دوربین خودکاری

قیمت دوربین جیبی خودکاری

قیمت دوربین جیبی خودکاری را از ما بخواهید. این دوربین طرح خودکار بوده و بر روی بدنه آن دوربینی کوچک تعبیه شده است. روان نویس دوربین دار را با خود به هر جایی حمل کنید تا تمامی اتفاقات روزمره را برایتان ضبط و بر روی رم میکرو داخل خود ذخیره سازد. این دوربین مخفی جاسوسی تمامی صدا ها را بدون نویز و تاخیر به همراه تصاویر ضبط خواهد کرد. این مدل دارای طراحی منحصر به فرد و کلی ویژگی های فوق العاده است که مورد استقبال همگان قرار گرفته است. با ما باشید تا با این خودکار دوربین دار بیسیم بیشتر آشنا شوید:

قیمت دوربین جیبی خودکاری

خودکار دوربین دار ضبط صدا

دوربین های مداربسته در انواع مدل ها و طرح ساخته ‌و طراحی شده است. اما معروف ترین آن ها، دوربین مداربسته خودکاری جیبی است. این‌ خودکار مجهز به دوربین با وضوح بالا است که همانند یک دوربین فیلم‌ برداری معمولی عمل می کند. به عبارتی دیگر در داخل آن یک لنز و میکروفون داخلی ادغام شده است که نیازهای امنیتی کاربران خود را به خوبی تأمین می کند‌. این خودکار دوربین دار یک انتخاب عالی برای عکسبرداری با کیفیت عالی و ضبط صدا همراه فیلم برداری است. همچنین برای افرادی که می خواهند بدون جلب توجه از رویداد های محیط عکس و‌تصویر بگیرند، این مدل می تواند مناسب و‌ ایده آل باشد.

دوربین شکل خودکار‌ مخفی وایرلس

این دوربین شکل خودکار‌ مخفی وایرلس در ظاهر یک خودکار باریک و کاملاً کاربردی و در عین حال شیک و زیبا است، اما در واقع یک دوربین جاسوسی باکیفیت است که در بهترین شیوه می تواند از چشم ها پنهان بماند. با این اوصاف می توانید از این دوربین برای کاربرد های مراقبتی، امنیتی، جمع آوری شواهد و اثبات وقایع ناگوار استفاده کرد. آیا نیاز به ضبط مکالمات محیط کسب و کار  به صورت نامحصوص دارید؟ این خودکار دوربین دار مخفی قابل حمل با میکروفون داخلی قدرتمند، کیفیت ضبط صدای عالی را ارائه می دهد و کاملا نیازهای شما را برآورده می کند.

به وسیله این خودکار دوربین دار ضبط صدا فاقد سیم نامرئی همه صداها شنیده می شوند و مکالمات مهم هرگز گم نمی شوند. برای همین با این میکروفون قدرتمند می توانید مکالمات را با کیفیت صدای عالی ضبط کنید. این خودکار با طراحی ویژه ای و ‌قابلیت نوشتنی که دارد هیچ وجه تمایزی میان آن و یک خودکار معمولی دیده نمی شود. برای همین یک مدل همه کاره است که می تواند صداها را تا فاصله ۱۰ متری به وضوح ضبط، فیلم برداری باکیفیت بالا و تصویر برداری کند.

قیمت دوربین جیبی خودکاری

دوربین مداربسته جاسوسی طرح خودکار

باتری داخلی لیتیوم یونی ۱۹۰mAh تا ۳۰ روز در حالت آماده به کار ضبط می کند و دارای حافظه قدرتمند است که در حالت ضبط مداوم می تواند ۹۰ دقیقه کار کند. این باتری دارای قابلیت شارژ است که از طریق پورت USB تعبیه شده روی بدنه این محصول می توانید، آن را به رسانه ها مانند کامپیوتر، لپ تاب، پاور بانک و غیره یا کابل مخصوص شارژر برای شارژ متصل کنید.

دوربین مداربسته جاسوسی طرح خودکار دارای ویژگی های تصویر، ویدیو با کیفیت ۷۲۰×۱۲۸۰ pixell HD H.264، سرعت فیلمبرداری ۳۰ fps، فرمت ویدیو  AVI، عکس برداری با کیفیت ۱۰۲۴ × ۱۲۸۰ pixel و فرمت عکس JPG است. این ویژگی منجر به ثبت تصاویر باکیفیت و شفاف با نمایش جزئیات می شود. همچنین این دوربین دارای سازگاری با کارت حافظه است که بعد ها می توانید به مشاهده این اطلاعات بپردازید.

روان نویس دوربین دار باتری خور

این روان نویس دوربین دار باتری خور، قطعا بهترین دوربین مداربسته جاسوسی است که تاکنون در بازار طراحی شده است. در واقع این خودکار دوربین دار یک ابزار حرفه ای اساسی برای تحقیقات، روزنامه نگاری و سایر خدمات تلویزیونی و یک خودکار دانشجویی است که به وسیله آن می توانید حقایق، رویدادها و گفتگوها را به صورت پنهان ضبط کنید. همچنین این دوربین به راحتی می تواند شما را در جاهای متعدد همراهی کند. به گونه ای که می توانید آن را در جیب پیراهن تعبیه و یا در دست بگیرید یا همچنین با تعبیه در داخل جامدادی از محیط مربوطه فیلم برداری کنید.

علاوه براین ها، این دوربین خودکاری جیبی باتری دار بهترین گزینه برای وکلا، قضات، خبرناگار، بازرس، پلیس و غیره می باشد. استفاده و نصب این دوربین مخفی شارژی بسیار ساده است. به گونه ای که فقط باید آن را برای چند ساعت شارژ کنید، سپس حالت ضبط را انتخاب کرده و آن را روشن کنید. پس از اتمام ضبط، دکمه قلم را فشار دهید، دستگاه را خاموش کنید و آن را به رایانه متصل کنید تا ضبط های خود را مشاهده کنید.

قیمت دوربین جیبی خودکاری

قیمت دوربین جیبی خودکاری

انواع مدل های مختلف دوربین مداربسته در اشکال متعدد در راستای حفظ امنیت شخصی و مکان های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. برای همین اکثر صاحبین از امکانات این محصولات نهایت استفاده را می برند. در میان تمام این دوربین ها، انواع مدل های کوچک و مخفی وجود دارد که برای اهداف مختلف کاربرد های زیادی دارند. این سری از دسته دوربین مداربسته جاسوسی کوچک ارزان دارای طیف وسیعی از مدل ها هستند که محبوب ترین آن ها، دوربین جیبی خودکاری می باشد. اگر می خواهید این دوربین مخفی جیبی را با قیمتی ارزان خریداری کنید هم اکنون با شماره های زیر تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید