دوربین مخفی بند انگشتیدوربین مدار بسته ahd

خرید دوربین انگشتی کوچک 2 مگاپیکسل AHD

خرید دوربین انگشتی کوچک 2 مگاپیکسل AHD با بهترین قیمت امکان پذیر است. دوربین دو مگاپیکسل بند انگشتی را بخرید و در داخل خانه و یا محل ار خود جاسازی کنید. این دوربین میکروفن دار بوده و بر خلاف دوربین های بیسیم از رم پشتیبانی نخواهد کرد لذا برای نصب این دوربین مداربسته به دستگاه ضبط تصویر نیازمندیم. در ادامه همراه ما باشید تا با این دوربین مخفی جاسوسی بیشتر آشنا شوید.

خرید دوربین انگشتی کوچک

دوربین  AHD جاسوسی

دوربین سیمی مخفی دوربین های مداربسته AHD آنالوگ با وضوح بالا هستند. با این دوربین ها می توانید یک سیستم نظارت تصویری مدرن و با کارایی بالا ایجاد کنید و در عین حال سادگی و قابلیت اطمینان دوربین مداربسته آنالوگ سنتی را حفظ کنید. فناوری AHD راه حل ایده آلی برای نظارت مخفی است زیرا اندازه دوربین ها می تواند بسیار کوچک و بسیار کوچکتر از دوربین های IP باشد.

ساختار فیزیکی دوربین بندانگشتی

این دوربین‌های میکرو دارای 3 کانکتور هستند: BNC برای ویدیو، RCA برای صدا و دوشاخه برق 12VDC. شما می توانید برق 12 ولت را با یک آداپتور در نزدیکی دوربین یا با یک منبع تغذیه متمرکز تامین کنید. از میان مجموعه واحدهای منبع تغذیه DC ما بهترین راه حل را برای سیستم خود انتخاب کنید. شما می توانید سیگنال ویدئویی را با کابل های کواکسیال انتقال دهید. همچنین، می‌توانید از کابل‌های شبکه CAT5 با اضافه کردن مبدل‌های کوچکی به نام balun استفاده کنید.

میکروفون داخلی دوربین مخفی سیمی

این دوربین کوچک مخفی دارای یک میکروفون داخلی نیز هستند که می توانید آن را به ورودی صوتی DVR متصل کنید. کابل مورد استفاده برای سیم کشی صدا اغلب یک جفت کابل ساده است. اگر کابل های ترکیبی را با یک کواکسیال + دو جفت تابیده در یک غلاف خریداری کنید، می توانید این دوربین ها را فقط با استفاده از یک کابل وصل کنید. بسته به مدل، میکروفون در دوربین یا کابل اتصال داخلی قرار دارد. دوربین ها همچنین مجهز به ورودی صوتی RCA برای میکروفون خارجی هستند. اگر می خواهید یک میکروفون خارجی دور از دوربین نصب کنید، می تواند مفید باشد.

خرید دوربین انگشتی کوچک

ویدئو با وضوح بالا 2 مگاپیکسل 1080P

دوربین بند انگشتی دید در شب مبکروفن دار سیگنال ویدیویی با وضوح Full HD را ارائه می‌کنند که کاملاً با دوربین‌های بزرگ‌تر قابل مقایسه است. رزولوشن 2 مگاپیکسلی که 1080P یا Full HD (1920×1080 پیکسل) نیز نامیده می شود، استاندارد فعلی تلویزیون دیجیتال با وضوح بالا است و ویدیوی شفاف و عالی را تضمین می کند. این دوربین‌های میکرو علیرغم ابعاد بسیار کوچکشان، با بهترین سنسورهای SONY Lowlux IMX323 CMOS ساخته شده‌اند تا کیفیت رنگ بالا و حساسیت فوق‌العاده در نور کم را ارائه دهند.

LED های نامرئی مادون قرمز

این دوربین ها دید عالی را با حداقل نور طبیعی تا 0.01 لوکس ارائه می دهند. برای کار در تاریکی مطلق، برخی از مدل‌های این محدوده مجهز به یک نورگیر مادون قرمز کوچک هستند که نوردهی در فاصله کوتاه تا برد 6 متر را فراهم می‌کند. این نورپرداز کوچک برای روشن کردن سوژه های نزدیک در تاریکی مطلق به خوبی عمل می کند. 8 میکرو ال ای دی SMD وقتی نور به زیر 10 لوکس می رسد به طور خودکار روشن می شوند. این دوربین‌های میکرو با LEDهای ویژه 940 نانومتری عرضه می‌شوند که کاملاً برای چشم انسان نامرئی هستند، که نقطه قرمز کلاسیک LED‌های معمولی را تولید نمی‌کنند. در حالت شب دوربین به سیاه و سفید تبدیل می شود.

تنظیمات ویدیوی WDR، BLC، DNR برای دوربین انگشتی

دوربین های AHD تنظیمات پیشرفته بسیاری مانند دوربین های IP دارند. می‌توانید تنظیمات دوربین را با منوی OSD که می‌توانید از دستگاه‌های DVR ما با قابلیت کنترل از راه دور UTC کنترل کنید، تنظیم کنید. برای کاهش اندازه کلی، دکمه OSD روی دوربین وجود ندارد. یک منوی مناسب روی صفحه به شما امکان می دهد تنظیمات تصویر را به گونه ای تنظیم کنید که با منطقه مورد نظارت مطابقت داشته باشد. عملکرد (WDR) در صورتی مفید است که از نواحی روشن همراه با نواحی تیره تر عکس بگیرید. با BLC می توانید سوژه های تاریک را در پس زمینه روشن افزایش دهید. DNR به شما امکان می دهد نویز ویدیو را در شرایط نور کم کاهش دهید.

خرید دوربین انگشتی کوچک

خرید دوربین انگشتی کوچک

تنها دوربین جاسوسی که بیشتر کاربران با آن آشنایی داند، دوربین بند انگشتی مخفی فول اچ دی است. این دوربین سیمی بوده و تصاویر را با کیفیت بالا ضبط خواهد کرد. تکنو دوربین دارای نمایندگی فروش و نصب انواع دوربین های مداربسته مخفی سیمی و بیسیم بوده.برای خرید انواع دوربین مخفی قیمت مناسب می توانید همین الان با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید