جی ام کا 910دزدگیر اماکن

مرکز فروش دزدگیر جی ام کا ۹۱۰

برای خرید بهترین سیستم اعلام سرقت خانگی، به مرکز فروش دزدگیر جی ام کا ۹۱۰ مراجعه کنید. این فروشگاه عرضه کننده انواع سیستم های ضد سرقت جی ام کا، فایروال، کلاسیک و نونیم با قیمتی مناسب همراه با گارانتی معتبر می باشد. دزدگیر منزل سیم کارتی جی ام کا ۹۱۰ یکی از بهترین و پر طرفدار ترین سیستم ها برای برقراری امنیت در خانه و محل کار است که در ادامه به شرح و ‌بررسی مشخصات و امکانات این سیستم اعلام سرقت بی نظیر  می پردازیم :

مرکز فروش دزدگیر جی ام کا 910

دزدگیر منازل gmk مدل ۹۱۰

این کمپانی gmk شهرت ویژه ای دارد و دزدگیر های خود را با قابلیت اطمینان بالا طراحی کرده است. در حالی که محصولات این برند مطرح از انواع سنسور های ضد سرقت پشتیبانی می کنند که می توانند در سراسر منطقه مربوطه نصب شوند. به عبارت دیگر برخی از محصولات را می توان تنها بر روی درب های ورودی و پنجره های محیط مربوطه نصب کرد و برخی دیگر را می توان در داخل و خارج کل ساختمان قرار داد. از آنجایی که هدف اصلی هشدار دادن نسبت به خطراتی است که اشخاص به محیط نفوذ کنند، این محصولات را می توان هم در خانه و هم در بسیاری از محیط های کسب و کار استفاده کرد. کاربرانی که نیاز به اقدامات امنیتی برای مکان خود دارند نیز می توانند به عملکرد صحیح دزدگیر جی ام کا ۹۱۰ اطمینان داشته باشند.

افزایش نرخ جرم و جنایت به یک واقعیت غیرقابل تغییر در محیط ها تبدیل شده است. در این موارد، افراد ممکن است به روش‌های حفاظتی مختلفی نیاز داشته باشند تا هم از خود و هم از اموالشان در برابر چنین خطراتی محافظت کنند. در این شرایط می توان از دزدگیر منازل gmk مدل ۹۱۰ با امکانات پیشرفه امروزی برای محافظت و آگاهی از سرقت و موارد اضطراری مشابهی که ممکن است در خانه و محل کار رخ دهد، استفاده کرد.

مرکز فروش دزدگیر جی ام کا 910

سیستم اعلام سرقت خانه جی ام کا

این‌ سیستم اعلام سرقت خانه جی ام کا که عموماً یک به کنترل مرکزی مجهز به تلفن کننده است و در هنگام خطر به طرق مختلف هشدار می دهد. می توان گفت که این محصول به یک پنل مدیریتی متصل می شود، به لطف قابلیت تشخیص سریع در مواقع خطر، دارای ویژگی ارائه اطلاعات با تعریف برای بیش از یک شماره تلفن می باشد. به این معنی در مواقع تشخیص تهدید، از طریق سیم کارت یا خط تلفن ثابت با مالکین تماس صوتی برقرار کرده و یا پیام کوتاه ارسال می کند. این دزدگیر سیم کارتی برای تشخیص ورود و خروج یا تردد های غیر ضروری اشخاص داخل محیط می باشد و می تواند کاربرد مؤثری داشته باشد.

دزدگیر جی ام کا ۹۱۰، دارای یک صفحه نمایشگر LCD است که از حافظه قابل نمایش برخوردار است. به گونه ای که می توانید ۶۰ حافظه ثبت شده وقایع را بر روی آن مشاهده کنید. این سیستم ضد سرقت در مواقعی که دارای اعتبار شارژ سیم کارت کمتر از ۱۰۰۰ تومن باشد، برای کاربران خود هشدار و اطلاع رسانی می کند. با این وجود می توانید از طراه دور به وسیله پیامک آن را شارژ کنید و حتی در صورت ارسال رمز نادرست نیز سیم کارت مربوطه نیز مسدود نمی شود.

دزدگیر اماکن سیم کارتی و تلفن کننده GMK مدل ۹۱۰

دزدگیر منازل سیم کارتی و خط کننده GMK مدل ۹۱۰، قابلیت ضبط دو پیام جداگانه ویژه اعلام سرقت و حریق دارد. همچنین دارای قابلیت کنترل پنج وسیله برقی محیط مورد نظر از راه دور می باشد. این ویژگی برای پیشگیری از سرقت می تواند گزینه کاربردی و مؤثری باشد. برای نمونه قابلیت روشن و خاموش شدن سیستم روشنایی محیط به راحتی برای کاربران فراهم است. در مواقع قطع و وصل ناگهانی برق محیطی که این دزدگیر در آن متصل است، می توانید اطلاع رسانی های به موقع را دریافت کنید. این ویژگی هشدار دادن می تواند از طریق تماس صوتی و ارسال پیام کوتاه برای شماره های از قبل ذخیره شده می باشد. از دیگر آپشن های ویژه این دزدگیر عبارتند از: ۳۰ ثانیه ضبط پیام صوتی جهت اعلام سرقت، سازگاری با زون های متعدد بی سیم و سیمی و تنظیم آن ها در حالت های مختلف و غیره.

باتوجه به این ویژگی های منحصر به فرد، سیستم ضد سرقت جی ام کا مدل ۹۱۰، مدل مناسب و کاربردی برای مکان های مختلف اعم از منازل، دفاتر کار، شرکت، ویلا، خانه باغ، بانک، جواهر فروشی، داروخانه، پارکینگ، انبار و غیره می باشد. این محصول نصب و کارکرد ساده ای دارد و اطلاع رسانی های صحیح را در کمترین زمان ممکن گزارش می دهد

مرکز فروش دزدگیر جی ام کا 910

مرکز فروش دزدگیر جی ام کا ۹۱۰

در بین سیستم ‌های اعلام خطر که به عنوان محصولات امنیتی اماکن شناخته می‌شوند و از محیط ها در برابر خطرات خاص محافظت می‌ کنند، می‌توان به دزدگیر های جی ام کا اشاره کرد. این سیستم ها در انواع مختلفی تولید شده اند که در برابر جلوگیری سرقت های احتمالی عملکرد های مفیدی دارد. این محصولات با فناوری‌های مختلفی تولید می‌شوند و اصول کلی کار آن‌ ها مبتنی بر قابلیت تلفن کننده و سیم کارت است. مرکز فروش امنیتی منصوری در بانه عرضه کننده بهترین دزدگیر منزل جی ام کا تلفن کننده، سیم کارتی و و منظور است. برای سفارش و خرید این محصولات می توانید با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید