یو پی اس دوربین مداربسته

فروش یو پی اس 12 ولت دوربین مداربسته 15A

فروش یو پی اس دوربین مداربسته 15A آمپر 12 ولت با بهترین قیمت توسط مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری آغاز شد. سیستم برق اضطراری 12 ولت را برای تامین برق سیستم های مداربسته با قابلیت اطمینان بالا را از ما بخواهید. مجموعه تکنو دوربین انواع ups دوربین مداربسته را همراه با گارانتی معتبر به شما عزیزان ارائه خواهد کرد. با ما همراه باشید تا با دستگاه یو پی اس دوربین مداربسته 15 آمپر دوازده ولت آشنا شوید.

یو پی اس چیست؟

‏ups نوعی سیستم برق می باشد که آن را به عنوان منبع تغذیه بی وقفه می شناسند. این سیستم میان تجهیزات مصرف کننده و شبکه برق شهر قرار گرفته و از خاموش شدن تجهیزات در زمان قطعی برق یا بروز مشکلات نوسانی جلوگیری می کند. همانطور که گفته شد ups یک منبع تغذیه الکترونیکی می باشد که به تامین بدون وقفه انرژی مورد نیاز معروف است، این سیستم میان شبکه برق شهری و دستگاه مصرف کننده قرار می گیرد تا از دستگاه مصرف کننده در برابر مشکلات شبکه برق محافظت کند.

‏ups به عنوان سدی در برابر نویز و اختلالات شبکه برق برقرار میشود تا از تجهیزات حساس مصرف کننده مراقبت کند که علاوه بر اینکه باتری های تعبیه شده در این سیستم انرژی برق را درون خود ذخیره می کنند بتوانند هنگام قطع برق شهری با استفاده از باتری نیاز تجهیزات مصرف کننده را تامین کند.

یو پی اس در حقیقت مثل یک انرژی پشتیبان برای سیستم مصرف کننده که بدون وقفه برق مورد نیاز را تامین میکند. در گذشته یو پی اس را یک سیستم گران ارزیابی می کردند اما امروزه با افزایش قیمت تجهیزات سخت افزاری و اهمیت یافتن اطلاعات و داده ها استفاده از یو پی اس نتنها گران نبوده بلکه بسیار مقرون به صرفه است.

فروش یو پی اس دوربین مداربسته

سیستم برق اضطراری ups پانزده آمپر

در ادامه ما یک سیستم برق اضطراری ups معرفی میکنیم که برای دوربین مداربسته با توان ۱۵ آمپر طراحی شده است. این سیستم یو پی اس 12 ولت دوربین مداربسته 15A می باشد، در این سیستم یک سیستم مدار بسته کامل تا ۴ عدد دوربین می باشد، با توجه به نوع دوربین ها و تجهیزات می تواند ۴ عدد دوربین و یک دی وی آر را حدود ۲ ساعت بدون وقفه روشن نگه دارد و همراه این محصول یک عدد باتری ۱۲ ولت ۱۵ آمپر قرار می گیرد که یک سال گارانتی دارد تا با خیال راحت توانید این محصول را استفاده کنید جالب است بدانید این یو پی اس برق اضطراری گفته ویژه تولید شرکت تکنو دوربین است و محصولات را میتوانید با کیفیت بالا خریداری بکنید.

برق اضطراری ups دوربین مداربسته توان ۱۵ آمپر دارای پنج خروجی محافظت شده توسط فیوز است تغذیه مناسب برای چهار عدد دوربین مداربسته و یک عدد دستگاه دی وی آر بدون نیاز به آداپتور را تامین میکند همچنین این دستگاه با توجه به باتری داخلی حدود چندین ساعت می تواند ۴ عدد دوربین و دستگاه را روشن نگه دارد. همچنین دارای سیستم های هشدار جهت خالی شدن باتری است و دارای مدار کنترلی است و دارای یک بازر که هشدار خرابی و فرسوده شدن باتری را می دهد. تمامی خروجی های این دستگاه دارای ال ای دی می باشند.

مشخصات برق اضطراری ۱۵A

این دستگاه برق اضطراری دارای یک بدنه پلاستیکی می باشد که به روی آن برند نامگذاری شده است و ولتاژ ۱۲ ولت قرار گرفته است و زمانی که در محصول را باز می‌کنید با یک ترانس صنعتی ۱۲ ولت ۱۵ آمپر و یک مدار الکترونیکی روبرو می شوید. سمت چپ مدار ۱۵ عدد ترمینال یک زوج مشاهده می کنید که خروجی ۱۲ ولت برای دوربین و دستگاه دی وی آر می باشد و بالای هر کدام از ترمینال ها یک فیوز قرار دارد که جهت محافظت از تجهیزات متصل به این سیستم و در قسمت سمت راست شما یک برد و یک ترمینال سبز رنگ مشاهده میکنید که برای اتصال باتری می باشد و به روی بدنه دستگاه یک عدد ترمینال سفید رنگ است که جهت اتصال برق ۲۲۰ ولت و برای چهار عدد دوربین و یک دستگاه ذخیره تصاویر مناسب می باشد.

فروش یو پی اس دوربین مداربسته

اجزای تشکیل دهنده ی سیستم UPS

هر سیستمی دارای تجهیزاتی میباشد که آن سیستم را تعریف می کنند که در این قسمت ما به تجهیزات تشکیل دهنده سیستم یو پی اس دوربین مداربسته می پردازیم.

یک سیستم ups دارای چهار بخش مهم است که با هماهنگی یکدیگر امکان اجرای وظایف ups را فراهم می کنند این بخش ها عبارتند از:

۱- باتری

باتری یکی از بخش های مهم در منبع تغذیه بدون وقفه است. هر یو پی اس دارای چندین باتری است که از آنها برای تامین بار دستگاه مصرف کننده در زمان قطعی برق اصلی و یا ایجاد نوسان و فرکانس غیرطبیعی در شبکه استفاده می کنند که اغلب باتری های مورد استفاده در یو پی اس از نوع سیلد اسیدند.

این مدل باتری توسط لایه های محافظ از جنس فیبر و غیره پوشیده شده تا در برابر دخالت رطوبت و دیگر عوامل مخرب کاملاً در امان باشد.

۲- یکسو کننده شارژ

شبکه برق شهری دارای چند جریان متناوب است در صورتی که باتری های یو پی اس از جریان مستقیم پشتیبانی می کند به همین دلیل درون یو پی اس از یکسو کننده شارژ یا همان رکتیفایر استفاده می کنند تا جریان متناوب به جریان مستقیم تبدیل شود.

۳ – سوئیچ

همانطور که گفتیم کار یو پی اس تامین انرژی است که در زمان قطع برق استفاده می شود و در این دستگاه معمولاً یک کلید غیر هادی تعبیه شده هنگام قطع شدن برق و یا وجود نویز در شبکه به حالت ثانویه رفته و برق مورد نیاز را از طریق باتری ها وارد مدار می‌کند و انگلی در حقیقت نوعی سوئیچ برای تغییر وضعیت دستگاه یو پی اس است.

فروش یو پی اس دوربین مداربسته

فروش یو پی اس دوربین مداربسته

همونطور که گفته شود ups منبع تغذیه بی وقفه است شما میتوانید این محصول را از معتبرترین فروشگاه اینترنتی وارد کننده انواع دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی با قیمت و کیفیت بالا خریداری بکنید جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های زیر و کارشناسان ما در تماس باشید حتماً قبل از خرید محصول مورد نظر با کارشناسان ما در تماس باشید.

فروش یو پی اس دوربین مداربسته

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید