دوربین مخفی بند انگشتی

فروش دوربین انگشتی کوچک 2 مگاپیکسل AHD

فروش دوربین انگشتی کوچک 2 مگاپیکسل AHD با ارزان ترین قیمت. خرید دوربین انگشتی کوچک 2 مگاپیکسل AHD با بهترین قیمت امکان پذیر است. دوربین دو مگاپیکسل بند انگشتی را بخرید و در داخل خانه و یا محل ار خود جاسازی کنید. این دوربین میکروفن دار بوده و بر خلاف دوربین های بیسیم از رم پشتیبانی نخواهد کرد لذا برای نصب این دوربین مداربسته به دستگاه ضبط تصویر نیازمندیم. در ادامه همراه ما باشید تا با این دوربین مخفی جاسوسی بیشتر آشنا شوید.

فروش دوربین انگشتی کوچک

دوربین کوچک سیم دار

دوربین های بند انگشتی کوچک ترین دوربین های محافظت شده در برابر آب هستند. آنها دوربین های آنالوگ AHD هستند که برای اتصال به ضبط کننده های ویدئویی AHD مناسب هستند . فناوری AHD راه حل ایده آلی برای این نوع دوربین ها است زیرا امکان ساخت وسایل الکترونیکی کوچکتر از فناوری IP را فراهم می کند. دوربین‌های AHD تمام وضوح مگاپیکسلی و عملکردهای کنترل از راه دور دوربین‌های IP دیجیتال ما را به شما ارائه می‌دهند. یک دوربین AHD مانند یک دوربین IP به پیکربندی نیاز ندارد: برعکس، فورا متصل می شود و کار می کند.

دوربین مخفی جاسوسی ای اچ دی

تمام دوربین های AHD در واقع 4 در 1 هستند، به این معنی که می توانند 4 نوع سیگنال ویدئویی ارائه دهند. سیگنال AHD فرمت اصلی ویدیویی ما برای ویدیوهای آنالوگ با وضوح بالا است. این محبوب ترین فرمت است و یک استاندارد بین المللی است، بنابراین می توانید از دوربین AHD ما با هر DVR AHD از مارک های دیگر استفاده کنید. CVI و TVI یا TurboHD فرمت های مشابه AHD هستند اما توسط تولیدکنندگان دیگر استفاده می شود. در صورت نیاز به اتصال به DVR های دیگر، می توانید سیگنال ویدئویی دوربین های ما را به این فرمت ها تغییر دهید. CVBSویدیوی قدیمی آنالوگ با وضوح پایین است. اگر می خواهید به یک مانیتور آنالوگ یا یک DVR قدیمی متصل شوید، باید دوربین را به حالت CVBS تغییر دهید. شما می توانید سیگنال ویدئویی دوربین را خودتان با هر DVR که از پروتکل UTC پشتیبانی می کند تغییر دهید.

این دوربین‌های کوچک در یک محفظه ضد آب هستند که به آنها “دوربین انگشتی” نیز می‌گویند. این دوربین‌ها که در یک قاب آلومینیومی محکم محافظت می‌شوند، بهترین دوربین‌ها برای نصب و راه اندازی به صورت مخفیانه می باشد. اگر یک دوربین کوچک و غیر تهاجمی می خواهید،آنها همچنین می توانند با موفقیت در ماشین ابزار و نظارت بر خطوط تولید استفاده شوند. این دوربین های لوله ای در دو نسخه با لنز پین هول و با لنز مینی موجود هستند. نسخه با لنز مینی این مزیت را دارد که کاملاً ضد آب IP66 است و می تواند در معرض باران قرار گیرد. نسخه با لنز سوراخ دار از درجه حفاظت پایین تری برخوردار است، IP 54، اما لنز 1 میلی متری آن را برای ایجاد دوربین های مخفی در فضای باز عالی می کند.

هر دو نسخه زاویه دید گسترده ای را ارائه می دهند.

فروش دوربین انگشتی کوچک

دوربین بند انگشتی جاسوسی

دوربین های انگشتی سیگنال ویدیویی با وضوح Full HD را ارائه می دهند که کاملاً قابل مقایسه با دوربین های دیجیتال IP ما است. وضوح 2 مگاپیکسلی که 1080P یا Full HD (1920×1080 پیکسل) نیز نامیده می شود، استاندارد فعلی تلویزیون دیجیتال با وضوح بالا است و کیفیت عالی را در عکس های نزدیک در داخل و خارج از منزل تضمین می کند. این دوربین‌های میکرو، علی‌رغم اندازه کوچکشان، با بهترین سنسورهای SONY Exmor CMOS ساخته شده‌اند تا کیفیتی برابر با دوربین‌های AHD بزرگ‌تر ما ارائه دهند.

دوربین های AHD تنظیمات پیشرفته بسیاری مانند دوربین های IP دارند. می‌توانید تنظیمات را با منوی روی صفحه انجام دهید که می‌توانید با دکمه روی دوربین یا حتی از دستگاه‌های DVR ما در مدل‌های UTC کنترل کنید. با یک منوی مناسب روی صفحه، می‌توانید رندر تصویر را به منظور تطبیق دوربین با ناحیه مورد نظر تنظیم کنید. عملکرد WIDE DYNAMIC RANGE (WDR) برای عکاسی از مناطق روشن همراه با مناطق تاریک مفید است. با BLC می توانید تصویربرداری از یک سوژه با نور پس زمینه را بهبود بخشید. عملکرد کاهش نویز دیجیتال به شما امکان می دهد عکسبرداری را در شرایط سیگنال ضعیف یا نور کم بهبود بخشید

این دوربین های AHD برای اتصال به یک ضبط کننده ویدئوی دیجیتال که DVR نیز نامیده می شود، طراحی شده اند که سیگنال های ویدئویی آنالوگ را به دیجیتال تبدیل می کند و روی هارد دیسک ضبط می کند. با ضبط ویدیو می توانید تمام عملکردهای دیجیتال سیستم های IP مانند کنترل از راه دور از طریق اینترنت یا تشخیص حرکت را انجام دهید. دوربین های این محدوده با تمام DVR های موجود در بازار سازگار هستند، اما بهتر است که DVR شما حداکثر وضوح دوربین (2MP) را پشتیبانی کند تا مجبور به استفاده از آن در CVBS نباشید. برای حداکثر سازگاری، خرید یکی از DVR های ما را در نظر بگیرید.

دوربین های جاسوسی قابل حمل

اگر به دنبال دوربین‌های مخفی هستید که هم انعطاف‌پذیر و هم قابل حمل باشند، گزینه‌های بی‌سیم ممکن است تمام کادرهای مناسب را برای شما علامت بزنند. این به این دلیل است که آنها یک انتقال بی سیم ارائه می دهند و همچنین نصب آنها آسان است. یک دوربین بی سیم مخفی سیگنال بی سیم خود را به هاب مرکزی ارسال می کند. با این حال، دوربین برق خود را از طریق سیم دریافت می کند. از آنجایی که آنها یک منبع تغذیه ثابت از خانه شما دریافت می کنند، آنها دائماً همه چیز را بدون هیچ مشکلی ضبط می کنند.

گفته می‌شود، دوربین‌های بی‌سیم معمولاً طیف محدودی از سیگنال‌ها دارند و این سیگنال‌ها اغلب توسط سازه‌هایی مانند کف و دیوار مانع می‌شوند. علاوه بر این، این دوربین ها در برابر ردیابی دیجیتال آسیب پذیر هستند اگر به فعالیت غیرعادی در خانه خود مشکوک هستید، می توانید یک دوربین مخفی آشکارساز دود نصب کنید. همانطور که از نام آن پیداست، این دوربین ظاهری شبیه یک آشکارساز دود دارد اما با تمام ویژگی های یک دوربین با کیفیت بالا. این یک دوربین سخت سیمی است که در بالای سقف نصب شده است، به این معنی که تشخیص جزئیات آن برای کسی سخت است.

علاوه بر این، اکثر دوربین های آشکارساز دود می توانند حرکت را تشخیص دهند. بنابراین، هر زمان که مشکوک شد چیزی در حال حرکت است، منتظر ارسال سیگنال یا اعلان در برنامه تلفن همراه شما نخواهد بود تا بتوانید دفتر خود را بررسی کنید.

کلیات دوربین بند انگشتی 2 مگاپیکسلAHD

دوربین بند انگشتی 2 مگاپیکسل به دلیل کوچک بودن ابعاد در هر مکانی قابلیت مخفی شدن را دارند و می توان به صورت نا محسوس تصاویر محیط های مختلف را مشاهده کنیم . از این دوربین به دلیل کیفیت بالای تصویر می توان حتی به جای دوربین های معمولی سیستم دوربین مدار بسته نیز استفاده کرد . این دوربین قابلیت وصل شدن به دی وی آر های ای اچ دی را دارا می باشد .

دوربین بند انگشتی 2 مگاپیکسل AHD با داشتن 6 IR اس ام دی قابلیت دید در شب تا 1.5 متر را دارد . همچنین این دوربین میکروفن داخلی نیز دارد . شما می توانید این دوربین مداربسته را در محیط های داخلی و دائمی نصب و راه اندازی کنید. این دوربین مخفی جاسوسی را نمی توان با خود به هر جایی حمل کرد لذا باید آن را به صورت ثابت در مکانی مشخص نصب و راه اندازی کرد.

فروش دوربین انگشتی کوچک

فروش دوربین انگشتی کوچک

نیاز به حفظ امنیت از طریق دوربین های مداربسته به یک مسئله پراهمیت و حیاتی تبدیل شده است. برای همین خاطر سازندگان انواع اشکال گوناگون دوربین های مداربسته را تولید و طراحی کرده اند. هر کدام از این مدل ها به نوبه خود دارای کاربرد های زیادی می باشند. یکی از این دوربین های محبوب که این روز ها فروش بالایی به خود کسب کرده اند مدل های کوچک و مخفی می باشند. این سری از مدل ها در نمایندگی های آنلاین فروش آنلاین تجهیزات دوربین مداربسته منصوری بانه در دو نوع بدون سیم و ahd عرضه می شوند که هردوی آن ها دارای مزایای فراوانی هستند. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری فروش ویژه دوربین مداربسته بند انگشتی ahd را با کمترین قیمت آغاز کرد. برای مشاوره و خرید این دوربین با ما تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید