دوربین مداربسته بیسیمدوربین مداربسته مخفی

مرکز پخش دوربین های مخفی کوچک بیسیم

تابحال از مرکز پخش دوربین های مخفی کوچک بیسیم، خرید کرده اید؟؟ آیا می خواهید با کیفیت ترین دوربینهای مداربسته مخفی قیمت مناسب را برای مکان مد نظر خود نصب کنید؟ فروشگاه دوربین مداربسته جاسوسی منصوری انواع دوربین ریز جاسوسی وایرلس را در مدل ها و اشکال متنوع به بازار ارائه کرده است. شما می توانید با مراجعه به مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری بهترین و با کیفیت ترین دوربینهای ریز مخفی وای فای دار را خریداری کنید. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

مرکز پخش دوربین های مخفی کوچک بیسیم

مزایای دوربین بی سیم کوچک:

این دوربین مداربسته کوچک بیسیم رم خور بدون نیاز به سیم کشی و دستگاه ضبط برخلاف دوربین های مداربسته سیمی نیاز به سیم کشی ندارد و کلیه اطلاعات آن روی کارت حافظه ثبت میشود. در این دوربین قابلیت مشاهده آنلاین از راه دور جهت منزل و یا محل کارتان را به صورت آنلاین از هر نقطه از جهان بررسی و تمامی اتفاقات را کنترل میکند که تمام این کارها توسط شما انجام می شود. دوربین های کوچک بی سیم قیمت بسیار کمتری را نسبت به دوربین های مدار بسته سیمی دارد و این دوربین های مداربسته را می توانید از فروشگاه اینترنتی تکنو-دوربین خریداری کنید.

یکی دیگه از ویژگی های مهم دوربین مدار بسته کوچک بی سیم این است که نیاز به برق مستقیم ندارد و از طریق باتری داخلی تغذیه می کند دارا بودن باتری داخلی این دوربین های مدار بسته باعث میشود که برق را به طور مستقیم متصل کنید و یا در صورت عدم دسترسی به برق از باتری این توربین‌ها بتوانید استفاده کنید که بعضی از دوربین های مداربسته کوچک قادر به نگهداری شارژ تا یک ماه هستند.

تامین امنیت محل زندگی و وسایلی مانند خودرو موضوع بسیار مهمی است که نمی‌توان از آن غافل شد. با وجود آمار بالای سرقت انتخاب یک سیستم امنیتی ضد سرقت نیاز به اطلاعات به‌روز و کاربردی دارد. یکی از چالش‌هایی که افراد بسیاری از خرید و نصب دوربین یا سایر سیستم‌های ضد سرقت منصرف می‌کند مراحل سخت نصب و سیم‌کشی است. یکی از ابزارهایی که قابلیت نصب آسان و سریعی دارد دوربین رم خور کوچک شارژی است.

مرکز پخش دوربین های مخفی کوچک بیسیم

دوربین رم خور کوچک بی سیم چه کارایی دارد؟

یک دوربین مخفی کوچک شارژی دوربین کوچکی است که بدون نیاز به سیم کشی و اتصال به منبع برق کار میکند و توسط باتری داخلی خود کار می کند. دوربینهای رم خور شارژی به دلیل ابعاد بسیار کوچکی که دارند به راحتی خانه نصب و راه اندازی می شوند در یک وسیله نقلیه مخفی می شود و برخی از مدل های دوربین های کوچک رم خور و اندازه یک دکمه پیراهن هستند و به همین دلیل به اسم دوربین مخفی کوچک مشهور هستند. دوربینهای رم خور کوچک با اتصال به یک آی پی مشخص س تصاویر را برای گیرنده ارسال می کنند‌. این دوربین ها برای مسائل پزشکی و درمانی و انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی و عملیات های امنیتی و کنترل کودکان و سالمندان و تامین امنیت خودرو و محل زندگی و کار مورد استفاده قرار می گیرند.

ویژگی های دوربین رم خور

دوربینهای رم خور شارژی نسبت به دوربین های مداربسته عدم نیاز به سیم کشی و اتصال به سیستم وای فای است که قابلیت اتصال کارت حافظه و پشتیبانی از نرم افزارهای گوشی تلفن همراه از ویژگی های مهم دوربین رم خور به شمار می روند که با استفاده از یک دوربین کوچک ارزان قیمت به راحتی می‌توانید از محیط خانه و زندگی خود محافظت کنید.

یکی از مهمترین ویژگی های دوربین کوچک رم خور شارژی کاربرد یک لنز قوی می باشد که این دوربین امنیتی با کمک یک لنز ۸ مگاپیکسلی تصاویر با کیفیتی را با وضوح بالا ضبط می کند البته باید در نظر بگیرید کیفیت دستوری در هر کدام از دوربین ها متغیر می باشد برای مثال تعداد و کیفیت عکس ها و تصاویر داخل دوربین کوچک کنترل از راه دور با دوربین رم خور شارژی متفاوت اس دوربین رم خور یا همان دوربین مخفی کوچک مجهز به سیستم های حرکتی می باشند‌. این سنسور ها حرکت اشخاص را به خوبی تشخیص می دهند و در کنار یک دزدگیر امکان می توان از سرقت‌های مختلف در خانه یا محل کار پیشگیری کرد.

قابلیت ارسال تصاویر به صورت زنده

دوربینهای رم خور شارژی با استفاده از فناوری پی دوبی قادر به ارسال تصاویر و فیلم ها به صورت زنده و در آن واحد هستند و با کمک این دوربین‌های شارژی هیچ تصویر را از دست نخواهید داد چون فناوری p۲p دوربین را به یک تلفن هوشمند متصل می‌کند که با استفاده از اپلیکیشن های مربوطه تصاویر را به صورت زنده پخش می کند‌. امکان ضبط صدا با کیفیت بالا، صدای محیط را با وضوح بالا بشنوید. یکی از ویژگی‌های دوربینهای رم خور شارژی با میکروفون های بسیار قوی و کاربردی است که کمک میکروفون ها صدای محیط شعاع ۱۰ الی ۱۵ متری دوربین به خوبی ضبط و شنیده میشود.

مرکز پخش دوربین های مخفی کوچک بیسیم

مرکز پخش دوربین های مخفی کوچک بیسیم

دوربین های مداربسته با توجه به نوع بیرونی و داخلی متفاوت هستند و قطعاً هر کدام ویژگی ها و کارایی های مخصوص به خود را دارد. جهت اطلاع از قیمت دوربین کوچک مخفی و انواع بیسیم خانگی وب سایت تکنو دوربین مراجعه کنید و انواع مدل ها را به همراه قیمت بررسی کنید. اگر به دنبال دوربین مداربسته مناسب قیمت هستید که جهت نصب دوربین در منزل و یا محل کارتان به دنبال دوربین جاسوسی می گردید، بهترین توصیه برای انتخاب شما دوربین مداربسته بیسیم که ابعاد کوچکتری دارند می باشد و این دوربین ها نیاز به سیم کشی و دستگاه ضبط نداشته و قیمت مناسب تری را نسبت به دوربین های مداربسته معمولی دارند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید