یو پی اس دوربین مداربسته

خرید یو پی اس دوربین مداربسته ۱۵A

خرید یو پی اس دوربین مداربسته ۱۵A همراه با تخفیف ویژه را تنها از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری تجربه کنید. سیستم برق اضطراری ups را برای سیستم دوربین مداربسته خود خریداری کنید و با خیال راحت هر لحظه امنیت مکان مد نظر را برقرار کنید. این منبع تغذیه مدام روشن بوده و هیچ گاه قطع نخواهد شد. در ادامه همراه ما باشید تا با یو پی اس دوربین مداربسته ۱۵A بیشتر آشنا شوید :

خرید یو پی اس دوربین مداربسته

دستگاه UPS دوربین مداربسته

خدمات ارائه شده توسط فناوری های پیشرفته جهانی به کاربران روز به روز در حال افزایش است. این محصولات بروز که در رفع نیاز های مختلف ما کمک بسزایی می کنند از طیف عظیمی تشکیل شده اند. یکی از پرفروش ترین آن ها دستگاه UPS دوربین مداربسته است که امروزه برای نصب در مکان های ‌پراهمیت و ‌حساس به یک گزینه ضروری تبدیل شده است که کاربران زیادی امروزه به آن نیاز پیدا کرده اند.

(UPS) که مخفف کلمه انگلیسی با معنی منبع تغذیه بدون وقفه برق است از سری دسته محصولاتی است که دستگاه های الکتریکی از جمله دوربین های مداربسته محیط را قادر می سازند در صورت قطع برق به کار خود ادامه دهند. این محصولات انرژی را ذخیره می کنند و انرژی مورد نیاز و جریان برق را برای دوربین های مداربسته و سایر قطعات و لوازم آن ها تأمین می کند.

به لطف دستگاه های یو پی اس، کاربران راه حل های دقیق و واضحی برای مشکلات شبکه ای برق که در دوربین های مداربسته مختلف رخ می دهند، ارائه می دهند. یو پی اس دوربین مداربسته ۱۵A یکی از گزینه های محبوب و پرفروش است که از خروجی ۱۲ ولت برخوردار است. همچنین به وسیله فیوز مربوطه از حداکثر ۱۰ عدد دوربین مداربسته به صورت همزمان پشتیبانی می کند

این دستگاه های یو پی اس در هر محیط مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی، عمومی و غیره بسیار مورد نیاز است. از ویژگی و مزایای بارز این منابع تغذیه بی وقفه این است که حفاظت از سیستم های دوربین مداربسته مورد استفاده را تضمین می کنند و در عین حال با تأمین انرژی موانع پیش روی کارکرد مداوم را از بین می برند. برای همین خاطر این محصولات در جاهای مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید یو پی اس دوربین مداربسته

منبع تغذیه بدون وقفه

این منابع تغذیه بدون وقفه در وب سایت در انواع برند های معروف ارائه می شوند و دارای ویژگی های خاصی هستند. یو پی اس دوربین مداربسته ۱۵A که برای کنترل حالت های ولتاژ و فرکانس برق انواع دوربین ها و قطعات جانبی استفاده می شود. این محصول با عملکرد باکیفیت و عالی که دارد در حفظ امنیت محیط به مالکین کمک بسزایی می کند. زیرا به لطف این دستگاه ها، حتی اطلاعات موجود در دستگاه های ضبط کننده دوربین های مختلف برای مدت طولانی محافظت می شود. علاوه بر این، این دستگاه برق اضطراری از این وسایل الکترونیکی در برابر هر نوع نویز و تداخل محافظت می کنند. به همین دلیل، این گونه منبع تغذیه اضطراری از جمله محصولات ضروری کاربرانی است که نقش فعالی در زندگی کاری و مسکونی دارند.

UPS دوربین مداربسته ۱۵A محافظت از وسایل الکترونیکی مورد استفاده در دوربین های مداربسته را در برابر خاموش شدن ناگهانی در صورت قطع ناگهانی برق، از آسیب احتمالی دستگاه جلوگیری می کند. با این کار حتی طول عمر دوربین های مداربسته را تضمین می کنید و با انجام این اقدامات در زمان مجاز برای خاموش شدن ناگهانی و از دست رفتن داده های احتمالی و فیلم و تصاویر ذخیره شده در دوربین ها جلوگیری می شود.

منبع بدون وقفه برق دوربین مداربسته ۱۵A رایاکس

منبع بدون وقفه برق دوربین مداربسته ۱۵A رایاکس همانطور که از نامش پیداست به پاور داخلی ۱۵ آمپر مجهز است. همچنین دارای یک باتری قدرتمند است که می تواند در نبودن یک ساعت برق مستقیم، انرژی مورد نیاز دوربین ها و دستگاه های ضبط کننده آن را تضمین می کند. نکته حائز اهمیت اینکه برای افزایش این مدت زمان برای شما این امکان فراهم است تا یک باطری خارجی را با میزان ولتاژ ۶۵ آمپر به آن متصل کنید. این ups رایاکس برای شارژ گوشی ها یا اتصال مودم از خروجی درگاه USB بهره می برد. برای کار در فقدان برق می توانید مودم یا کارت خوان ۱۲ ولت را به این برق اضطراری متصل کنید. همچنین این دستگاه دارای وزن و ابعاد استاندارد است که نصب و راه اندازی ساده ای دارد.

خرید یو پی اس دوربین مداربسته

خرید یو پی اس دوربین مداربسته

امروزه استفاده از سیستم های دوربین مداربسته روز به روز در حال افزایش است. این محصولات باید ۲۴ ساعت شبانه روز به ضبط فیلم برداری های محیط بپردازند تا تضمین کننده عالی امنیت باشند. گاهی مشکلات قطع برق در محیط می تواند مانعی برای کارکرد دوربین ها و سایر تجهیزات مربوطه ایجاد کند. از این رو انواع دستگاه های یو پی اس طراحی شده اند تا راه حلی برای چالش قطع برق باشند. این محصولات را می توانید در وب سایت ما در انواع مدل ها و برند های مشهور پیدا کنید. برای خرید و سفارش انواع یو پی اس دوربین مداربسته ۱۲ ولت به قیمت فاکتور می توانید با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید