دوربین سیم کارتیدوربین مداربسته شارژی

قیمت دوربین مداربسته شارژی سیم کارت خور خورشیدی

قیمت دوربین مداربسته شارژی سیم کارت خور خورشیدی را می توانید همراه با تخفیف ویژه از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری دریافت کنید.دوربین مداربسته سولار سیمکارتی از دسته دوربین های مداربسته محبوب وایرلس می باشندکه دارای مدل های متفاوت از جمله بولت و اسپید دام هستند این دوربین ها غالبا بدون هیچ دردسری در مکان های باز بویژه باغ ها و مزارع نصب و راه اندازی می شوند. با ما باشید تا شما را با این دوربین پنل دار بیشتر آشنا کنیم.

دوربین مداربسته وایرلس خورشیدی

دوربین مداربسته بعد یکی از دوربین هایی است که بدون نیاز به اتصال اینترنت و بدون نیاز به برق شهر شما می‌توانید تصاویر خود را از راه دور مشاهده کنید. می توانید تصاویر را به روی مموری دستگاه خود تهیه شده از قبل مشاهده بکنید و برای شما ضبط انجام می دهد که شما بتوانید دوربین مداربسته سیم کارت خور خورشیدی را در هر مکانی نصب کنید، چون این دوربین ضد آب و ضد گرد و خاک می تواند بسیاری از مشتریان که این دوربین های ضد آب را بیشتر می پسندند جذب خود بکند و به یک نکته مهم باید توجه کرد که در استانهای پر باران نصب این دوربین بسیار می تواند یک خرید بهینه باشد استان هایی چون: گیلان، مازندران و شمال که در بین تمام شهرهای ایران جزو شهرهای پر بارانی هستند.

یک ویژگی بسیار منحصر به فرد در دوربین بولت سیم کارت خور وجود دارد؛ این دوربین خورشیدی از یک پنل خورشیدی مجزا برای شارژ کردن باتری خود را دارد که قابلیت تنظیم هم دارد و شما می توانید پنل دوربین سولار را روبروی نور قرار بدهید که این پنل می‌تواند در هوای ابری و با نور کم شارژ بشود حتی شارژ کردن این دوربین خورشیدی با نور غیر طبیعی وجود دارد و می تواند شارژ خود را تامین کند. به عنوان مثال حتی اگر نور چراغ ال ای دی روبروی این دوربین خورشیدی قرار بگیرد دستگاه نیز شارژ خواهد شد یک ویژگی خوب. دوربین بیسیم خورشیدی دارای باتری قوی است که برای روشن شدن دستگاه به کار برده شده است که علاوه بر استفاده از پنل خورشیدی می تواند این دوربین را به برق مستقیم شهر هم وصل کند و بدون استفاده از پنل خورشیدی از دستگاه استفاده کنید.

قیمت دوربین مداربسته شارژی سیم کارت خور

دوربین مداربسته خورشیدی چرخشی سیم کارت خور

دوربین مداربسته سیم کارتی چرخشی یکی از محصولاتی است که در حفاظت نظارتی به کار میرود و دوربین های امنیتی آشکار معمولاً جنبه بازدارندگی دارند به همین جهت توصیه می شود در اکثر محیط ها از دوربین های قابل رویت استفاده شود و این دوربین بیسیم خورشیدی ۳۶۰ درجه به همین علت است که دارای یک پنل خورشیدی است و از این رو و با استفاده از انرژی خورشیدی می تواند بهترین گزینه برای تهیه یک دوربین امنیتی نظارتی مرقون به صرفه باشد.

گروه اول دارای قابلیت چرخش به چپ به راست است و گردش عمومی تا ۹۰ درجه است که به آنها دوربین pt می گویند و علاوه بر p و t قابلیت z یا بزرگ نمایی هم دارند و به گروه دوربین‌ ها ptz گفته می شود. تکنولوژی انتقال تصویر این دوربین ها مداربسته که به پس از معرفی نسل نوین دوربین های مداربسته و پس از از آن عرضه دوربین های مداربسته بی سیم وایرلس به بازار عرضه شده از طریق دیتای سیم کارت انجام میشود.

این دوربین ها از لحاظ فنی خیلی مشابه دوربین های بیسیم تحت شبکه هستند و تفاوتی که علاوه بر پشتیبانی از قابلیت اتصال بیسیم امکان استفاده مستقیم از اینترنت ۳g یا ۴g که داخل خودشان قرار می‌گیرد را خواهند داشت و در بعضی مدل ها حتی این دوربین ها به عنوان یک مودم سیمکارتی استفاده می شوند.

قیمت دوربین مداربسته شارژی سیم کارت خور

دوربینهای مداربسته خورشیدی سیم کارت خور

دوربینهای مداربسته خورشیدی سیم کارت خور با مشخصات فنی موجود هستند که شامل: بدنه دوربین مداربسته سیم کارت خور از جنس فایبرگلاس بوده که علاوه بر وزن مناسب و نسبت از سبک از مشکلاتی مانند فرسودگی و زنگ زدگی که در مرور زمان اتفاق می افتد جلوگیری میکند. با داشتن استاندارد جهانی ‏ip۶۸ هشت در گروه دوربین های ضدآب و ضد ضربه قرار می گیرد. حال این سوال مطرح می‌شود که چرا باید این دوربین بیسیم خورشیدی را تهیه کرد؟

با نصب و راه اندازی فوق العاده ساده این دوربین یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن به حساب می آید که شامل ۵ مرحله خواهد بود یک شما باید نصب سیم کارت و کارت حافظه درون درگاه های مربوطه را انجام دهید در مرحله دوم اپلیکیشن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید و مرحله سوم روشن نمودن دوربین است و شما در مرحله چهارم اسکن کردن بارکد درج شده روی بدنه را انجام میدهید و در آخرین مرحله شما می توانید تصاویر آنلاین خود را مشاهده می کنید و دسترسی کامل به کنترل پنل دوربین داشته باشید.

نکته: بعد از قرار دادن سیم کارت درون شیار مربوطه و روشن کردن دوربین بلوتوثی سیم کارتی تنها کاری که برای مشاهده تصاویر به صورت آنلاین از طریق اینترنت باید انجام بشود اسکن کردن کد qr codeاست که روی بدنه دوربین پنل دار سیمکارتی طراحی شده و بعد از دسترسی نامحدود و کامل به پنل کنترل دوربین به همراه مشاهده آنلاین تصاویر میسر خواهد بود و این دوربین قابلیت پخش صدا را هم دارد.

قیمت دوربین مداربسته شارژی سیم کارت خور

قیمت دوربین مداربسته شارژی سیم کارت خور

چگونه می توانیم دوربین مداربسته شارژی سیم کارت خور خورشیدی را تهیه کنیم؟ همراهان همیشگی و گرامی تکنو دوربین اولین مرجع عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته در ایران است شما به راحتی می‌توانید امنیت خود را به ما بسپارید پس کافیست با شماره های درج شده در تماس باشید. انواع دوربین های شارژی سیمکارتی را می توانید با قیمتی ویژه از فروشگاه دوربین مداربسته بیسیم منصوری تهیه کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید