دوربین مدار بسته دامدوربین مداربسته داهوا

مرکز پخش دوربین دام داهوا

تکنو دوربین، بزرگترین مرکز پخش دوربین دام داهوا در ایران می باشد. این مرکز فروش انواع دوربین های مداربسته چینی داهوا خود را با قیمتی ارزان عرضه بازار می کند. این دوربین های گنبدی سقفی دارای سایزی مناسب برای نصب و راه اندازی در مکان های داخلی می باشد. دوربین های مداربسته سقفی dome داهوا دارای بالاترین سطح کیفیت بوده و همین باعث شده که در میان سایر دوربین های موجود در بازار طرفداران بیشتری داشته باشند. در ادامه به شرح دو نمونه از محبوب ترین دوربین دام داهوا می پردازیم :

مرکز پخش دوربین دام داهوا

معرفی دوربین مداربسته داهوا DH-IPC-HDBW2431RP-ZAS-S2:

داهوا از بزرگ ترین و‌برترین تولید کنندگان انواع دوربین های مداربسته و سایر تجهیزات این سیستم ها می باشد. این برند معروف ساخت کمپانی چین است که سابقه درخشانی در این زمینه دارد و فعالیت حرفه ای خود را در سال ۲۰۰۱ آغاز‌ کرده است. همچنین به دلیل قیمت های ارزان در عین حال کیفیت عالی و فناوری های پیشرفته ای که محصولات این کمپانی دارد، در سراسر جهان طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. برای همین دوربین ها و دیگر قطعات لازم را در بیش از ۱۸۰ کشور جهان به فروش رسانده است.

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-IPC-HDBW2431RP-ZAS-S2، یکی از مدل های محبوب است که علاوه بر عملکرد قابل اطمینان، از جنس بدنه محکم و مرغوب تشکیل شده است. این دوربین از مدل های تحت شبکه است که در مقایسه با مدل های آنالوگ پیشرفته تر و محبوب تر می باشد. زیرا قابلیت انتقال تصاویر و ویدیو های مستقیم محیط مورد نظر را از طریق اینترنت برای کاربران از راه دور به طوریکه در هرکجای جهان من باشند، نیز ارسال می کند. این دوربین مداربسته دام داهوا تحت شبکه دارای رزولوشن تصویر ۴ مگاپیکسل و سنسور لنز CMOS است. این ویژگی‌ باعث ضبط تصاویر باکیفیت و فوق العاده شفاف با نمایش جزئیات محیط می شود. همچنین به سبب فریم فیلم برداری ۳۰ فریم بر ثانیه ای که دارد، می تواند بدون ایجاد نویز و اختلال از محیط فیلم برداری کند.

دوربین مداربسته داهوا HDBW2431RP-ZAS-S2 چهار مگاپیکسل

این دوربین مداربسته داهوا مدل DH-IPC-HDBW2431RP-ZAS-S2 چهار مگاپیکسل، از مدل های حافظه دار است. به این معنی دارای سازگاری با کارت حافظه تا سقف ظرفیت ۱۲۸ گیگ است که موجب گرد آوری بسیاری از عکس و ویدیو های محیط می شود. به وسیله این دوربین دام dahua رم‌ خور ۴ مگاپیکسل، می توانید به مشاهده اتفاقات محیط حتی در دل شب و عدم نور کافی بپردازید. البته این ویژگی دید پر شب از متراژ ۳۰ متری پشتیبانی می کند. از دیگر مزایای این دوربین مداربسته تحت شبکه دام داهوا، دارا بودن محافظ استاندارد IP67 است که به خوبی در مقابل رطوبت، گرد و غبار و درجه حرارت بالای مکان دوام می آورد. همچنین دارای تکنولوژی POE است که ارتباط میان خود و دستگاه ضبط کننده ویدیو را تنها به وسیله یک کابل شبکه فراهم می کند.

مرکز پخش دوربین دام داهوا

معرفی دوربین مداربسته دام داهوا مدل HDW1200EMPA:

دوربین مداربسته دام داهوا مدل HDW1200EMPA از دیگر مدل های پرفروش است که از سری دسته های سیمی است و در مقایسه با مدل های تحت شبکه از قیمت ارزان تری برخوردار می باشد. به عبارتی دیگر این دوربین مداربسته از مدل های HDCVI است که تنها از طریق یک عدد کابل کواکسیال، فیلم، صدا، کنترل و منبع تغذیه را برای دستگاه ضبط کننده ویدیو مربوطه ارسال کند. این دوربین مداربسته نصب ساده و راه اندازی بی درد سری دارد و بهترین گزینه برای منازل، دفاتر، اتاق کار، اتاق کودک، فروشگاه، مغازه های مختلف و غیره می باشد.

کیفیت تصویر این دوربین مداربسته دام داهوا مدل HDW1200EMPA، دارای رزولوشن ۲ مگاپیکسل و ۱۰۸۰p است که فیلم های شفاف با کنتراست عالی به ثبت می رساند. علاوه براین، به چراغ های ال ای دی مادون قرمز مجهز است که تصاویر باکیفیت و قابل تشخیص را در شب و تاریکی هوا ضیط کند. این قابلیت دید در شب دوربین مداربسته داهوا دام ۲ مگاپیکسل از فاصله ۳۲ متری نیز پشتیبانی می کند. با این حال در هر شرایط و مواقعی می توانید از ایمنی محیط خود اطمینان کامل و کافی داشته باشید. این دوربین دارای محفظه مستحکم است که قدرت دوام و ماندگاری بالایی را حتی در محدوده دمایی منفی ۴۰ درجه سانتی گراد الی مثبت ۶۰ درجه سانتی گراد دارد.

مرکز پخش دوربین دام داهوا

مرکز پخش دوربین دام داهوا

امروزه افزایش سرقت و رویداد های ناگوار، نظارت بر محیط های خانگی یا شغلی را امری ضروری کرده است. از این رو مارک های مختلف به تولید و طراحی انواع دوربین های مداربسته در اشکال متعدد پرداخته اند. همچنین کاربران می توانند با توجه به شرایط محیطی داخلی یا بیرونی خود هر کدام را به دلخواه در میان این طیف وسیع از مدل های مختلف انتخاب کنند. در این میان داهوا انواع دوربین های دام، بولت، اسپید دام و غیره را به صورت مبتکرانه طراحی کرده است. هرکدام از این محصولات دارای کیفیت ساخت عالی و در عین حال قیمت بسیار مقرون به صرفه ای هستند.

دوربین های مداربسته دام داهوا از دسته پر فروش ترین دوربین های مداربسته موجود در بازار می باشد که مناس مکان های داخلی همانند منازل طراحی شده است. این دوربین های سقفی دام چینی داهوا را می توانید با قیمتی ویژه همراه با گارانتی معتبر از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید