جی ام کا 910دزدگیر اماکن

پخش دزدگیر جی ام کا 910

پخش دزدگیر جی ام کا 910 با بهترین قیمت آغاز شد. فروشگاه منصوری در بانه، مرکز پخش دزدگیر gmk 910 با ارزان ترین قیمت و بهترین شرایط می باشد. سیستم ضد سرقت جی ام کا مدل 890 را نصب کنید و برای همیشه خیال خود را بابت امنیت خانه یا محل کار راحت کنید. این سیستم مرکزی هم قابلیت پشتیبانی از سیم کارت و هم قابلیت پشتیبانی از تلفن خط ثابت را دارد. در ادامه به شرح یکی از محبوب‌ ترین این محصولات، دزدگیر gmk 910 می پردازیم:

مرکز پخش دزدگیر gmk 910

دزدگیر اماکن جی ام کا مدل ۹۱۰

دزدگیر اماکن جی ام کا مدل ۹۱۰ یکی‌ از مدل های قابل اطمینان است که توسط کمپانی مشهور و شناخته شده GMK تولید و طراحی شده است. به لطف این سیستم نیز از اولین دقیقه اقدام به سرقت در محیط مطلع خواهید شد. همچنین می توانید اقدام فوری برای مداخله انجام دهید و مطمئن شوید که محل زندگی یا کار شما ایمن است. این دزدگیر از مدل های دو منظوره است به این معنی دارای قابلیت اتصال به خط تلفن ثابت و سازگاری با سیم کارت می باشد. برای همین به خصوص برای مناطقی طراحی شده است که امکان اتصال به خط تلفن دشوار یا غیر ممکن است.

همچنین اگر می خواهید از خدمات تلفن همراه این سیستم مرکزی استفاده  (به عنوان مثال تماس GSM، پیام متنی)، وارد کردن یک سیم کارت معتبر الزامی است. شما می توانید شماره تلفن های مجاز را به مخاطبین این محصول اضافه کنید تا در هنگام تحریک و احساس خطر با شماره تلفن ها تماس و یا پیامک متنی در قالب زبان فارسی ارسال کند.

دزدگیر سیمکارتی منازل GMK مدل 910 در راستای افزایش سطح امنیت در مناطق متعدد محیط مورد نظر، از انواع سنسور های هوشمند پشتیبانی می کند. این محصول دارای طراحی مستطیل شکل است که بر روی بدنه آن صفحه نمایشگر LCD به چشم می خورد. این نمایشگر کاربرد ساده ای دارد و اطلاعات مفیدی را به صورت واضح به نمایش می گذارد. برای نمونه بر روی آن می توانید ۶۰ حافظه ثبت وقایع را بر روی آن مشاهده کنید. همچنین می توانید از ساعت دیجیتال، تاریخ شمسی، و ایام هفته مطلع شوید.

مرکز پخش دزدگیر gmk 910

دزدگیر بیسیم جی ام کا مدل ۹۱۰

دزدگیر تلفن کننده بیسیم جی ام کا مدل ۹۱۰ از خط تلفن های ثابت شهری و روستایی پشتیبانی می کند و دارای سرعت عکس العمل بسیار بالایی می باشد. همچنین در صورت تحریک هرکدام از زون ها، می توانید از نام و آدرس آن هم مطلع شوید. این سیستم ضد سرقت اماکن، دارای پیام یاد آور هنگام فراموش کردن عدم فعال بودن دزدگیر است. از سوی دیگر امکان روشن کردن سیستم از راه دور به وسیله پیامک نیز وجود دارد. گذشته از این ها، سیمکارتی که با این دزدگیر سازگار است، می تواند کم بودن اعتبار شارژ خود را نیز برای شما گزارش دهد و امکان شارژ آن هم از راه دور به خوبی فراهم است.

دزدگیر gmk 910 دارای ضبط جداگانه هشدار ویژه سرقت و حریق می باشد. همچنین برای اعلام سرقت نیز ۲۰ حافظه سخنگو دارد که ده حافظه آن مخصوص تماس صوتی GSM و ده حافظه دیگر آن برای تماس خط ثابت می باشد. امکان کنترل ۴ وسیله و ابزار برقی محیط مورد نظر از راه دور به وسیله پیام کوتاه از طریق این دزدگیر نیز وجود دارد. برای مثال می توانید در ساعات مشخصی سیستم روشنایی محیط را خاموش و یا روشن کنید.

دزدگیر سیمکارتی و تلفن کننده جی ام کا مدل ۹۱۰

دزدگیر سیمکارتی و تلفن کننده جی ام کا مدل ۹۱۰ از قابلیت گزارش دهی ورود و خروج محرمانه اعضا برخوردار است. همچنین دارای قابلیت اطلاع رسانی فوری هنگام قطع و وصل برق مکان مربوطه می باشد. از دیگر مزایای این سیستم مرکزی GMK مجهز به خروجی تایمر رله است. به وسیله این ویژگی‌ توانید زمان خاموش و روشن شدن تایمر را به صورت دلخواه و اتوماتیک تنظیم کنید. همچنین این دزدگیر تنها سیستم ضد سرقتی است که به بیمه نامه سرقت تا سقف دو میلیارد ریال مجهز است.

این دزدگیر سیم کارتی جی ام کا ۹۱۰ نصب و راه اندازی ساده ای دارد و باتوجه به این ویژگی های عالی، مدل مناسبی برای نصب در منازل، دفاتر کار، شرکت، پارکینگ، بانک، جواهر فروشی و غیره می باشد.

مرکز پخش دزدگیر gmk 910

پخش دزدگیر جی ام کا 910

خانه محل امن زندگی ما است، برای محافظت از آن به دور از سرقت های احتمالی، انواع دزدگیر های اماکن طراحی شده اند. این محصولات دارای انواع مختلف و ویژگی های متعدد هستند که در وب سایت ما در انواع مارک های مشهور به فروش می رسند. در مقایسه با سیستم های دوربین مداربسته، یک سیستم ضد سرقت اماکن نیز می تواند به طور موثری از خانه شما یا محل کار محافظت کند.‌

وظیفه اصلی این دزدگیر ها به گونه ای است که هنگامی که متجاوزین سعی می کنند وارد خانه شما شوند یا دزدی به خانه شما نفوذ کند تا اشیای ارزشمند شما را بدزدد، در کمترین زمان نیز به شما هشدار می دهد. از طرف دیگر کنترل از راه دور سیستم از راه دور برای مالکین فراهم است. برای خرید و نصب دزدگیر اماکن gmk910 می توانید با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید