هارد دوربین مداربسته

قیمت به روز هارد دوربین مداربسته

قیمت به روز هارد دوربین مداربسته در بازار بالاتر است از قیمت های ارائه شده توسط فروشگاه دوربین مداربسته منصوری! هارد دوربین مداربسته یکی از قطعات اصلی و مهم سیستم دوربین ها می باشد. این هارد ها دارای انواع مختلف و ظرفیت های گوناگون هستند که با توجه به رزولوشن تصاویر و میزان فایل های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته، کاربران هرکدام را‌ بسته به نیاز خود انتخاب می کنند. در واقع هارد دیسک های داخلی توسط کاربرانی ترجیح داده می شوند که ۲۴ ساعات شبانه روز سیستم های دوربین مداربسته آنان در مکان های مختلف روشن است و ضبط و فیلمبرداری می کند. از همین به یکی از تجهیزات محبوب و پرفروش مبدل شده است.

در نمایندگی های فروش آنلاین منصوری انواع هارد دیسک دوربین مداربسته در برند های شناخته شده و پرطرفدار سیگیت و وسترن با گنجایش های متعدد به قیمت مقرون به صرفه به فروش می روند که در ادامه به معرفی بیشتر آن ها می پردازیم: تمامی این محصولات با قیمتی ویژه در نمایندی منصوری به فروش می رسند.

قیمت به روز هارد دوربین مداربسته

هارد دیسک داخلی دوربین مداربسته سیگیت

هارد دیسک اینترنال سیگیت برای مشاهده گرفته شده های دوربین های مداربسته بسیار مؤثر واقع می شود. این مدل هارد دیسک داخلی سی گیت در ظرفیت های پانصد گیگابایت، ۱ ترابایت الی ۱۰ ترابایت موجود هستند که دارای عملکرد بسیار باکیفیت نیز می باشد.

سیگیت یک برند معروف ساخت کمپانی آمریکایی می باشد که در طراحی و توسعه دستگاه های ذخیره کننده بسیار پیشرو می باشد. همچنین محصولات این شرکت محبوب، مدیریت نگهداری تمام فایل ها و گرفته شده های دوربین ها را با قابلیت اعتماد بالا برای کاربران خود به ارمغان می آورد. این هارد دیسک های Seagate، به گونه ای طراحی شده اند که همیشه به صورت مداوم و بی وقفه روشن است تا حتی کوچکترین جزئیات در محیط را ضبط کند. با این وحود تمام این ضبط شده ها بدون نویز هستند تا کاربران درک واقعی تری را از رویدادهای اتفاق افتاده در محیط داشته باشند.

این هارد دیسک های داخلی دوربین مداربسته به آسانی نصب و راه اندازی شده و با تمام دستگاه های ضبط کننده ویدیو دی وی آر، NVR و XVR سازگار می باشد. همچنین برای همه ی این ها تنها رابط SATA III لازم است که در هر سیستم کامپیوتر شخصی وجود دارد. به عنوان نمونه یکی از پر فروش ترین محصولات سیگیت، هارد دیسک سی گیت ۲TB است که از ۳۲ عدد دوربین مداربسته همراه هم پشتیبانی می کند، همچنین دارای حافظه کش ۶۴ مگابایت، سرعت چرخش ۷۲۰۰ دور در دقیقه و انواع آپشن های کاربردی دیگر می باشد.

قیمت به روز هارد دوربین مداربسته

 

هارد دیسک دوربین مداربسته وسترن:

یکی دیگر از لوازم پرفروش دوربین مداربسته، هارد دیسک داخلی وسترن است که در انواع گنجایش های متعدد موجود می باشد. این مدل هارد ها نه تنها دارای قابلیت اطمینان بالا و پایداری در عملکرد نگهداری ذخیره شده ها می باشد، بلکه از طول عمر ماندگاری نیز بهره می برد. یکی از ویژگی های عالی این مدل هارد دیسک All Frame می باشد که در همه مواقع موجب می شود در هنگام بازیابی مدارک و شواهد سطح نویز فیلم ها به صفر برسد. به این معنی که هیچگونه نقص و نویزی در ویدیو ها مشاهده نخواهید کرد. بلکه می توانید از حرکات روان آن اطمینان حاصل کنید. به علاوه بهینه مصرف انرژی، عملکردی بی سرو صدا و کم لرزش از دیگر موارد منحصر بفرد هارد دیسک های داخلی western می باشد.

هارد دوربین مداربسته وسترن ۲۴ ساعات شبانه روز و هر هفت روز هفته می تواند کار کند. این هارد دیسک وسترن یکی از مارک های شناخته شده است که به نام های WD و WDS هم معروف است. این کمپانی از برترین های ساخت هارد دیسک ها با ظرفیت های از ۵۰۰ گیگابایت الی ۱۰ ترابایت وارد بازار گردیده است. سرعت انتقال داده ها در این هارد دیسک های داخلی western، بسیار ایده آل می باشد و موجب عملکرد قدرتمند خود در مواقع ثبت ویدیو و گرفته شده ها می شود. در نتیجه به وسیله این هارد دیسک ها در مواقع ناخوشایند می توانید در کمترین زمان ممکن به تمام اطلاعات دسترسی پیدا کنید.

قیمت به روز هارد دوربین مداربسته

قیمت به روز هارد دوربین مداربسته

سیستم های دوربین مداربسته یکی از ملزومات مهم جهت حفظ امنیت و نظارت محیط های مختلف می باشد. در نتیجه در زندگی امروزه نصب دوربین های مداربسته به خصوص در زمانی که در محیط حضور ندارید به یک مسئله ضروری تبدیل شده است. تا بعدها که می خواهید ببینید چه اتفاقاتی در محیط افتاده است، برای شما به راحتی امکان پذیر باشد. شرکت بازرگانی تکنو دوربین بانه دارای نمایندگی فروش انواع هارد دیسک دوربین مداربسته با بهترین قیمت می باشد. نگران گارانتی نیز نباشید، چراکه این هارد دیسک ها هم دارای گارانتی شرکتی بوده و هم اینکه توسط خود تکنو دوربین نیز گارانتی خواهد شد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید