دوربین مداربسته رم خور

فروش دوربین مداربسته رم خور ارزان قیمت

فروش دوربین مداربسته رم خور ارزان قیمت توسط تکنو دوربین بانه. انواع دوربین های مداربسته مموری خور بولت، دام، اسپید دام و مخفی را می توانید به قیمتی منصفانه از این مرکز فروش خریداری کنید. دوربین های مداربسته حافظه دار جدیدترین نسل دوربین های مداربسته بیسیم هستند که برای ضبط تصاویر نیازی به دستگاه دی وی آر ندارند. با ما همراه باشید تا با این دوربین های مداربسته رمخور بیشتر آشنا شوید:

دوربین مداربسته مموری خور

اگر به دنبال محصولی هستید که بتواند زندگی شما را ساده کند، به جای درستی آمده اید. بازار پر از انواع مختلفی از محصولات است که از نظر ویژگی ها و مشخصات متفاوت هستند. انتخاب دوربین های مدار بسته بی سیم مناسب با کارت حافظه می تواند دردسرساز باشد. راهنمای زیر به شما کمک می کند دوربین های مداربسته بی سیم با کارت حافظه را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.
همه ما می خواهیم یک محصول زیبا، محکم و بادوام انتخاب کنیم، اما محصولات زیادی در بازار موجود است که انتخاب یکی از آنها ممکن است گیج کننده باشد. این مقاله به شما کمک می کند دوربین های مدار بسته بی سیم مناسب با کارت حافظه را راحت تر انتخاب کنید.

آیا به دنبال دوربین مداربسته مموری خور هستید که به جای آپلود کردن آن در یک سرور ابری، فیلم های حرکتی را در کارت حافظه به صورت محلی ذخیره می کنند؟

یا در جستجوی دوربین امنیتی متحرک فعال باتری خور با کارت SD؟

یا شاید دوربین های امنیتی در فضای باز (بی سیم؟) با اسلات کارت SD برای آفلاین نگه داشتن فیلم؟

بله، این مکان مناسب برای شما است. و در این راه می توانید نکات مفیدی را یاد بگیرید.

فروش دوربین مداربسته رم خور ارزان

دوربین مداربسته رم خور

کارت حافظه یا کارت micro SD در دوربین‌های IP یا دوربین‌های مداربسته عمدتاً برای ذخیره ضبط‌های فعال شده با حرکت، یک کلیپ ویدیویی کوتاه از حرکت طراحی شده‌اند. یک دوربین امنیتی کارت SD مستقل با حافظه محلی جایگزینی مقرون به صرفه برای ذخیره سازی ابری مبتنی بر اشتراک ارائه می دهد. دوربین‌های امنیتی با کارت SD به ذخیره فیلم‌های حرکتی به صورت محلی در یک منطقه یا مکان دورافتاده با اینترنت محدود یا بدون اینترنت کمک می‌کنند.

دوربین جاسوسی با حافظه داخلی

دوربین جاسوسی بی‌سیم ارتقا یافته دارای یک شبکه ابری و فضای ذخیره‌سازی است، بنابراین می‌توانید از تلفن همراه خود برای مشاهده پخش زنده فیلم 1080p در سفر یا هر مکانی استفاده کنید. همچنین، می توانید از فضای ذخیره سازی ابری در APP استفاده کنید. اما این ویژگی برای استفاده نیاز به پرداخت دارد. هنگامی که یک جسم متحرک شناسایی شد، دوربین پرستار کوچک آن را ضبط می کند، تلفن نیز اعلان های فشار را در همان زمان دریافت می کند. تصویر 1080P HD و عملکرد دید در شب مادون قرمز باعث می شود که ویدیو به وضوح قابل مشاهده باشد. دامنه دید بیشتر مشاهده می شود و جزئیات را به وضوح حتی در محیط های تاریک کامل ثبت می کند.

این دوربین پرستار وای فای دارای نقاط اتصال است بنابراین می تواند بدون Wi-Fi نیز ضبط کند. این دوربین امنیتی می تواند 24/7 از طریق یک شارژر USB ضبط کند. دوربین WiFi مینی به طور خودکار فایل های ویدیویی HD را روی کارت sd ضبط می کند. دوربین بی‌سیم به‌طور خودکار قدیمی‌ترین فایل‌ها را زمانی که پر شد برای ضبط مداوم ضبط و بازنویسی می‌کند. این دوربین جاسوسی دارای طراحی گرد است که کوچک و ناهموار است. آهنربای داخلی، می تواند آن را روی هر سطح آهنی بسازد. شما می توانید این دوربین جاسوسی را در گوشه ای از خانه، محل کار، فروشگاه، ماشین، حتی در جیب یا کوله پشتی خود قرار دهید.

فروش دوربین مداربسته رم خور ارزان

دوربین های رمخور

دوربین‌های مداربسته (CCTV) با قابلیت ضبط و نگهداری تصاویر و ویدئوها برای مدت زمان طولانی معمولاً از حافظه‌های ذخیره‌سازی خارجی یا رم‌های خور استفاده می‌کنند. این حافظه‌ها به عنوان مکملی برای ذخیره تصاویر و ویدئوهای ضبط شده در دستگاه اصلی (معمولاً دستگاه DVR یا NVR) عمل می‌کنند.

استفاده از رم خور به عنوان حافظه توسط دوربین‌های مداربسته امکان ضبط و نگهداری تصاویر با کیفیت بالا و در دوره‌های زمانی طولانی را فراهم می‌کند. این رم‌ها معمولاً به عنوان کارت‌های حافظه SD یا microSD استفاده می‌شوند که به سهولت قابل تعویض هستند و از دستگاه‌های خارجی به راحتی قابل خواندن هستند.

در خرید و انتخاب دوربین مداربسته با رم خور، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  1. ظرفیت حافظه: حداقل باید ظرفیت حافظه برای ضبط تصاویر برای مدت زمان مشخص را پوشش دهد. بسته به نیازهای شما، می‌توانید کارت‌های حافظه با ظرفیت‌های مختلف را انتخاب کنید.
  2. کیفیت ویدئو: مطمئن شوید که دوربین انتخابی توانایی ضبط ویدئو با کیفیت خوب را داراست و از قابلیت‌های تنظیم کیفیت ویدئو برای مدت زمان طولانی پشتیبانی می‌کند.
  3. سازگاری: اطمینان حاصل کنید که دوربین مداربسته با کارت‌های حافظه مورد نظر شما سازگار است، به عنوان مثال اگر از کارت حافظه microSD استفاده می‌کنید، دوربین نیز باید از این نوع کارت حافظه پشتیبانی کند.
  4. امنیت: در صورتی که دوربین‌های مداربسته شما برای امور امنیتی استفاده می‌شوند، مطمئن شوید که حافظه قابلیت رمزگذاری و امنیت دسترسی را داراست تا از دسترسی غیرمجاز جلوگیری شود.
  5. مدیریت داده: بررسی کنید که چگونه می‌توانید به راحتی تصاویر و ویدئوهای ضبط شده را از کارت حافظه به دستگاه خود انتقال دهید و چگونه مدیریت و دسترسی به این داده‌ها انجام می‌شود.

در نهایت، انتخاب دوربین مداربسته با رم خور بستگی به نیازها و متطلبات شما دارد. پیشنهاد می‌شود قبل از خرید، مشخص کنید که دوربین‌های مداربسته با کدام نوع حافظه‌ها سازگاری دارند و کدام گزینه بهترین است.

کاربرد دوربین های رم خور

دوربین‌های مداربسته با رم خور (معمولاً از نوع کارت‌های حافظه SD یا microSD) برای مجموعه‌ای از کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در زیر تعدادی از این کاربردها را بررسی می‌کنیم:

  1. نظارت و امنیت خانه و محیط‌های تجاری: دوربین‌های مداربسته با رم خور به عنوان یک قسمت از سیستم‌های نظارت و امنیت استفاده می‌شوند. ضبط تصاویر ویدئویی از فضاهای مختلف امکان پایش و پیگیری وقایع مشکوک و دسترسی غیرمجاز را به مالکان و مدیران مکان فراهم می‌کند.
  2. نظارت بر محیط‌های عمومی: دوربین‌های مداربسته با رم خور در مکان‌های عمومی مانند پارک‌ها، مراکز خرید، ایستگاه‌های اتوبوس و قطار و… برای نظارت بر رفت و آمد افراد، ایمنی عمومی و پیشگیری از وقوع جرم مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  3. نظارت بر محیط‌های صنعتی: در صنایع و کارخانه‌ها، دوربین‌های مداربسته با رم خور جهت نظارت بر فرآیندهای تولید، کنترل کیفیت، ایمنی کارکنان و پیشگیری از حوادث مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  4. نظارت بر خودروها: دوربین‌های مداربسته ماشین با رم خور به عنوان دوربین‌های داشبوردی و عقب خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دوربین‌ها می‌توانند در صورت وقوع حادثه، تصاویر و ویدئوهایی از رخ داده را ضبط و نگهداری کنند.
  5. نظارت بر حیوانات خانگی: دوربین‌های مداربسته با رم خور می‌توانند به صورت ثابت یا متحرک برای نظارت بر حیوانات خانگی از راه دور مورد استفاده قرار بگیرند.
  6. نظارت بر محیط‌های طبیعی: در مناطقی که نیاز به نظارت بر محیط‌های طبیعی مانند جنگل‌ها، دریاچه‌ها و پارک‌ها وجود دارد، دوربین‌های مداربسته با رم خور به عنوان دستگاه‌های نظارتی استفاده می‌شوند.

در کل، دوربین‌های مداربسته با رم خور در مکان‌هایی که نیاز به نظارت بر رخدادها، ایمنی، امنیت یا ضبط تصاویر ویدئویی برای استفاده‌های مختلف و در مدت زمان طولانی وجود دارد، به کار می‌روند.

فروش دوربین مداربسته رم خور ارزان

مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری انواع دوربین های مداربسته رم خور ارزان قیمت را همراه با گارانتی معتبر به نمایش گذاشته است. دوربین های مداربسته مموری خور را می توانید در انواع متفاوتی از ما بخواهید. این دوربین های مداربسته را می توانید در هر مکانی نصب کنید چراکه تمامی تصاویر و ویدئو ها بر روی رم میکرو ذخیره خواهد شد و نیازی به سیم کشی های طویل و دستگاه های رکوردر نیست. برای سفارش و خرید انواع دوربین های مداربسته با حافظه داخلی مموری خور همین حالا با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید