دوربین مداربسته بیسیمدوربین مداربسته مخفی

مرکز پخش دوربین بی سیم کوچک

مرکز پخش دوربین بی سیم کوچک آماده ارائه انواع دوربین های مداربسته ریز جاسوسی با ارزان ترین قیمت می باشد. این فروشگاه انواع دوربین های مداربسته ریز مخفی خود را به صورت عمده و خرده عرضه بازار می کند. این دوربین ها غالبا وای فای دار بوده و به راحتی جهت انتقال تصاویر به اینترنت متصل خواهند شد. لذا شما می توانید توسط این دوربین های کوچک مخفی مکان مد نظرتان را به صورت نامحسوس کنترل و زیر نظر داشته باشید. در ادامه به معرفی بیشتر این محصولات می پردازیم:

مرکز پخش دوربین بی سیم کوچک

دوربین مداربسته وایرلس مخفی

دوربین های مداربسته وایرلس مخفی از سری مدل های پرطرفدار است که بیشتر برای اهداف امنیتی و گاهاً مراقبتی استفاده می شوند. به همین دلیل اندازه آن کوچک و‌ در عین حال نامرئی است و به راحتی می توان آن را در مناطق مختلف محیط مورد نظر خود قرار داد. کوچکترین دوربین های مداربسته را می توانید در انواع مدل های متعدد از طریق وب سایت ما پیدا کنید. این دوربین ها دارای عملکرد قابل اطمینانی هستند که با موفقیت تصویر و صدای محیط را ضبط می کنند. این دوربین ها با ابعاد کم حجمی که دارند غیر قابل شناسایی هستند و دارای ویژگی های بسیار متنوعی هستند.

باتری لیتیوم یونی انرژی مورد نیاز دوربین های کوچک فاقد سیم را تأمین می کنند و دارای قابلیت شارژ هستند تا مدت زیادی دوام می آورد. در کنار این ویژگی های یک عدد میکروفون قدرتمند در این دوربین های جاسوسی جاگذاری شده است که قابلیت شنود صدای محیط را با برد طولانی در محیط تا میزان ۲۰ متر الی ۳۰ متر نیز فراهم می کند. اگرچه این دوربین های ریز جیبی از مدلی به مدل دیگر متفاوت است. با تمام این ویژگی ها، مدل های دوربین مخفی مینی در بسیاری از مناطق مختلف ترجیح داده می شوند.

 

مرکز پخش دوربین بی سیم کوچک

دوربین های ریز رم خور

گاهی دوربین های نوع کوچک بیسیم به نام دوربین های مخفی بیشتر برای جنبه امنیتی کسب و کار استفاده می شود. همچنین مدل های زیادی از دوربین های مخفی وجود دارد، حتی مدل هایی وجود دارند که در ابعاد خودکاری، ریموت دزدگیر ماشین، ساعت دیجیتالی، لامپی، پریز برق محیط و غیره مبدل می شوند. به طور کلی این دوربین های ریز رم خور از نظر اندازه، وضوح تصویر و زمان شارژ متفاوت هستند. به گونه ای که می توان دوربین هایی با رزولوشن های مختلف ۲ مگاپیکسل الی ۱۲ مگاپیکسل را در بازار یافت. هرکدام از این دوربین ها بهترین وضوح و کیفیت تصویر را ارائه می دهند.

با پیشرفت تکنولوژی، مسیر دوربین های مورد استفاده در بخش های مختلف در زندگی روزمره نیز تغییر می کند. این دوربین هایی که در گذشته بسیار بزرگ بودند و برای عکاسی یا ضبط با کمک فیلم استفاده می شد امروزه با دوربین های کوچک تری جایگزین شده اند. چراکه این یک فرصت حمل و جابه جایی به مکان های گوناگون را فراهم می کند. همچنین می توان از مدل های دوربین جاسوسی وایرلس شارژی برای اهداف مختلف استفاده کرد و هم عکس گرفت و هم فیلم گرفت. این ابزار که برای جمع آوری شواهد و قراین دارای سازگاری با کارت حافظه هستند. برای همین دارای کاربرد های زیادی بخصوص در مواقع سرقت ها و سودجویی های می باشند.

دوربین مخفی باتری خور

مدل‌های دوربین مخفی باتری خور می ‌توانند هم ویدیو و هم صدا را همزمان دریافت کنند، بنابراین می توانند درک بیشتری را برای کاربران از رویداد های محیط ارائه دهد. از آنجایی که اکثر این نوع از دوربین های جاسوسی بیسیم از مدل های وای فای دار هستند، با اتصال به شبکه اینترنت، قابلیت اشتراک گذاری عکس و ویدیو های زنده را در گوشی های هوشمند و یا کامپیوتر شخصی کاربران از راه دور ارائه می دهد. از دیگر مزایای این محصولات می توان به قابلیت سنسور حساس به حرکت اشاره کرد که در فضای کارت حافظه و شارژ باتری نیز صرفه جویی می کند. چراکه ضبط را تنها زمانی شروع می کند که حرکتی را از جلوی دید خود احساس کند.

همانطور که قبلا اشاره شد این دوربین های کوچک بدون سیم شارژی از مدل های قابل حمل هستند. برای همین می توانند یک مدل مناسب برای ورزشکاران باشد. به گونه ای که می توانید با خود به پیاده روی ها، کوهنوردی، دوچرخه سواری، موتور سواری، چتر بازی و غیره همراه داشته باشید تا از مناظر بکر به سادگی فیلم برداری کنند. این دوربین های مداربسته خیلی ریز جیبی کاربرد ساده و نصب مقرون به صرفه ای دارند. چراکه برای اجرا نیازی به سیم کشی و سایر دستگاه های ضبط کننده ویدیو ندارند.

قیمت دوربین مخفی کوچک

مرکز پخش دوربین بی سیم کوچک

دوربین های مداربسته از محصولاتی هستند که به طور مکرر در بسیاری از زمینه های زندگی ما استفاده می شوند. این محصولات باتوجه به انواع کاربرد های مختلفی که دارند، از اندازه های مختلفی تشکیل شده اند. هدف اصلی هرکدام از این دوربین های مداربسته و با‌ کمک آن ها، فیلم های ضبط شده و عکس هایی که مهم ترین اسناد هستند را نیز جمع آوری کنید. یکی از مدل های محبوب دوربین های کوچک بیسیم هستند که از کلی امکانات و آپشن های پیشرفته برخوردار هستند. تکنو دوربین بزرگترین مرکز پخش دوربین های مخفی کوجک بیسیم با قیمتی شگفت انگیز می باشد. برای خرید و سفارش انواع دوربین بیسیم مخفی سیمی با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید