دوربین مخفی بند انگشتی

قیمت دوربین بند انگشتی دید در شب میکروفن دار

قیمت دوربین بند انگشتی دید در شب میکروفن دار را همین الان از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری دریافت کنید. دوربین های مداربسته ضبط صدا مادون قرمز مخفی از دسته دوربین های مجبوب جاسوسی می باشند که حتی در تاریکی مطلق هم به ضبط و ذخیره سازی تصاویر می پردازند. دوربین های مداربسته ریز کوچک ضبط کننده صدا دارای انواع متفاوتی هستند که با دو تکنولوژی بیسیم و سیم دار در بازار موجود می باشند. این دوربین ها بسیار ریز بوده و به راحتی جاسازی می شوند. ما در این جا به شرح و بررسی بیشتر دو نمونه از دوربین بند انگشتی دید در شب میکروفن دار می پردازیم که فروش بسیار بالایی به خود نیز اختصاص داده اند.

قیمت دوربین بند انگشتی

دوربین مداربسته مخفی بدون سیم فلتی دید در شب

دوربین مداربسته مخفی بدون سیم فلتی دید در شب یکی از مدل های مفید و مؤثر برای نصب و تعبیه در انواع محیط های مختلف است. اندازه بسیار ریز و بند انگشتی این دوربین امکان قایم شدن در انواع اشیاء روزمره را فراهم می کند. برای نمونه دارای قابلیت استتار در ساعت محیط، کنار رخت آویز، عروسک و ماشین های کنترل دار بچه ها، داخل گاو صندوق، کنار قفسه کتاب ها و غیره است تا امکان شناسایی آن توسط اشخاص داخل محیط به وجود نیاید.

یکی از ویژگی های حرفه این این دوربین جاسوسی با قابلیت ضبط صدا، دارا بودن رزولوشن تصویر ۴k است که حتی نمایش پلاک وسایل نقلیه و چهره اشخاص را به صورت بسیار واضح و کامل ارائه می دهد. به علاوه با LED های مادون قرمزی که دارد قابلیت دید در شب و تاریکی مطلق را فراهم می کند.

دوربین مخفی s06

این دوربین مخفی کوچک وای فای دار ۴k می تواند بدون نیاز به سیم کشی و دستگاه رکوردر DVR و NVR، فیلم برداری ها و عکس برداری های خود را در محیط آغاز کند. این دوربین خیلی کوچک بیسیم حتی می تواند به شبکه اینترنت نیز متصل شود. با این حال کاربران مجتز می توانند در هر کجای کره زمین از ویدیو های آنلاین محیط بر روی گوشی های هوشمند خود آگاه شوند. با انتخاب این دوربین مداربسته دیگر سارقین سعی در خرابکاری و از کار انداختن آن نمی کنند. زیرا کاملا از چشم ها مخفی می باشد.

با این وجود مدل مناسبی برای افشای جرم و جنایت محیط مربوطه می باشد‌. شما می تواند این دوربین را با خود حمل کنید و در تمام کنفرانس ها، جلسات کاری و یا حتی داخل اتومبیل خود به همراه داشته باشید. از دیگر مزایای این دوربین جیبی فلتی عبارتند از ضبط صدای واضح، پشتیبانی از کارت حافظه ۶۴ گیگابایت، قابلیت کارکرد به مدت ۹۰ دقیقه بی وقفه، دارای باتری قابل شارژ، قابلیت تشخیص حرکت و غیره.

قیمت دوربین بند انگشتی

دوربین مداربسته بند انگشتی دید در شب ahd

دوربین مداربسته بند انگشتی دید در شب ahd، یک مدل متفاوت تر و در عین حال مقرون به صرفه تر و گزینه ای کاربردی و محبوب می باشد. این دوربین دارای کیفیت تصویر ۱۰۸۰p یا ۲ مگاپیکسل است که تصاویر بسیار مشخص و شفافی را ضبط می کند. تفاوت این مدل با سری دسته های بی سیم، در نوع کارکرد آن است. به گونه ای که این محصول داده های گرفته شده خود را از طریق کابل کواکسیال برای دستگاه ضبط کننده DVR ارسال تا ویدیو ها را بر روی صفحه نمایشگر مربوطه یا تلویزیون به نمایش بگذارد.

این دوربین بسیار کوچک بند انگشتی سیمی ۲ مگاپیکسل قادر به ضبط و فیلم برداری های مخفی از سوژه مورد نظر می باشد. برای همین می تواند اطلاعات فراوانی از افرادی که به نقض قانون می پردازند یا شرب و شتم توسط متخلفین در محیط را ارائه دهند.

حتی این دوربین مخفی ahd مدل متاسبی برای محافظت از بچه ها برای زمانی است که با پرستار تنها هستند. میکروفون داخلی ریز در این دوربین جاسازی شده است تا امکان شنود صدا و ضبط مکالمات را فراهم سازد. به علاوه برای اینکه کاربران در تاریکی مطلق و یا دل شب ویدیو های باکیفیت و واضحی را از طریق این دوربین مشاهده کنند، سازندگان آن را به ال ای دی های مادون قرمز نیز مجهز کرده اند. دوربین مداربسته بند انگشتی دید در شب ahd، نصب و راه اندازی ساده ای دارد و برای انواع محیط های مختلف اعم از منازل، دفاتر، شرکت ها، مغازه ها، اتاق کار و غیره نیز مناسب می باشد.

قیمت دوربین بند انگشتی

قیمت دوربین بند انگشتی

در زندگی امروزی با نیاز روز افزون به امنیت در محیط های گوناگون، تولید انواع دوربین های مداربسته در مدل های متنوع رشد زیادی به خود گرفته اند. یکی از این مدل های محبوب دوربین های کوچک مخفی است که کاربرد های بیشتری نسبت به سایر دوربین ها را در اختیار کاربران قرار داده اند. این دوربین های کوچک با ویژگی های منحصر به فرد ارائه می گردند که در بهترین شیوه جوابگوی نیازهای امنیتی متعدد مالکین می باشند. برای همین مورد توجه و جذب همگان قرار گرفته است.

دوربین های بند انگشتی از دسته دوربین های پر طرفدار هستند که دارای ابعاد ریز بوده و تصاویر را با کیفیت بالا ضبط خواهد کرد. این دوربین را می توانید در چندین مدل در فروشگاه دوربین مداربسته منصوری خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید