دوربین مخفی بند انگشتی

خرید دوربین بند انگشتی دو مگاپیکسل AHD

خرید دوربین بند انگشتی دو مگاپیکسل AHD با بهترین قیمت آغاز شد.  بازار جهانی دوربین های مداربسته به دلیل عرضه انواع دوربین ها در هر شکل و اندازه ای روز به روز در حال رونق است. چراکه نیاز های مهم امنیتی صاحبان ملک و تجارت را به خوبی تأمین می کنند‌. یکی از ویژگی های برتر دوربین های مخفی اندازه کوچک و وزن سبک آن است که کارهای مراقبتی را بسیار آسان تر می کند. همچنین برای بیشتر اهداف حفظ امنیت محیط های مختلف قابل استفاده می باشند. این دوربین ها در فروشگاه آنلاین تکنو دوربین با ارزان ترین قیمت ها و در انواع مدل های بیسیم و AHD به فروش می رسد. مزایای شگفت انگیز این محصولات غیر قابل انکار است در نتیجه متقاضیان و‌ طرفداران فراوانی را در سراسر دنیا به خود جذب کرده است.

در اینجا ما به شرح و بررسی بیشتر دوربین بند انگشتی دو مگاپیکسل AHD می پردازیم:

خرید دوربین بند انگشتی

دوربین مداربسته ریز جاسوسی بند انگشتی AHD

دوربین مداربسته ریز بند انگشتی دو مگاپیکسل AHD، یک انتخاب مناسب و درعین حال مقرون به صرفه است که ضبط امورات منطقه مربوطه را به صورت مخفی ممکن می سازد. زیرا دارای ابعاد ریز است که بدون دیده شدن در هرجای محیط نصب و تعبیه می گردد. همچنین به دلیل وزن بسیار سبک می توانید به راحتی آن را داخل هر چیزی مانند جعبه دستمال کاغذی، اسباب بازی ها و عروسک های بچه ها و غیره جای دهید. لازم به ذکر است بدانید وزن کمتر از ۱۰ گرمی این محصول فوق العاده سبک است. به طور کلی از این دوربین مداربسته مخفی فول اچ دی کابلی بیشتر در محیط های استفاده می شود که نیاز به دیده شدن نداشته باشد.

به علاوه در جاهایی که نصب دوربین ها با کیس بزرگ امکان پذیر نباشد، این دوربین ریز بسیار مناسب واقع می گردد. این دوربین برخلاف دوربین مخفی کوچک شارژی وایرلس دارای قابلیت نصب از طریق کابل و فیش بی ان سی است و قطعا به دستگاه ضبط ویدئو نیاز دارد.

این هارد دیسک به شما کمک می کند تا بعد ها تمام گرفته شده های خود را از طریق آن بازیابی کنید. رزولوشن منتقل شده این ضبط ها تا میزان ۱۰۸۰p Full HD است. در نتیجه دارای کیفیت تصاویر قابل قبول و واضحی است و درک مشخصی از رویدادهای اتفاق افتاده در محیط را برای‌ کاربران خویش به ارمغان می آورد. این دوربین به خروجی صدای AV مجهز است. در نتیجه قابلیت اتصال به درگاه دستگاه دی وی آر فراهم می کند. با این وجود شما در کنار تصاویر محیط می توانید از صداهای واضح و دقیق آن جا هم بهره مند شوید. چراکه از میکروفون داخلی قدرتمند با برد بالا بهره می برد که حتی از فواصل دور هم به شنود واضح محیط می پردازد.

خرید دوربین بند انگشتی

دوربین مداربسته میکروفون دار مخفی کابلی فول اچ دی

دوربین مداربسته میکروفون دار مخفی کابلی فول اچ دی، از سری دسته های کوچک ترین دوربین های دنیا قرار گرفته است. لذا برای اکثر کارهای مشاهده اعمال دیگران بدون دیده شدن مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان نمونه می توانید به خوبی بر کارهای پرستار کودک خود یا افراد مسن داخل خانه نظارت داشته باشید. همچنین از طریق آن از وظایف به موقع کارمندان محل کار خود مطلع شوید‌. به علاوه شما به راحتی می توانید این دوربین ریز را داخل ماشین های کنترلی، رباتیک ها جهت ضبط رویداد ها به صورت نامحسوس نصب و راه اندازی کنید.

از دیگر محاسن دوربین مداربسته بسیار کوچک ahd میکروفون دار، قابلیت دید در شب واضح است که به ارزشمندی های آن افزوده است. به عبارتی دیگر این دوربین نسبت به اندازه ریز خود به ۶ عدد چراغ ال ای دی مادون قرمز مجهز است. با این وجود از طریق آن امکان فیلمبرداری باکیفیت و مشخص برای کاربران فراهم است. گفتنی است این قابلیت دید در تاریکی تا متراژ طولانی ۸ متر است. لنز عریض واید هم یکی از ارزش های مفید دوربین مداربسته خیلی کوچک بند انگشتی فول اچ دی است که امکان فیلمبرداری شفاف و همه جانبه از محیط داشته باشید. در نهایت با توجه به امکانات عالی این دوربین مخفی کابلی مانند استراق سمع، دید در شب و کیفیت بالای تصاویر گزینه بسیار مناسبی برای اماکن تحقیقاتی،‌ کارخانه ها، دفاتر کار، پارکینگ، منازل و غیره می باشد.

خرید دوربین بند انگشتی

خرید دوربین بند انگشتی

با خرید دوربین بند انگشتی مخفی، می توانید تمامی اتفاقات محیط مد نظر را به خوبی زیر نظر گرفته و همراه با جزئیات مدیریت کنید. این دوربین مداربسته مخفی نسبت به سایر دوربین های مخفی بسیار ارزان تر بوده و به راحتی قابل استتار می باشد. برای نصب و راه اندازی این دوربین شما به دستگاه دی وی آر و کابل کشی نیاز دارید. ولی سعی کنید به طوری ماهرانه سیم کشی آن را مخفی کنید. تکنو دوربین عرضه کننده انواع دوربین های مخفی کوچک با ارزان ترین قیمت می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید