دوربین مداربسته رم خوردوربین مداربسته مخفی

لیست قیمت دوربین رم خور کوچک

لیست قیمت دوربین رم خور کوچک را همراه با تحفیف دریافت کنید. فروشگاه دوربین مداربسته مخفی منصوری وارد کننده انواع دوربین های مداربسته مخفی مموری خور با بهترین قیمت می باشد. فرقی نمی کند شما دوربینی مخفی را برای نظارت بر پرستار کودک بگذارید یا آن را در محل کار خود جاسازی کنید. یا شاید بخواهید آن را با خود حمل کنید. انواع و اقسام دوربین های ریز حافظه دار در این مرکز فروش موجود می باشد. این محصولات که برای استفاده در داخل یا خارج از منزل کاربردی هستند، مزایای زیادی دارند. با ما باشید تا با این دوربین های خیلی ریز بیشتر آشنا شوید :

لیست قیمت دوربین رم خور کوچک

دوربین های جاسوسی رم خور

افزایش روز به روز تنوع دوربین ها که امروزه از انواع محصولاتی هستند که نیاز به استفاده گسترده دارند، تا حد امکان کوچک ساخته شده و به کاربرانی که درخواست ها و نیازهای متفاوتی دارند، ارائه می شود. با استفاده از این نوع محصولات که دارای تنوع زیادی در ابعاد هستند، برای مخفی کردن ضبط های صوتی و تصویری در هر محیطی استفاده می شوند. از سوی دیگر برخی از این دوربین های جاسوسی در وسایل روزمره پرکاربرد ادغام شده اند. برای نمونه در انواع دوربین مخفی خودکاری، دوربین طرح پریز برق، دوربین کوچک شکل ریموت، ساعت دیجیتال دوربین دار و غیره موجود می باشند. هدف اصلی این محصولات این است که بدون جلب توجه به کسی می توانند ضبط کنند، زیرا ظاهر آنها با شکل مربوطه هیچ تفاوتی ندارد.

دوربین های جاسوسی بیسیم رم خور موجود در وب سایت ما، از سری مدل دوربین های خیلی کوچک برای پنهان شدن در داخل اشیا و هم برای حمل ساده افراد مناسب است. این نوع دوربین ها برای فیلم برداری نیازی به کابل کشی و دستگاه های ضبط کننده ندارند، زیرا انرژی خود را از راه باتری لیتیوم یونی تأمین می کند. این باتری می تواند شارژ خود را برای ۹۰ دقیقه نگهداری کند و بعد از اتمام آن، به وسیله شارژر و یا پاور بانک شارژ شود. این امر سبب شده است تا دوربین های کوچک حافظه دار را با خود به جلسات و یا سایر مکان های دیگر همراه داشته باشید.

لیست قیمت دوربین رم خور کوچک

دوربین های ریز شارژی مموری خور

دوربین های ریز شارژی قابلیت این را دارند که می توانند در محیط های مختلف یا روی اشیا روزمره پنهان شوند. از این رو می توانید آن ها را به سادگی داخل اسباب بازی ها، کنار آینه، داخل تابلو عکس و نقاشی، داخل میله های پرده، کنار ساعت دیوار، بر روی درب و پنجره های منطقه ورودی و خروجی، بر روی کراوات یا جیب لباس و غیره تعبیه کنید. هدف اصلی این دوربین ها تلاش برای به دست آوردن اطلاعات مهم و مفید برای افشای یا اثبات جرم و جنایت است.

دوربین های کوچک مخفی رم خور دارای قابلیت کنترل از راه دور است. به این معنی کاربران می توانند با نصب آن از راه دور به مشاهده زنده ویدیو های محیط مورد نظر بپردازید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دوربین را به شبکه وای فای مجاور متصل کرده و از طریق دستگاه های هوشمند خود مانند گوشی های اندورید و یا کامپیوتر و غیره تصاویر مستقیم را دریافت کنید. مواقعی هم که فرصت نکرده اید تا به مشاهده این فیلم ها بپردازید، اصلا نگران باشید.

چراکه این محصولات از کارت حافظه micro sd پشتیبانی می کنند و قادر به ذخیره سازی حجم زیادی از اطلاعات برای بازپخش های بعدی می باشند.

دوربین های نامرئی بی سیم حافظه دار

از دوربین های نامرئی بی سیم حافظه دار می توانید به عنوان یک دوربین ورزشی یا دوربین داخل خودرو استفاده کنید‌. همچنین از وقایع محیط به صورت نامحسوس فیلم برداری کنید. از ویژگی ‌بارز دوربین های مخفی باتری خور، قابلیت فیلم برداری همراه ضبط صدا است. زیرا یک میکروفون قدرتمند داخل این محصولات جاسازی شده است. به علاوه این دوربین های ریز وایرلس جیبی دارای قابلیت تشخیص حرکت هستند. این قابلیت امکان ضبط فایل های بیشتری در کارت حافظه و از طریق شارژ باتری می شود. زیرا ضبط را تنها با احساس حرکت اشخاص از ‌جلوی دید خود شروع می کند.

انواع دوربین های غیر قابل روئیت دارای کاربرد های فراوانی هستند که نصب و کاربرد ساده و بی درد سری دارند. از این رو فروش و محبوبیت فراوانی میان کاربران به خود پیدا کرده اند.

لیست قیمت دوربین رم خور کوچک

لیست قیمت دوربین رم خور کوچک

دوربین های مداربسته و محصولات مشابه که از جمله انواع محصولاتی هستند که در دنیای در حال تغییر و توسعه بسیار مورد تقاضا و استفاده آسان هستند. دوربین ها امروزه در اشکال و اندازه های مختلف تولید می شوند تا تقریبا در هر زمینه ای مورد استفاده قرار گیرند. در این مرحله، هر فردی می تواند نوع محصول مورد نظر خود را مطابق با خواسته ها و نیازهای خود داشته باشد. تقاضا برای این نوع محصولات که امروزه به یک ضرورت تبدیل شده است روز به روز در حال افزایش است.

یکی از محبوب ترین آن ها، دوربین رم خور کوچک است. این نوع محصولات که تنوع زیادی در این زمینه دارد، از جمله انواع دوربین های مخفی است که در رفع درخواست ها و نیازهای مختلف افراد مختلف موثر و مفید است. اگر می خواهید دوربین های مداربسته ریز کوچک مخفی را با قیمتی ویژه خریداری کنید. بد نیست به مرکز فروش منصوری سری بزنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید