دوربین مداربسته مخفیدوربین مداربسته وای فای

فروش دوربین مخفی وای فای فلتی

فروش دوربین مخفی وای فای فلتی با بهترین قیمت توسط تیم فروش تکنو دوربین آغاز شد. دوربین مداربسته ریز جاسوسی s06 کوچکترین دوربین جاسوسی موجود در بازار است که علاوه بر کیفیت بالا، قادر به ضبط صدا محیط و همچنین اتصال به اینترنت را دارد. این دوربین کوچک شارژی را هم می توان با خود حمل کرد و هم در جایی ثابت نصب کرد. مهم این است که این دوربین را برای چه کار و چه مکانی می خواهید. با ما باشید تا با این دوربین مخفی وایرلس میکروفن دار بیشتر آشنا شوید.

فروش دوربین مخفی وای فای

دوربین مداربسته فلتی مخفی

دوربین مداربسته فلتی مخفی با پشتیبانی از حافظه کارت TF خارجی یک محصول چند منظوره با تکنولوژی بالا است که عملکردهای ضبط ویدیو، عکاسی، هشدار تشخیص حرکت و نظارت بر زمان واقعی برنامه و غیره را در خود جای داده است. این محصول به باتری با ظرفیت بالا مجهز شده است. ویدیوی با کیفیت بالا این دوربین مداربسته مخفی نظر کاربران را به خود جلب کرده است. کارت حافظه این دوربین کوچک تا 32 گیگابایت را پشتیبانی می کند. که کار طولانی مدت و عملکرد APP، آن را راحت تر می کند. علاوه بر این، به عنوان بهترین ابزار ضد سرقت و جمع آوری شواهد با پنهان کاری قوی عمل می کند.

دوربین جاسوسی مینی S06 با باتری یک فناوری جدید است. اگر شما زنان شاغل هستید و نگران فرزندان خود هستید که در خانه هستند و می خواهید تمام فعالیت های آنها را از محل کار یا دفتر خود پیگیری کنید این دوربین کوچک می تواند بهترین گزینه باشد.این Mini Spy Camera S06 با ویژگی پیشرفته خود راه حلی برای مشکل شماست. همانطور که با استفاده از دوربین بی سیم ip در خانه خود می توانید تمام فعالیت های فرزند خود را از هر نقطه از تلفن خود مشاهده کنید.

این نه تنها ویدیوی بلادرنگ را در اختیار شما قرار می دهد، بلکه می تواند آن را برای تماشای بعدی نیز ذخیره کند. همانند کارت TP 32 گیگابایتی، این امکان را به شما می دهد تا عکس ها و فیلم های HD بی شماری را ذخیره کنید.

دوربین خیلی کوچک وایرلس s06

این دوربین جاسوسی مینی با باتری یک محصول چند منظوره با فناوری پیشرفته است که می‌توان از آن در درب منزل نیز استفاده کرد تا مراقب فعالیت‌های افرادی باشد که از خانه شما بازدید می‌کنند یا می‌روند. نه تنها این، بلکه می توان از آن در مدارس، مراکز خرید، مغازه ها، جاده ها و بسیاری از مکان های دیگر برای اهداف امنیتی استفاده کرد. علاوه بر این، دوربین جاسوسی مینی s06 با باتری نیز می تواند در دفتر کار برای نظارت بر فعالیت های کارمندان استفاده شود.

بنابراین، سازمان‌های اطلاعاتی نیز می‌توانند از این بهترین دستگاه ضد سرقت و جمع‌آوری شواهد برای ضبط یا نظارت بر فعالیت‌های افراد مرموز برای ایمنی سایر افراد استفاده کنند.
علاوه بر این، با دوربین 2 مگاپیکسلی و توانایی عکاسی مداوم 4 ساعته، مطمئنا بهترین گزینه برای عکاسی و فیلمبرداری است. علاوه بر این، طراحی پلاستیکی هوشمند و سبک آن در معرض آسیب یا شکستگی است. همچنین دارای WI-FI با استفاده از قابلیتی برای دسترسی مستقیم به گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های شخصی شما و غیره.

فروش دوربین مخفی وای فای

ویژگی های دوربین S06 Mini Spy باتری خور

  • نظارت بر برنامه در زمان واقعی
  • دوربین می تواند به طور مداوم به مدت 4 ساعت فیلمبرداری کند
  • زنگ تشخیص حرکت
  • پردازش سریع فیلم (25 فریم در ثانیه)
  • ظاهر انعطاف پذیر و حمل آسان؛
  • با عملکرد ویدیوی مخفی؛
  • کار در حین شارژ؛
  • اتصال نقطه به نقطه، می تواند بدون اتصال به شبکه کار کند.
  • پشتیبانی از نظارت مستقیم Wi-Fi تلفن هوشمند آیفون / اندروید
  • پشتیبانی 24 ساعته گردش خون از راه دور بدون توقف.
  • شات بلند 14 سانتی متری، قرار داده شده راحت تر.
  • مجهز به باتری لیتیومی با ظرفیت بالا، ساعات کار طولانی تر.

فروش دوربین مخفی وای فای

فروش دوربین مخفی وای فای

مرکز فروش دوربین مداربسته مخفی در بانه، عرضه کننده انواع دوربین های ریز مخفی وایرلس و سیمی می باشد. لذا هر دوربین مداربسته ای که برای جاسازی به ذهن شما خطور کرده است را می توانید با ما به تصویر بکشید. فروشگاه دوربین مخفی منصوری انواع اشکال دوربین جاسوسی من جمله دوربین خودکاری، دوربین عینک، دوربین ساعت، دوربین دکمه، دوربین پریز و غیره را به نمایش گذاشته است. این دوربین ها همگی با کیفیت بوده و توسط مرکز فروش منصوری گارانتی می شوند.  لذا برای خرید و سفارش این دوربین های مخفی با ما در تماس باشید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید