دوربین مداربسته بیسیمدوربین مداربسته مخفی

خرید دوربین بی سیم کوچک SQT

خرید دوربین بی سیم کوچک SQT با ارزان ترن نرخ از تکنو دوربین بانه. امروزه با پیشرفت تکنولوژی بازار دوربین های مداربسته رونق فراوانی کسب کرده است. گاهی نیاز به دوربین مداربسته ای دارید که هم دارای اندازه ریز باشد و هم بدون نیاز به کابل کشی و نصاب به ضبط و فیلمبرداری های محیط مورد نظر بپردازد. در این راستا پیشنهاد ویژه و در عین حال مقرون به صرفه ما، انتخاب دوربین بی سیم کوچک SQT می باشد. این دوربین از مدل های مخفی است که چشم کسی را غیر از شما متوجه خود نمی کند. همچنین از مدل های کنترل از راه دور می باشد که قابلیت اشتراک گذاری فیلم های زنده را از راه دور‌ برای کاربران خود فراهم می کند‌.

با ما باشید تا با این دوربین مداربسته خیلی کوچک شارژی SQT بیشتر آشنایی پیدا کنید:

خرید دوربین بی سیم کوچک

دوربین ریز وایرلس SQT رم خور

دوربین ریز وایرلس SQT رم خور یکی از پرفروش ترین دوربین هایی است که می توان با خود در انواع ورزش های روزانه همراه برد. زیرا از اندازه کوچکی جهت ضبط فیلم ها و راحتی بیشتر برای حمل و جابه جایی برخوردار است. از طریق نصب این دوربین کوچک وای فای در محیط، شما می توانید از هرکجای جهان که باشید بر روی موبایل های هوشمند و یا کامپیوتر شخصی خود تمام رویداد های اتفاق افتاده را در همان زمان واقعی دریافت و تماشا کنید. تنها کاری که برای این هدف باید انجام دهید این است که دوربین خود را به شبکه wifi نزدیک خود متصل و برنامه هوشمند اندرویدی مخصوص را در‌ گوشی خود تنظیم کنید. از همین رو در ۲۴ ساعات شبانه روز مشاهده آنلاین محیط را برای شما امکان پذیر می کند.

اندازه و وزن دوربین مداربسته وایرلس ریز اس کیو تی IP به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده است تا نظارت های پنهان خود را برای کاربران به ارمغان می آورد. همچنین به طرز بسیار نامحسوسی در محیط ظاهر می شود.

خرید دوربین بی سیم کوچک

دوربین آهنربایی جاسوسی sqt وای فای دار

پایه آهنربایی به یکی از ویژگی های برجسته این دوربین جاسوسی وای فای sqt مبدل شده است. چراکه آزادی عمل بیشماری را جهت نصب و تعبیه بر روی هر‌چیزی در محیط را فراهم می کند. همچنین به دلیل ابعاد کوچک آن، می توانید داخل قفسه کتاب ها، داخل اسباب بازی های بچه ها، جعبه دستمال کاغذی، داخل دود کش، داخل گاوصندوق و غیره جاسازی کنید. باتری لیتیوم یونی این دوربین مداربسته مخفی آهن ربایی دارای قابلیت نگهداری شارژ تا ۹۰ دقیقه کامل است. همچنین در هنگام تمایل به فیلمبرداری و کارکردن بیشتر می توانید دوربین را به پاور بانک و یا از طریق شارژ مختص خود به برق مستقیم شهری متصل کنید.

از دیگر آپشن های کم نظیر این دوربین مداربسته مخفی بدون سیم باتری دار، قابلیت فیلمبرداری هنگام تشخیص حرکت است. این ویژگی به وسیله سنسور هوشمند و حساس خود است که ورود اشخاص یا اشیاء را به داخل تصویر در کمترین زمان تشخیص داده و شروع به ضبط و فیلمبرداری کنید. این قابلیت که گاهی به اسم دزدگیر حرکتی یاد می شود. امکان ارسال هشدار بر روی برنامه اپلیکیشن کاربران خود از راه دور را فراهم می کند. با این قابلیت قادر به ذخیره سازی بیشتر در در فضای شارژ باتری خواهید شد.

خرید دوربین بی سیم کوچک

 

سایر ویژگی های دوربین بسیار کوچک sqt شارژی

جهت نیاز به فیلمبرداری واضح در تاریکی و کمبود نور در محیط می توانید به این دوربین مداربسته بسیار کوچک sqt شارژی اعتماد کنید. چراکه از قابلیت دید در شب بهره می برد و مجهز به ال ای دی های مادون قرمز است. با پشتیبانی این دوربین از کارت حافظه با ظرفیت تا سقف ۶۴ گیگابایت، می توانید حجم گسترده ای از گرفته شده های داخل محیط را بعد ها تماشا کنید. علاوه بر این ها از محبوبیت های دوربین آهنربایی مخفی اس کیو تی، دارا بودن رزولوشن فوق العاده بالا تا پنج مگاپیکسل است. این کیفیت منجر به ثبت وقایع واضح و دقیق در عین حال با نمایش جزئیات بیشتر در محیط می شود‌. به گونه ای که برای شما امکان تشخیص چهره تا میزان فاصله ۳۰ متر فراهم است.

علاوه براین دارای زاویه دید وسیع تا ۱۱۰ درجه است و قادر به عکس برداری های چهار طرف خود می باشد. همچنین گاهی تنها تصاویر واضح برای درک بیشتر رویداد ها کافی نیست. بلکه این دوربین برای این مشکل چاره ای اندیشیده و به میکروفون داخلی مجهز است. از همین رو می توانید صداهای محیط را شنود کنید و از همه ی اتفاقات به خوبی مطلع شوید.

خرید دوربین بی سیم کوچک

خرید دوربین بی سیم کوچک

دوربین های مداربسته بیسیم کوچک در مدل های متفاوتی تولید و وارد بازار می شوند. که هر کدام برای منظور خاصی مناسب است. تکنو دوربین دارای مجوز فروش انواع دوربین های مداربسته وایرلس ریز جاسوسی بدون سیم با قیمتی منصفانه به صورت عمده و خرده می باشد. لذا جهت خرید دوربین مخفی کوچک شارژی با شماره های درج شده تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید