دوربین مداربسته سیمکارت خوردوربین مداربسته شارژی

فروش دوربین مداربسته شارژی سیم کارت خور خورشیدی

فروش دوربین مداربسته شارژی سیم کارت خور خورشیدی با بهترین قیمت برای شما امکان پذیر است. این دوربین مداربسته یکی از بهترین ویژگی هاش اینه که دارای پنلی مشکی رنگ جهت جذب نور خورشید و تبدیل آن به برق ۲۲۰ ولت است. این دوربین مداربسته بولت وای فای دار کاما ضد آب بوده. لذا برای نصب آن در مکان های سر باز اصلا نگران نباشید. با این دوربین فضای باز سولار می تونید مکان را از راه دور توسط اینترنت کنترل کنید. در ادامه همراه ما باشید تا با یکی از معروف ترین این محصولات، دوربین مداربسته شارژی سیم کارت خور خورشیدی بیشتر آشنا شوید :

فروش دوربین مداربسته شارژی سیم کارت خور

دوربین مداربسته پنل دار بیسیم ضد آب

در محیط های صعب العبور و یا دور از دسترس برق مانند دشت، مزارع، خانه باغ و غیره می توانید بادوربین مداربسته پنل دار بیسیم ضد آب خورشیدی سطح ایمنی را چند برابر جلو تر ببرید. زیرا این مدل دوربین برای فیلم برداری و کارکرد نیازی به برق مستقیم شهری ندارد.  با این حال با این سری دوربین های مداربسته بی سیم خورشیدی که به تازگی وارد زندگی ما در زمینه انرژی پاک شده‌اند، امکان تحقق و اجرای فیلم‌ برداری و ضبط فایل ها در مناطقی که تاکنون غیر ممکن تلقی می‌ شده‌اند، نیز به خوبی ممکن خواهد بود.

از این رو دوربین مداربسته بولت بیسیم خورشیدی مورد استقبال همگان قرار گرفته و در حال حاضر استفاده های فراوانی دارد. در واقع این دوربین مداربسته فاقد سیم پنل دار به وسیله انرژی خورشیدی کار می‌ کند. همچنین دارای قابلیت سازگاری با تمام اپراتور های سیم کارت است تا از طریق آن بدون نیاز به مودم شبکه ، به اینترنت متصل شود. با این حال بدون اتصال به سیم های اضافی قادر به انتشار فیلم و تصاویر می باشد. به این معنی کاربران هرکجا که باشند می توانند از رویداد های محیط خود به صورت مستقیم در همان زمان واقعی باخبر شوند.

این پنل های خورشیدی حتی در هوای ابری یا حتی شب که آفتاب کافی وجود ندارد، انرژی را با ظرفیت کامل تولید می کنند. به این معنی که انرژی الکتریکی خورشید را در باتری قدرتمند و در طول روز ذخیره می کند تا سیستم در این گونه مواقع هم نیز کار کند.

فروش دوربین مداربسته شارژی سیم کارت خور

دوربین مداربسته سیمکارتی خورشیدی

دوربین مداربسته سیمکارتی خورشیدی دارای رزولوشن ۲ مگاپیکسل است که مالکین از طریق آن می توانند تصاویر و ویدیو های باکیفیت و واضح را دریافت کنند. همچنین دارای قابلیت دید در شب می باشد که از فاصله ۱۵ متری امکان پخش رویداد های قابل مشخصی را حتی در صورت عدم نور کافی ارائه می دهد.

در کنار این ویژگی های منحصر به فرد، دوربین مداربسته پنل دار فول اچ دی دارای درگاه کارت حافظه است که برای ذخیره اطلاعات نیاز به دستگاه های ضبط کننده ندارد. بلکه حجم زیادی از فیلم ها را تا گنجایش عالی ۶۴ گیگابایت ذخیره می کند. با این حال بعد ها برای کاربران امکان بازیابی اطلاعات در صورت رخ داد های ناگوار و ارائه مدارک و شواهد نیز وجود دارد.

دوربین سولار و حالت آماده باش

این دوربین دارای فناوری Motion Detection است که در حالت آماده باش قرار می گیرد. به بیانی دیگر دوربین تنها زمانی فیلم برداری را شروع می کند که حرکت و ترددی را از محدوده دید خود احساس کند. این ویژگی مانع از فیلم برداری ساعت ها مداوم و بیهوده می شود. درنتیجه در فضای ذخیره سازی کارت حافظه و شارژ باتری آن نیز جلوگیری می کند تا اطلاعات مهم تری را نیز ضبط کند.

با این ویژگی حساس به حرکت امکان ارسال آلارم هم برای برنامه هوشمند کاربران از راه دور وجود دارد. برای همین این ویژگی به عنوان یک دزدگیر حرکتی در محیط نیز عمل می کند.

فروش دوربین مداربسته شارژی سیم کارت خور

دوربین خورشیدی، صدا ها را نیز ضبط می کند!

گذشته از این امکانات عالی، دوربین مداربسته خورشیدی سیم کارت خور ۲ مگاپیکسل حافظه دار دارای قابلیت ضبط صدا در کنار فیلم برداری می باشد. همچنین با دارا بودن یک اسپیکر خارجی قادر به پخش صدای کاربران از طریق گوشی های هوشمند و از راه دور در محیط مربوطه می باشد.

این دوربین مداربسته ضبط صدا پنل دار رم خور از مدل های بولت است که برای فضاهای بیرونی طراحی شده است. همچنین دارای ساختار مجهز به کیس بزرگ ضد ضربه و ضد آب است که در شرایط گوناگون جغرافیایی برف و باران هم دوام می آورد. به علاوه نصب و راه اندازی این محصول بسیار ساده و بی درد سر است و مدل مناسبی برای منازل، فروشگاه، بانک، مزارع، دشت، کوه، باغ و غیره می باشد.

فروش دوربین مداربسته شارژی سیم کارت خور

فروش دوربین مداربسته شارژی سیم کارت خور

دوربین های مداربسته از جمله محصولات پرکاربردی هستند که برای جلوگیری از خسارات های جبران ناپذیر جانی و مالی در محیط طراحی شده اند. این محصولات با توجه به منطقه مورد استفاده متفاوت هستند و با توجه به مدل مربوطه در در مناطقی مانند محل سکونت، محل کار و‌ غیره ترجیح داده می‌شوند.

همچنین در صورت مشاهده محیط مورد نظر از طریق این دوربین ها با ایجاد رخ داد های ناگوار می توانید سریع مداخله کنید. به عبارتی دیگر با این محصولات که قابلیت ضبط تصاویر را دارند می توانید از شناسایی افرادی که باعث تخلفات نیز می شوند، اطمینان حاصل کنید. برای خرید ارزان قیمت این دوربین شارژی سیم کارت خور از مرکز فروش منصوری، با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید