جی ام کا 910دزدگیر اماکن

فروش دزدگیر اماکن جی ام کا کد ۹۱۰

فروش دزدگیر اماکن جی ام کا کد ۹۱۰ با بهترین قیمت آغاز شد. اگ قصد خرید سیستم اعلام سرقت قوی برای نظارت بر خانه و یا محل کار خود هستید، دزدگیر اماکن gmk مدل ۹۱۰ می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. دزدگیر اماکن جی ام کا کد ۹۱۰ یکی از معتبر ترین سیستم ها به حساب می آید که از تکنولوژی های بروز و کاربردی بهره می برد. جهت آشنایی بیشتر با این محصول همراه ما باشید :

فروش دزدگیر اماکن جی ام کا کد 910

دزدگیر اماکن gmk 910

دزدگیر اماکن جی ام کا کد ۹۱۰، تنها سیستم ضد سرقت در بازار است که دارای بیمه نامه سرقت می باشد. این محصول نه تنها با آژیر خطر کشیدن موجب بازدارندگی متخلفان می شود، بلکه قادر به شماره گیری یا ارسال پیام به صورت همزمان به چندین شماره جهت اطلاع رسانی مالک می شود. با این ویژگی صاحبین ملک و کسب و کار را در زمان واقعی خود باخبر می کند. ویژگی تماس این دزدگیر منازل دارای سرعت و عکس العمل بالایی است که رضایت همگان را به خود جلب کرده است.

به طور کلی قسمت های اصلی که اجزای این دزدگیر gmk 910 را تشکیل می دهند شامل، پنل یا کنترل مرکزی، باتری داخلی، سنسور ها و آژیر هشدار دهنده می باشد. این محصول از دو سیم کارت همزمان فعال و‌ قابلیت اتصال به خط تلفن ثابت محیط پشتیبانی می کند. این سیم کارت ها سرعت شماره گیری و ارسال پیام بالایی دارند. همچنین در صورتی که هر کدام از سیم کارت ها دچار اختلال، عدم اعتبار شارژ و اختلال آنتن دهی باشند، به صورت خودکار دزدگیر به سیم کارت بعدی متصل می شود. شما می توانید برای اطمینان از عملکرد صحیح شماره گیری این محصول از راه دور و از طریق برنامه اندروید یا پیامک آن را تست کنید.

نکته حائز اهمیت دیگر اینکه نگران مسدود شدن این سیم کارت ها نباشید. چراکه این دزدگیر اماکن سیمکارتی دارای سیستم هوشمند است که از مسدود شدن و اختلال جلوگیری می کند. همچنین از راه دور با پیامک و کی‌ پد این امکان مقدور است تا وضعیت و آنتن دهی های سیم کارت مربوطه این محصول را بررسی و مدیریت کنید.

فروش دزدگیر اماکن جی ام کا کد 910

دزدگیر منازل سیم کارتی جی ام کا مدل ۹۱۰

دزدگیر منازل سیم کارتی جی ام کا مدل ۹۱۰ به هر نوع خط تلفن ثابت شهری و یا روستایی متصل می شود. این محصول دارای صفحه نمایشگر LCD است که از زبان فارسی و کاربرد ساده ای برخوردار است. حافظه این دستگاه قابلیت ثبت ۵ واقعه را از طریق برنامه هوشمند اندروید و پیامک دارد. به علاوه برای کاربران این امکان فراهم است که آلارم و اژیر خطر را در هر کجا که باشند به وسیله برنامه اپلیکیشن مخصوص و پیام کوتاه خاموش و یا روشن کنند.

این دزدگیر دارای قابلیت ضبط ۲ پیام جداگانه می باشد. این ویژگی مخصوصا برای این طراحی شده است که اعلام سرقت و حریق هرکدام یک پیام اطلاع رسانی مجزا داشته باشند. این محصول دارای گزارش دهی های ورود و خروج محرمانه دیگر اعضا است. به این معنی شماره ریموت کنترل مربوطه شخصی که وارد مکان مورد نظر شده است را برای مدیر مربوطه ارسال می کند.

لازم به ذکر است بدانید که جهت روشن کردن دزدگیر، نه تنها از طریق ریموت، بلکه باید به وسیله کی پد و پیام کوتاه هم جهت فعال کردن اقدام شود. در غیر این صورت این سیستم آژیر خطر خود را روشن می کند.

دزدگیر سیم کارتی-تلفن کننده جی ام کا

دزدگیر سیم کارتی و تلفن کننده جی ام کا مدل ۹۱۰، بهترین گزینه برای مکان های مختلف مسکونی، اداری، تجاری، عمومی، صنعتی ، بانک و غیره همچنین خانه باغ، انبار، پارکینگ و غیره می باشد. این محصول از ۸ عدد زون های سیمی و بی سیم پشتیبانی می کند تا امنیت همه جانبه ای در منطقه های مختلف محیط شما حاکم شود. به علاوه دارای مزایای عالی و کاربردی دیگر می باشد. برای نمونه در مواقع قطع و وصل برق مستقیم محیط مربوطه، قادر به اطلاع رسانی فوری است. این گزارش دهی حتی شامل اعتبار شارژ رو به اتمام سیم کارت، اختلال در باتری و قطع خط تلفن ثابت مکان می باشد‌.

فروش دزدگیر اماکن جی ام کا کد 910

فروش دزدگیر اماکن جی ام کا کد ۹۱۰

این روز ها با افزایش سرقت ها و تخلفات باید راه حل های مؤثری را بکار برد که متجاوزان نتوانند موانع آن را دور بزنند. بر این اساس دو راهکار اصلی و کلی وجود دارد که کاربرد عالی دارند. یکی از آن ها نصب دوربین های مداربسته است که موجب ضبط تخلفات می شود. از سوی دیگر دزدگیر اماکن وجود دارد که نسبت به دوربین ها با اطلاع رسانی مالک موجب جلوگیری از رویداد های جبران پاپذیر می‌ شود. این محصولات در وب سایت ما با انواع مارک های مطرح و ویژگی های فوق العاده به فروش می رسند که قیمت مقرون به صرفه ای دارد. مرکز فروش امنیتی منصوری در بانه دارای نمایندگی معتبر فروش و نصب انواع دزدگیر اماکن جی ام کا در مدل های متفاوت از جمله ۹۱۰، ۸۹۰، ۶۷۰ و غیره با بهترین قیمت می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید