دوربین مدار بسته دامدوربین مداربسته داهوا

فروش دوربین دام داهوا HDW1200EMP-A

فروش دوربین دام داهوا HDW1200EMP-A با قیمتی ویژه همراه با گارانتی معتبر را از ما تجربه کنید. دوربین مداربسته سقفی dahua یکی از پر فروش ترین دوربین های فضای بسته می باشد که بر روی سقف و یا دیوار نصب و راه اندازی می شود. این دوربین دارای کیفیت تصویر فوق العاده برای ضبط و ذخیره سازی تصاویر بوده و از دسته دوربین های مداربسته hdcvi است که توسط کابل های کواکسیال به دستگاه ضبط تصویر یا xvr متصل خواهد شد. در اینجا قصد داریم به بررسی یکی از پرفروش ترین های بازار یعنی  دوربین دام داهوا HDW_1200EMP-A که مدلی دید در شب است، می پردازیم:

فروش دوربین دام داهوا

دوربین سقفی داهوا مدل HDW_1200EMP-A

منشاء ساخت دوربین های مداربسته داهوا از یک کمپانی مطرح چینی سرچشمه گرفته است. اما هم اکنون در سراسر جهان تعداد زیادی از این دوربین های مداربسته به فروش می رسند. با نگاهی به دستاوردهای عالی این کمپانی پرآوازه، آنها دومین سهم بازار فروش دوربین ها و تجهیزات مرتبط به آن ها را در سال ۲۰۱۵ به خود اختصاص داده اند. به عبارتی دیگر این شرکت داهوا به خاطر محصولات خود مانند دوربین های مداربسته، دستگاه ضبط کننده ویدئو و بسیاری از محصولات دیگر شناخته شده است. مجموعه وسیعی از دوربین های مدار بسته Dahua را برای تأمین نیازهای هر موقعیت ممکن از جمله اماکن گوناگون مانند بانک ها، فروشگاه ها، شرکت ها، صنایع و کارخانه جات، خانه ها و بسیاری از مکان های دیگر که امنیت لازم دارد،  فراهم می کند.

دوربین دام داهوا HDW_1200EMP-A از جمله محصولات ساخت این کمپانی معتبر هستند که می تواند اقدامات احتیاطی را در مورد سرقت و جرایم مشابه، به ویژه در خانه ها و محل کار انجام دهد. به بیانی دیگر با این دوربین مداربسته سقفی می توانید کنترل در مشاغل و محل زندگی خود را افزایش دهید. همچنین شما می توانید از ایمنی خود و عزیزانتان محافظت کنید. مدل های دوربین مداربسته با توجه به مناطق مختلف به روش های مختلفی طراحی شده اند. محصولاتی با ساختارها و ویژگی های مختلف برای محل کار و خانه می توانند با فناوری های خود سطح امنیت را افزایش دهند. اما این مدل دوربین مداربسته داهوا ۲ مگاپیکسل، از سری دسته های گنبدی یا دام است که برای محیط های داخلی طراحی شده است.

فروش دوربین دام داهوا

امکانات دوربین مداربسته دام dahua مدل ۱۲۰۰EMP-A

ویژگی دید در شب در دوربین مداربسته دام داهوا HDW_1200EMP-A  می تواند هنگام خاموش بودن چراغ ها یا در محیط های تاریک نیز ضبط کند. به این ترتیب، امنیت شما در هر زمان از شبانه روز در بالاترین سطح حفظ می شود. لازم به ذکر است بدانید با این ویژگی دید در شب از طریق لنز ثابت بی نظیر آن می توانید تا فاصله ۵۰ متر را پوشش دهید. این مدل دوربین مداربسته دام Dahua دارای تکنولوژی hdcvi است. در نتیجه سیگنال های مربوط به تصاویر گرفته شده را از طریق کابل کواکسیال مخصوص تا متراژ پانصد متری بر روی دستگاه ضبط کننده دی وی آر ارسال می کند.

دوربین های Dome یکی دیگر از مدل های دوربین مارک داهوا است و به عنوان نوع کوچکتر و گردتری از این سری دوربین ها شناخته می شوند. همچنین موجب شده اند که بدون توجه به میدان دید اشخاص در گوشه ای قرار گیرند. دوربین های گنبدی به طور مداوم ضبط می کنند تا وقتی که کار می کنند و معمولاً در خانه ها و دفاتر کار و محل کار کوچکتر ترجیح داده می شوند.

میکروفن و ویژگی های لنز دوربین دام داهوا

این دوربین دام داهوا HDW_1200EMP-A دارای استاندارد و درجه محافظت عالی IP67 است که مقاومت بالایی در برابر آب و گرد و غبار نیز از خود نشان می دهند. از طرف دیگر این دوربین دارای نصب و راه اندازی آسان بر روی سقف‌ منزل یا هر جای دیگر می باشد. این دوربین گنبدی داهوا با میدان دید عالی ۹۰ درجه و لنز ۳.۶ میلی متری خود به شما امکان می دهد امنیت خود را در ادارات و خانه های خود افزایش دهید. همچنین به لطف کیفیت تصویر Full HD می تواند عکس های واضح و واضحی بگیرد تا رویداد ها بیشتر قابل تشخیص باشد. گذشته از همه ی این ها این دوربین مداربسته دام داهوا فول اچ دی به شنود واضح داخل محیط می پردازد. چراکه به میکروفون داخلی قدرتمند مجهز است.

فروش دوربین دام داهوا

فروش دوربین دام داهوا

دوربین های مداربسته اخیراً به یکی از ابزارهای ضروری برای برقراری امنیت خانه، محل کار یا سایر فضای شخصی تبدیل شده است. این محصولات زندگی را با خیال آسوده در مناطقی که نیاز به محافظت دارند آسان می کنند. همچنین این دوربین های مداربسته امنیت محیط شما را به حداکثر می رسانند و به شما امکان می دهند از شرایط و بلایای احتمالی جلوگیری کنید. از طرف دیگر مدل های دوربین مداربسته دام Dahua با ویژگی های خاص و شکفت انگیز خود توجه ها را به خود جلب می کنند. مارک معتبر داهوا که با مدل های مختلف دوربین برای مناطق و محیط های مختلف مورد استقبال قرار می گیرد، با وضوح بالا، عملکرد بسیار باکیفیت و کاربردی را در فیلم و گرفته های خود به ثمر می رساند. شما می توانید انواع دوربین های مداربسته دام داهوا ارزان را همراه با گارانتی معتبر از این فروشگاه خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید