دوربین مداربسته مینی اسپیددامدوربین مداربسته وای فای

فروش دوربین مینی اسپید دام وای فای

فروش دوربین مینی اسپید دام وای فای با بهترین قیمت آغاز شد. در دنیای امروزه جهت فراهم کردن و تأمین حداکثری امنیت هر اماکنی باید آن را به دوربین مداربسته مجهز است‌. چراکه سرقت و دزدی در این روزگار بسیار افزایش یافته و این محصولات می توانند یک عامل مهم و مؤثر برای ضبط رویداد ها یا بازدارنگی جرائم در محیط زندگی یا دفاتر کار باشد. با این حال یکی از سیستم های پیشتاز و محبوب در این زمینه، دوربین مینی اسپید دام وای فای است که دید همه جانبه ای را از میزان ۳۶۰ درجه با قابلیت چرخش خود برای کاربران فراهم می کند.

علاوه براین ها به یکسری توابع پیشرفته و آپشن های کم نظیر مجهز است که به نوبه خود در بیشتر مواقع به کار مخاطبین خود می آید. این امکانات شامل دید در شب، شنود محیط، قابلیت مکالمه دو نفره، دید گسترده، تشخیص حرکت و غیره می باشد. جهت آشنایی بیشتر با این ویژگی های ارزشمند دوربین مداربسته چرخان اسپید دام همراه ما باشید:

فروش دوربین مینی اسپید دام وای فای

دوربین مینی اسپید دام متصل به اینترنت چرخان

دوربین مینی اسپید دام وای فای یکی از موارد پرفروش و کاربردی است. زیرا کنترل و دید شما را بر تمام وقایع با قابلیت چرخشی خود عرضه می کند‌. در نتیجه درک بهتری از هر آنچه رخ می دهد را برای شما فراهم می کند‌. این قابلیت گردان به صورت ۱۱۰ درجه عمودی و ۳۵۰ درجه افقی است و این موجب شده است تا از چهار طرف گوشه و اطراف خود فیلمبرداری کند. دریافت فیلم و عکس های فوری و درعین حال مستقیم محل مربوطه از طریق دوربین مینی اسپید دام چرخان full hd وایرلس، کار بسیار آسانی است.

تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که دوربین خود را به شبکه وای فای خانگی متصل و سپس برنامه هوشمند رایگان V380 را در‌ گوشی های هوشمند خود نصب کنید. با این حال می توانید تمام گرفته شده های دوربین خود را در همان زمان از طریق گوشی های اندرویدی یا آیفون و یا حتی کامپیوتر شخصی خود دریافت کنید.

تمام این ویدیو های دریافت شده از طریق این دوربین مینی speed dom بی سیم ۳۶۰ درجه، بسیار باکیفیت و واضح است. زیرا از رزولوشن لنز ۲ مگاپیکسل فول اچ دی بهره می برد. از این دوربین می توانید به عنوان دزدگیر خانه استفاده کنید. چراکه به قابلیت تشخیص حرکت مجهز است و با این حال دوربین را در حالت خواب قرار می دهد. بنابراین در هنگام ورود هر شخصی به تصویر، اعلان فوری را برای گوشی های کاربران خود ارسال و آن ها را از وجود عوامل ناخواسته مطلع می کند‌.

فروش دوربین مینی اسپید دام وای فای

دوربین ۳۶۰ درجه چرخشی فضای باز

با قابلیت دید در شب این مدل دوربین مداربسته وای فای دار مینی اسپید دام فضای باز چرخشی، می توانید شب ها در خانه خود با اعتماد کامل بخوابید و از امنیت دفتر کار خود اطمینان حاصل کنید. چراکه از ال ای دی های مادون قرمز بهره می برد و می تواند تا متراژ ۳۰ متری از دور و بر خود به دقت فیلم برداری کند.

از طریق این دوربین مداربسته وایرلس چرخشی دید در شب می توانید بعد ها شواهد و مدارک معتبر خود را تحویل دهید. به این دلیل که با کارت حافظه micro sd تا سقف گنجایش ۶۴ گیگ سازگار است شما با این دوربین نه تنها دید واضحی را در شبانه روز محیط مورد نظر کسب می کنید، بلکه قادر خواهید بود که با قابلیت زوم X5، تمام جزئیات حوادث را بزرگنمایی کنید. این قابلیت زوم تا حدی است که خواندن پلاک وسایل نقلیه را حتی در هنگام حرکت تشخیص می دهد.

فروش دوربین مینی اسپید دام وای فای

دیگر امکانات دوربین وایرلس گردان مینی اسپید دام

از دیگر امکانات برجسته دوربین مداربسته چرخشی اسپید دام ۲ مگاپیکسل، قابلیت پخش مکالمه دو نفره از راه دور است. به این معنی به وسیله نیمروفون داخلی آن می توانید صداهای محیط را بشنوید و با اسپیکر آن، صدای خود را با اشخاص داخل محیط به اشتراک بگذارید.

دوربین مداربسته دید در شب مینی اسپید دام چرخشی گزینه مناسبی برای نصب در فضاهای بیرونی می باشد. از همین رو دارای استاندارد محافظ IP67 است تا حتی در برابر شرایط ناسازگار جغرافیایی مانند برف، باران، درجه حرارت نور بالای خورشید و غیره دوام بیاورد و به کار خود ادامه دهد. این دوربین ضد آب را می توانید در منازل، ورودی و خروجی فروشگاه ها، ویلا ها، شرکت، پارکینگ و غیره نصب کنید. نصب و راه اندازی این دوربین بسیار آسان است و نیازی به تخصص کافی ندارند. زیرا از مدل های فاقد سیم است و به دستگاه های ضبط کننده ویدیو نیازی ندارد.

فروش دوربین مینی اسپید دام وای فای

فروش دوربین مینی اسپید دام وای فای

دوربین مداربسته گردان با زوم بالا اسپید دام دارای انواع متفاوت با برند های مختلفی هستند که همگی در فروشگاه دوربین مداربسته منصوری با قیمتی ارزان به فروش می رسند. دوربین مینی اسپید دام نیز از خانواده دوربین های وای فای دار اسپید دام است که دارای کیس کوچکی بوده و مکان نسبتا متوسطی را می توان توسط آن اداره و از راه دور کنترل کرد. این دوربین مداربسته ضد آب بوده و بیشتر در مکان های خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. کاربر می تواند از راه دور توسط گوشی همراه خود مکان مورد نظر را مدیریت کند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید