هارد دوربین مداربسته

مرکز فروش هارد ۲ ترابایت بنفش

مرکز فروش هارد ۲ ترابایت بنفش تمامی محصولات خود را با تخفیف ویژه همراه با گارانتی معتبر به فروش می رساند. هارد درایو 2 ترا دوربین مداربسته را می توانید برای ضبط و ذخیره سازی تصاویر و ویدئو های چندین دوربین مداربسته به طور همزمان استفاده کرد. هارد دوربین مداربسته دو ترا دارای امکانات و قابلیت های پیشرفته ای است که شما را در راه بهبود تصاویر و نگه داری از آنها یاری خواهد داد. برای آشنایی بیشتر با این ذخیره ساز ما را تا آخر این مطلب همراهی کنید:

هارد دیسک چیست؟

هارد دیسک یا هارد درایو ابزاری برای نگهداری اطلاعات است و این اطلاعات شامل سیستم عامل و نرم افزارهای نصب شده به اضافه فایل های شخصی است. هارد دیسک که به صورت hdd است و مخفف اصلاح انگلیسی hard disk drive است می شناسیم. هارد دوربین مداربسته دستگاه ذخیره کننده اطلاعات به صورت دائمی و همیشگی است که با قطع برق و یا خاموش شدن سیستم اطلاعات هارد باقی می ماند تا زمانی که خودمان بخواهیم آنها را پاک کنیم. این دقیقا نقطه ای است که تفاوت هارد درایو و رم را مشخص میکند.

اطلاعات در رم به صورت دائمی و همیشگی ذخیره نمی شوند و با قطع برق محتویات رم پاک میشود. اما اطلاعات در هارد طور دائم و همیشگی ذخیره می شوند و با قطع برق محتویات هارد پاک نمی شود. در زیر می خواهیم شما را با محبوب ترین هارد دیسک، یعنی هارد دو ترابایت وسترن بنفش آشنا سازیم.

مرکز فروش هارد ۲ ترابایت بنفش

هارد اینترنال ۲ ترابایت بنفش

هارد دیسک اینترنال از محصولات برند وسترن دیجیتال می باشد که در خانواده بنفش جایی می گیرد و برای استفاده از سیستم های حفاظتی ساخته شده است چراکه در کنار سیستم های حفاظتی و دی وی آر ها به هارد دیسک ای با توانایی ذخیره پیوسته داده ها نیاز است که بتواند هر روز حجم زیادی از داده ها را ذخیره کند.

هارد دیسک اینترنال وسترن دیجیتال بنفش با ظرفیت 2 ترابایت از هاردهایی می باشد که برای استفاده از سیستم های امنیتی نیاز بوده تا داده ها را بدون هیچ دخالتی در خود ذخیره کند و در این هارد ساز و کاری وجود دارد که امکان نوشته شدن بی‌وقفه اطلاعات را فراهم می‌کند و این مدل می تواند خروجی ۶۴ دوربین نظارتی را به طور یکسان روی خود ضبط کند که استفاده از آن در سیستم های مداربسته مهم می باشد،

ظرفیت هارد دیسک ۲ ترابایت و سرعت چرخش پلاترهای آن ۵۴۰۰ دور بر دقیقه است ظرفیت حافظه آن ۶۴ مگابایت برای ذخیره سازی در نظر گرفته شده است تا احتمال از بین رفتن داده ها هنگام ذخیره شدن به صفر برسد و به دلیل کیفیت ساخت خوب و عالی سازنده هارد اعلام کرده است که می‌تواند سالانه تا ۱۸۰ ترابایت داده را بدون هیچ مشکلی روی آن نوشت. در فرم فاکتور این دستگاه ۳.۵ جای گرفته است که نشان دهنده ی فضای آن برای نصب می باشد و اینترفیس ذخیره سازی، رابط آشنای SATA که 3.0 می باشد و می تواند در بهترین حالت خود به سرعت انتقال 6 گیگابایت بر ثانیه برسد.

مرکز فروش هارد ۲ ترابایت بنفش

هارد داخلی 2 ترابایت بنفش وسترن دیجیتال

هارد دوربین مداربسته 2Tb WESTERN ساخته شده برای دوربین های همیشه روشن ۲۴ ساعته است که رزولوشن تصاویر باکیفیت را ذخیره می کند. این ذخیره سازی دارای گنجایش یک ترابایتی است که حجم بسیار وسیعی برای فیلم های باکیفیت و صوتی فراهم می کند.

با انتخاب این هارد اینترنال دو ترابایت بنفش وسترن دید خود را به چند عدد دوربین مداربسته گسترش دهید! به این معنی این دستگاه، از این اعداد دوربین ها پشتیبانی می کند و همه ی گرفته شده ها را داخل آن به خوبی ذخیره می کند. مصرف کم و بهینه برق در محیط های تحت نظارت با دمای بالا و همیشه روشن الزامی است. از همین رو این هارد داخلی western به فناوری Intelliseek مجهز است.

این عملکرد به کاهش مصرف انرژی، صدا و لرزش های آسیب رسان محیط کمک می کند. لازم به ذکر است که اطلاعات این هارد دیسک وسترن را می توان پاک کرد، و از نو بر روی آن اطلاعات جدید ذخیره کرد.

مرکز فروش هارد ۲ ترابایت بنفش

همانطور که گفته شد هارددیسک یک قطعه سخت افزاری درون هر سیستمی می باشد که با توجه به حجم و میزان حافظه ای که برای آنها در نظر گرفته شده است می تواند داده ها و اطلاعات را ذخیره و نگهداری نماید. به طور کلی اگر قصد خرید هارد ۲ ترابایت بنفش را دارید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تکنو دوربین با انواع هارد دیسک آشنا شده و طبق آنچه که می خواهید بهترین مدل هارد را با کمترین قیمت انتخاب کرده و یک خرید ایده آل را برای خود رقم بزنید.

اگر به دنبال هارد دیسکی فوق العاده برای سیستم دوربین مداربسته خود هستید، حتما به خرید این هارد دیسک وسترن دیجیتال فکر کنید. چراکه با بهره مندی از برترین ویژگی ها و امکانات برخوردار است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید