و صادرات لوازم جانبی دوربین مدار بسته فعالیت می کند. قیمت لوازم جانبی دوربین مداربسته از کشور چین بر اساس تعداد سفارش عمده می باشد. قیمت های انعطاف پذیری را برای لوازم جانبی دوربین مدار بسته ارائه خواهد شد. لذا برای خرید و سفارش انواع لوازم جانبی و دوربین های مداربسته متفاوت می توانید با شماره تماس های زیر تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید