دوربین مداربسته رم خوردوربین مداربسته مخفی

فروش دوربین رم خور کوچک

فروش دوربین رم خور کوچک در مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری با ارزان ترین قیمت. بهترین و با کیفیت ترین دوربین ریز جاسوسی مموری خور را خریداری کنید و از راه دور بر مکان مد نظر نظارت داشته باشید. ُدوربین های ریز مخفی حافظه دار دارای انواع متفاوتی هستند که از مهمترین آنها می توان به دوربین مخفی فلتی، q7، و غیره اشاره کرد.

دوربین مداربسته ی مموری خور مخفی

دوربین مداربسته رم خور مثل دستگاه های دیگه که کارت حافظه داخلی دارند قابلیت نصب حافظه خارجی را هم دارد، این نوع دوربین ها از نوع تحت شبکه یا IP هستند و روی کاتالوگ این و دوربین ها عبارت built-in Micro SD نوشته شده است. انواع دوربین های مداربسته کوچک رم خور در بازار عرضه می شوند که شما با توجه به نیاز خود می توانید دوربین را نصب و راه اندازی کنید. گفته می‌شود دوربین مداربسته سیم کارت خور علاوه بر سیم کارت دارای یک اسلات برای کارت حافظه است و جزو دوربین های مداربسته رم خور محسوب می شود این دوربین های مدار بسته از نوع سیستم های امنیتی هستند.

دوربین مداربسته حافظه دار از انواع کارت حافظه  SD، SDHC  یا SDXC پشتیبانی می کنند و ممکن است یک یا چند درگاه برای نصب داشته باشند. همچنین حافظه پشتیبانی شده از طرف دوربین های مختلف نیز، متفاوت است.

فروش دوربین رم خور کوچک

دوربین مداربسته رم خور کوچک

دوربین مموری خور یک دوربین کوچک است همانطور که گفته شد بدون نیاز به سیم کشی و اتصال به منبع برق کار میکند و دوربینهای رم خور شارژی به دلیل ابعاد بسیار کوچکی که دارند به راحتی در هر قسمتی از خانه یا وسیله نقلیه مخفی می شوند و برخی از مدل های این دوربین ها به اندازه یک دکمه پیراهن است که به اسم دوربین های مخفی کوچک مشهور شده اند. حال سوالی مطرح می شود که وجود درگاه کارت حافظه روی خود دوربین میتواند باعث کاهش تجهیزات مورد نیاز برای نصب باشد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت دستگاه nvr یا سرور در تجهیزات این نوع دوربین های مداربسته می تواند حذف بشود این طور که دوربین های مداربسته دارای اسلات حافظه هستند می توانند تصاویر را به طور مستقیم در حافظه نصب شده ذخیره کنند، همین امر باعث می شود هزینه های مربوطه در ارتباط با نصب و راه اندازی این سیستم ها کاهش پیدا کند و همزمان شما با تهیه دوربین مداربسته می توانید هزینه های مربوط به کابل کشی برقی را هم کاهش بدهید.

اگر بخواهیم از انواع دوربین های مداربسته رم خور صحبت بکنیم می توانیم به دوربین های S06 و S07 اشاره بکنیم که انواع دوربینهای رم خور هستند البته مدل های بسیار دیگری وجود دارد که شما می توانید در قسمت مقالات از آنها دیدن کنید.

ویژگی های دوربین رم خور کوچک شارژی

تمایزی که در دوربینهای رم خور شارژی نسبت به سایر دوربین های مداربسته وجود دارند این است که این دوربین های مداربسته عدم نیاز به سیم کشی و اتصال به سیستم وای فای دارند و قابلیت اتصال کارت حافظه و پشتیبانی از نرم افزارهای گوشی تلفن همراه ویژگی های مهم دوربین رم خور کوچک به شمار می‌رود که با استفاده از یک دوربین کوچک ارزان قیمت به راحتی می‌توان از محیط خانه و زندگی محافظت کرد.

قدرت و سرعت در تشخیص حرکت

دوربین رم خور یا همان دوربین مخفی کوچک مجهز به سنسور های حرکتی هستند که این سنسورها حرکت اشخاص را به خوبی تشخیص میدهند و در کنار یک دزدگیر اماکن می تواند از سرقت های مختلف در خانه یا محل کار پیشگیری کرد. قابلیت ارسال تصاویر به صورت زنده شما می توانید هیچ تصویری را از دست ندهید.

دوربینهای رم خور شارژی با استفاده از فناوری p۲p قادر به ارسال تصاویر و فیلم ها به صورت زنده و در آن واحد هستند. با کمک این دوربین‌های شارژی هیچ تصویری را از دست نخواهید داد فناوری p۲p دوربین را به یک تلفن هوشمند متصل می‌کند که با استفاده از اپلیکیشن های مدنظر تصاویر پخش می نماید.

امکان ضبط صدا با کیفیت بالا

یکی از ویژگی های دوربین مخفی جاسوسی رم خور شارژی میکروفون های بسیار قوی و کاربردی است با کمک میکروفون ها صدای محیط تا شعاع ۱۰ الی ۱۵ متری دوربین به خوبی ضبط و شنیده میشود.

فروش دوربین رم خور کوچک

فروش دوربین رم خور کوچک

یکی از مهمترین مزیت های خرید دوربین رم خور ارزان کنترل اتفاق های غیر قابل پیشبینی در محیط اطرافمان است. هنگامی که خرید دوربین های شارژی و بدون سیم به مواردی مانند اصالت کالا و ضمانت یا گارانتی برند و خدمات پس از فروش باید توجه کرد پیشنهاد میکنیم از خرید دوربین از فروشنده های متفرقه و نامعتبر منصرف بشوید و ضمانت و عملکرد دقیق یک محصول را در خرید از یک فروشگاه معتبر امتحان کنید.

فروشگاه اینترنتی تکنو دوربین با چندین سال سابقه و تجربه در زمینه واردات سیستم های ضد سرقت و فروش انواع دوربین، دزدگیر و ردیاب خودرو و امکان دارد. این مجموعه محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دوربین های مداربسته می توانید با شماره های درج شده در تماس باشید. کارشناسان تکنو دوربین آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه خرید و نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی ضد سرقت برای اماکن و خودرو ها هستند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید