جی ام کا 910دزدگیر اماکن

قیمت دزدگیر سیم کارتی و خط ثابت جی ام کا ۹۱۰

قیمت دزدگیر جی ام کا ۹۱۰ با قابلیت پشتیبانی از خط تلفن ثابت را می توانید با قیمتی ویژه از فروشگاه تکنو دوربین خریداری کنید. سیستم اعلام سرقت خانگی GMK910 از دسته بهترین دزدگیر های اماکن می باشد که بسیار حساس بوده و از تمامی سنسور های موجود در بازار پشتیبانی می کند. همچنین دارای کلی توابع و آپشن های پیشرفته است که امروزه مورد استقبال اکثر مالکین قرار گرفته است. جهت آشنایی بیشتر با این سیستم ضد سرقت اماکن همراه ما باشید:

دزدگیر سیمکارتی جی ام کا ۹۱۰

جی ام کا ( GMK )، با تولید سیستم های امنیتی و حفاظتی محیط فعالیت خود را در سال ۱۳۸۵ شروع کرد. این برند مشهور دارای نمایندگی های رسمی در سراسر کشور، عامل فروش و همکار فعار می باشد. همچنین بزرگ ترین تولید کننده بیشتر از ۵۰ محصول از جمله انواع دزدگیر های امکان و اتومبیل، سنسور های اعلام حریق و سرقت، انواع مدل های GPS و غیره می باشد. از طرف دیگر، یکی از بروز ترین و جدید ترین سیستم مرکزی این مارک مطرح، دزدگیر سیم کارتی جی ام کا مدل ۹۱۰ است که محبوبیت فراوانی دارد. این محصول تنها دزدگیر در بازار است که به بیمه نامه سرقت تا سقف یک میلیار ریال مجهز می باشد. همچنین، قابلیت اطمینان و عملکرد امنیتی بسیار بالایی را تضمین می کند. می توان گفت یکی از مبتکرانه ترین و ایمن ترین استراتژی های موجود در بازار است.

قیمت دزدگیر جی ام کا 910

دزدگیر منازل gmk 910

دزدگیر منازل بیسیم gmk 910 دارای قابلیت اطلاع رسانی از طریق تماس صوتی سنخنگو، ارسال پیام کوتاه و آژیر خطر می باشد. این حالت اطلاع رسانی و ارسال هشدار مربوطه را می ‌توان با اضافه کردن اطلاعات تماس اعضای خانواده، همکاران، دوستان و افراد مورد اعتماد نیز تنظیم کرد. به این معنی که شما می توانید انواع مختلف شماره تلفن های مجاز را در قسمت مخاطبین این سیستم اضافه کنید. گذشته از این ها، سیستم ضد سرقت اماکن جی ام کا قابلیت گزارش دهی های خود را با استفاده از یک سیم کارت ساده، علیرغم اینکه شهری یا روستایی باشد، دقیقاً همان سیم کارتی که روی موبایل یا تلفن همراه معمولی نصب می شود، با سرعت و عکس العمل فوری منتقل می کند.

این ویژگی می تواند برای مکان هایی که فاقد خط تلفن ثابت هستند، بسیار مناسب باشد. دزدگیر خانه از این نوع مدل جی ام کا نصب آسان است، حتی از طریق خودتان و بدون نیاز به مهارت کافی می توانید آن را پیکربندی کنید.

قیمت دزدگیر جی ام کا 910

سیستم مرکزی تلفن کننده gmk مدل ۹۱۰

دزدگیر سیم کارتی و خط ثابت جی ام کا ۹۱۰، از طراحی جمع و جور با صفحه نمایشگر LCD بر روی بدنه بهره می برد. این نمایشگر دارای کارکرد ساده با منوی فارسی زبان، ساعت دیجیتال و تاریخ شمسی می باشد. بر روی این ال سی دی امکان ثبت ۶۰ حافظه قابل نمایش وجود دارد. در هنگام قطع برق محیط مربوطه این دستگاه امکان پخش آلارم و هشدار فوری را از طریق آژیر خطر، تماس صوتی و پیامک را به صورت همزمان فراهم می کند. با سازگاری هشت زون باسیم و بی سیم این دزدگیر می تواند پوشش دهی امنیتی خود را در مناطق مختلف محیط مورد نظر شما گسترش دهد. این زون ها دارای قابلیت تفکیک برای سه منطقه متعدد محیط به صورت جداگانه هستند که به ارزش های این محصول افزوده اند.

این سیستم مرکزی تلفن کننده gmk مدل ۹۱۰ می تواند در مواقع سرقت و حریق به صورت مجزا پیام های مربوطه ضبط شده را برای مالکین خود ارسال کند. همچنین دارای قابلیت یاد آوری فعال سازی دزگیر با ارسال پیام کوتاه به شماره های از پیش تعیین شده در صورت فراموش کردن می باشد. این دزدگیر حتی دارای قابلیت اطلاع رسانی ورود و خروج محرمانه دیگر اعضای مجاز به مدیر مربوطه می باشد.

دزدگیر دو منظوره جی ام کا مدل ۹۱۰، دارای قابلیت گزارش دهی در صورت اتمام اعتبار شارژ سیم کارت می باشد. همچنین از قابلیت ضبط صدای واضح و حساس مکان بهره می برد. این سیستم ضد سرقت را می توانید از راه دور خاموش و روشن کنید. به طور کلی دزدگیر منازل gmk 910 مدل مناسبی برای مکان های مختلف اعم از محیط های مسکونی، دفاتر، بانک ها، شرکت، فروشگاه، جواهر فروشی و غیره می باشد.

قیمت دزدگیر جی ام کا 910

دزدگیر سیم کارتی و خط ثابت چه فرقی باهم دارند؟

دزدگیر سیم کارتی و دزدگیر خط ثابت دو نوع دزدگیر هستند که برای محافظت از محیط‌ها و اموال مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دو نوع دزدگیر از لحاظ عملکرد و کاربری تفاوت‌هایی دارند.

  1. دزدگیر سیم کارتی:
    • عملکرد اصلی: دزدگیرهای سیم کارتی از طریق اتصال به شبکه تلفن همراه اطلاعات دریافتی را ارسال می‌کنند.
    • تکنولوژی استفاده شده: این نوع دزدگیر از تکنولوژی GSM یا CDMA برای ارسال پیام‌ها و اعلان‌ها به مالک یا نظامیان امنیتی استفاده می‌کند.
    • مکمل به تلفن همراه: معمولاً متصل به شبکه تلفن همراه می‌شوند و از آنجا که از سیم کارت استفاده می‌کنند، می‌توانند اعلان‌ها و اطلاعات را به تلفن همراه مالک ارسال کنند.
    • مناسب برای مکان‌هایی که امکان استفاده از خطوط ثابت معمولی وجود ندارد.
  2. دزدگیر خط ثابت:
    • عملکرد اصلی: دزدگیرهای خط ثابت معمولاً از طریق خطوط تلفن ثابت اطلاعات را ارسال یا هشدار می‌دهند.
    • تکنولوژی استفاده شده: این دزدگیرها از خطوط تلفن PSTN (شبکه تلفن عمومی) یا VoIP برای ارتباط با نظام امنیتی یا مالک استفاده می‌کنند.
    • استفاده در مکان‌هایی با خطوط ثابت: مناسب برای مکان‌هایی که امکان استفاده از خطوط تلفن ثابت وجود دارد.
    • مزایا: این دزدگیرها ممکن است در برخی مواقع ارتباط پایدارتری داشته باشند و به عنوان یک گزینه سنتی برای حفاظت از خانه‌ها یا مکان‌های کسب و کار استفاده می‌شوند.

با توجه به این تفاوت‌ها، انتخاب بین دزدگیر سیم کارتی و خط ثابت به نیازها و شرایط خاص هر فرد یا محل مربوط می‌شود.

قیمت دزدگیر جی ام کا ۹۱۰

ایمنی خانه یا محل کار شما عامل مهمی است که برای خود و عزیزانتان آسایش، آرامش و رفاه را در مواقع غایب بودن به ارمغان می آورد‌. برای رسیدن به این هدف راهکار های زیادی وجود دارد اما گاهی برخی از این راه حل ها نمی تواند مؤثر باشد. زیرا متخلفان قادر به دور زدن موانع می باشند.در این میان نوآورانه ترین راه حل ها، انتخاب یک دزدگیر سیم کارتی و خط ثابت جی ام کا ۹۱۰ است که مطمئناً یک انتخاب ایده آل می باشد. چراکه این محصول شما را از ورود و خروج یا هر گونه اقدام های سرقت در محیط مربوطه باخبر می کند. برای دریافت قیمت و خرید دزدگیر جی ام کا ۹۱۰ از فروشگاه دزدگیر جی ام کا با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید