دوربین مداربسته مخفیدوربین مداربسته وای فای

قیمت دوربین وای فای کوچک S06

قیمت دوربین وای فای کوچک S06 را هم اکنون همراه با تخفیف ویژه از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری دریافت کنید. این دوربین مداربسته یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین دوربین های مخفی می باشد که هم قابل حمل بوده و هم رم خور است. این دوربین را می توان با خود به هر مکانی برد چراکه به راحتی تا ۴ الی ۵ ساعت شارژ نگه می دارد. این دوربین مخفی وای فای دار به اینترنت متصل شده و قادر است تمامی تصاویر را برای گوشی موبایل کاربر ارسال کند.در ادامه به معرفی دوربین مداربسته کنترل از راه دوربین مخفی S06 می پردازیم که به صورت حرفه ای طراحی شده است:

قیمت دوربین وای فای کوچک

دوربین وای فای کوچک S06 شارژی

دوربین وای فای کوچک S06 شارژی یکی از پرفروش ترین دوربین های مداربسته است که به دلیل یکسری آپشن های ویژه، در بهترین نحو ممکن عمل می کند تا رفتار بد افرادی را که انتظار فیلم ‌برداری ندارند، در پنهان ترین شکل ممکن نیز ثبت کند. زیرا دارای ابعاد خیلی ریز و حجم بسیار کمی که دارد، می تواند به شکل قایم در انواع لوازم خانگی مورد استفاده خانه و یا محل کار در بیاید. برای همین خاطر چه از این دوربین جاسوسی برای نگاه کردن به کارمندان و یا چه اقوام یا افرادی که از محل کار شما بازدید می‌کنند می توانید به خوبی استفاده کنید. همچنین به راحتی می‌توانید آن را در مکان‌ های غیر منتظره قرار دهید.

همچنین اشخاص وقتی ندانند که تحت نظارت هستند، همیشه رنگ واقعی خود را نشان خواهند داد. همین دلیل موجب کاربرد های زیادی این مدل دوربین خیلی ریز می شود. نکته قابل توجه دیگر اینکه، برای جلوگیری از دستکاری دوربین ها توسط مجرمان جسورتر، مخفی کردن دوربین های امنیتی ممکن است گزینه بهتری باشد. این دوربین بسیار کوچک بدون سیم مدل S06 با قابلیت فیلم برداری محتاطانه، به صاحبان املاک اجازه می ‌دهد تا با احتیاط نظارت کنند و می‌تواند از سود جویان در هنگام تخلف، فیلم برداری کند.

آیا دوربین ریز S06 قابل حمل است؟

در کنار این ویژگی های منحصر به فرد، دوربین مداربسته بسیار ریز S06 از مدل های قابل حمل است. زیرا به کابل کشی تصاویر و هیچ دستگاه ضبط کننده ای محدود نمی باشد. درنتیجه می تواند به خوبی شما را در جلسات مختلف، انواع مصاحبه ها و حتی داخل وسایل نقلیه همراهی کند. لازم به ذکر است بدانید این محصول انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری قدرتمند قابل شارژ خود را تأمین می کند که قابلیت فیلم برداری در هر بار شار به مدت حدود ۲ ساعت را فراهم می کند.

قیمت دوربین وای فای کوچک

دوربین بسیار کوچک فلت وای فای دار

رزولوشن ۱۰ مگاپیکسل این دوربین به ارزش هایش افزوده است. چراکه قابلیت ضبط تصاویر بسیار شفاف با خواندن پلاک خودرو ها و چهره اشخاص داخل محیط را فراهم می کند. مشاهده مستقیم فیلم ها از هر نقطه جهان یکی از ویژگی های محبوب این دوربین مداربسته ریز بی سیم S06 است. زیرا از مدل های وای فای دار است و از نرم افزار موبایلی برای گوشی های هوشمند اندروید و آیفون و کامپیوتر های شخصی پشتیبانی می کند.

دوربین بسیار کوچک فلت وای فای دار می تواند حجم گسترده ای از ضبط شده های خود را داخل کارت حافظه خود ذخیره کند. این مموری رم می تواند تا حداکثر ۱۲۸ گیگابایت نیز حافظه ذخیره سازی داشته باشد. البته هنگامی هم که حافظه این رم پرشود، با قابلیت بازنویسی که دارد، برای ذخیره اطلاعات بیشتر، به پاکسازی فایل های بسیار قدیمی تر می پردازد.

دوربین مخفی باتری دار S06

این دوربین مخفی باتری دار S06 می تواند در محیط حتی به عنوان یک دزدگیر حرکتی کوچک عمل کند. به گونه ای که در صورت تشخیص کوچکترین حرکت در محیط مربوطه، دوربین در کمترین زمان آلارم را به نرم افراز مخصوص گوشی های شما ارسال می کند. به علاوه، از طریق این سنسور هوشمند حساس به حرکت می توانید در فضای باتری و کارت حافظه هم صرفه جویی را فراهم کنید.

دوربین وای فای کوچک فلت S06 شارژی دارای قابلیت استراق سمع واضح می باشد. همچنین دارای نصب و کارکرد ساده بدون هیچ تخصصی است. این دوربین می تواند مدل مناسبی برای نصب و راه اندازی در اتاق کودک، اتاق افراد مسن، اتاق حیوانات خانگی، داخل گاو صندوق یا کنار اشیاء قیمتی، اتاق کار و غیره باشد. لازم به ذکر است بدانید با قابلیت اتصال به برق مستقیم یا پاور بانک، می توانید مدت زمان فیلم برداری این دوربین جاسوسی را بسیار بالاتر ببرید.

قیمت دوربین وای فای کوچک

قیمت دوربین وای فای کوچک

امروزه دوربین های مداربسته پیشرفت چشم گیری در سطح فناوری و انواع اشکال گوناگون پیدا کرده اند. چراکه نیاز به حفظ امنیت به یک ضرورت روزانه در محیط زندگی و یا محیط کار تبدیل شده است. همچنین راه حل مؤثر رسیدن به امنیت در همه جوامع نصب یک دوربین مداربسته مناسب و مورد نیاز می باشد. از طرف دیگر یکی از برترین و جدید ترین این محصولات، دوربین های مداربسته کوچک مخفی هستند که در انواع مدل های گوناگون ساخته و پرداخته شده اند. این دوربین ها به دو دسته سیمی و وایراس تقسیم شده اند که به دلیل کاربرد های متنوعی که دارند، مورد استقبال همگان قرار گرفته اند.

دوربین های مداربسته وای فای کوچک از دسته پر فروش ترین دوربین های مخفی هستند که در مرکز خرید دوربین مداربسته شارژی کوچک با پایین ترین قیمت به فروش می رسد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید