دزدگیر اماکن

قیمت دزدگیر سیمکارتی gmk890

قیمت دزدگیر gmk890 سیمکارتی را همراهه با تخفیف ویژه از فروشگاه دزدگیر جی ام کا دریافت کنید. سیستم اعلام سرقت بیسیم جی ام کا برای نصب و راه اندازی در مکان های دور از دسترس بهترین گزینه است. این دستگاه مرکزی قابلیت پشتیبانی از انواع سنسور ها و لوازم جانبی را داشته و در اسرع وقت موارد مشکوک را برای گوشی همراه مدیر ارسال خواهد کرد. دزدگیر منازل سیم کارتی gmk890‌ با دارا بودن انواع ویژگی های کاربردی و قابلیت های گوناگون یکی از پر فروش ترین دزدگیر هاست که، مورد استقبال مالکین قرار گرفته است. جهت آشنایی ببشتر با این محصول همراه ما باشید :

قیمت دزدگیر gmk890

دزدگیر اماکن GMK مدل ۸۹۰

برای افرادی که به فکر یک راه چاره و تدابیر مفید امنیتی هستند، سیستم ضد سرقت اماکن جی ام کا مدل ۸۹۰ پیشنهاد می شود که هم عملکرد قابل اطمینانی دارد و هم اینکه از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است. در واقع این دزدگیر برای هشدار و اعلام خطر به سیم کارت و خط تلفن ثابت محیط وابسته است. علاوه براین دارای آژیر خطر قدرتمند است که قدرت بازدارندگی فوق العاده ای دارد. اجزای تشکیل دهنده این محصول شامل کنترل مرکزی، سنسور ها، آژیر خطر، باطری و سایر قطعات دیگر است که هدف اصلی آن ها، اطلاع رسانی به موقع مالک در صورت شناسایی خطر نفوذ می باشد.

دزدگیر اماکن GMK مدل ۸۹۰، گزارش های خود را با پیام کوتاه مبتنی در قالب زبان فارسی به وسیله سیم کارت داخلی که دارد، برای مخاطبین خود ارسال می کند. این مخاطبین همان شماره تلفن همراه هایی است که مالکین به صورت دلخواه به آن اضافه و از قبل تعیین کرده اند. علاوه براین دارای قابلیت تماس صوتی است و در هر کجا که باشید با شما تماس گرفته و شما را از وجود خطر مطلع می کند. با این حال محدودیت نصب در این دزدگیر در هرکجا که باشد وجود ندارد. چراکه حتی در صورت عدم دسترسی به خط تلفن ثابت می توانید از ویژگی سیم کارتی بودن آن استفاده کنید.

قیمت دزدگیر gmk890

دزدگیر سیم کارتی و تلفن کننده gmk890

سیستم مرکزی سیم کارتی جی ام کا مدل ۸۹۰، علاوه بر قابلیت اعلام سرقت دارای گزارش دهی مبتنی بر حریق می باشد. بنابراین این محصول دارای قابلیت ضبط مجزا پیام ویژه اعلام سرقت و اعلام حریق می باشد. همچنین در مواقعی که به هر دلیلی فراموش کرده باشید دزدگیر خود را روشن بگذارید، این سیستم شما را یادآوری می کند.

دزدگیر سیم کارتی و تلفن کننده gmk890، دارای طراحی مستطیل شکل است که بر روی بدنه آن یک صفحه نمایشگر LCD و صفحه کلید هایی به چشم می خورد. بر روی این نمایشگر می توانید ۶۰ رویداد قابل نمایش را ثبت کنید. برای همین این اجزا می تواند اطلاعات مفید و کاربردی را در اختیار شما قرار دهد. این محصول دارای قابلیت سازگاری با ۴ سنسور چشمی بی سیم و ۸ سنسور چشمی سیمی است. همچنین از طریق پیام کوتاه، تماس صوتی، ریموت و کی پد می توانید PART1 و PART2 و PART3  را از راه دور فعال یا غیر فعال کنید.

سیستم اعلام سرقت تلفن کننده جی ام کا ۸۹۰

سیستم اعلام سرقت تلفن کننده جی ام کا ۸۹۰ دارای قابلیت شنود صدای قوی و حساس محیط است. همچنین متخلفین نمی توانند آن را از کار بیاندازند. چراکه دارای قابلیت اطلاع رسانی جهت قطع برق محیط و قطع باتری و خط تلفن است. این دستگاه دارای تایمر رله است. به این امکان روشن و خاموش بودن آن را در ساعات مشخص شده ای در طول شب و روز به صورت خودکار تنظیم می کند.

دزدگیر اماکن بیسیم جی ام کا مدل ۸۹۰ دارای ۱۰ حافظه سخنگو تماس و ۱۰ حافظه سیم کارت است. همچنین می توانید در هرکجا که باشید به وسیله پیام کوتاه، تماس و برنامه اندوید ۴ وسیله برقی محیط مورد نظر را کنترل و مدیریت کنید. یکی دیگر از ویژگی های کاربردی این سیستم ضد سرقت، این است که به صورت تماس صوتی و پیام کوتاه امکان گزارش ورود و خروج سایر اعضا را برای مدیر مربوطه فراهم می کند. این قابلیت می تواند شماره ریموت این اعضا را ارسال کند. علاوه براین حتی شماره فردی که دستگاه را خاموش کرده است را برای مدیر ارسال می کند. گذشته از این ها در صورتی که اعتبار شارژ سیم کارت این دزدگیر به کمتر از ۱۰۰ تومن برسد، برای شما هشدار مربوطه را ارسال می کند.

سیستم مرکزی جی ام کا مدل ۸۹۰ دارای نصب و اجرای آسان است و گزینه ای مناسب برای مناطق مسکونی، پارکینگ، اداره، بانک، فروشگاه زنجیره ای، خانه باغ و غیره است.

قیمت دزدگیر gmk890

قیمت دزدگیر gmk890

برای تأمین و افزایش امنیت خانه و محل کسب و کار می توانید به دزدگیر های اماکن در وب سایت ما اعتماد کنید. زیرا این محصولات جزء مؤثر ترین راه حل برای جلوگیری از وقایع جبران ناپذیر است. این سیستم های حفاظتی دارای به روز ترین امکانات هستند و می توانند نیازهای امنیتی کاربران خویش را در جاهای مختلف تأمین کنند. این محصولات با سازگاری با انواع سنسور ها و چشمی ها تشخیص بسیار سریع و صحیحی در خصوص خطر و تهدید ها دارند. برای خرید و نصب دزدگیر خانگی جی ام کا ۸۹۰ با شماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید