لوازم جانبی دوربین مداربسته

فروش لوازم جانبی دوربین مداربسته

فروش لوازم جانبی دوربین مداربسته با بهترین قیمت توسط فروشگاه دوربین مداربسته منصوری امکان پذیر است. لوازم و تجهیزات جانبی انواع دوربین مداربسته دام، بولت، اسپید دام و مخفی را می توانید با قیمتی ویژه از این فروشگاه خریداری کنید. در واقع لوازم جانبی مکمل دوربین های مداربسته و دستگاه ضبط تصویر دی وی آر می باشد. لذا کاربر باید با خرید دوربینها، لوازم جانبی مد نظر خود را نیز خریداری کند. برای راهنمایی و کمک شما لیستی از قطعات ضروری که مکمل سیستم های امنیتی دوربین مداربسته هستند را برای شما آورده ایم.

فروش لوازم جانبی دوربین مداربسته

وسایل جانبی دوربین مداربسته

برای راه اندازی یک سیستم دوربین مداربسته کامل، تنها داشتن دوربین کافی نیست. همچنین برای اتصال و نصب دوربین به دستگاه ضبط کننده دیجیتال دوربین مداربسته، باید کابل و سیم مناسب همان دوربین مداربسته را خریداری کنید. برخی از انواع سیم و کابلی که ممکن است به آنها نیاز داشته باشید عبارتند از: کابل کواکسیال، کابل شبکه مانند CAT 5e یا CAT 6 و غیره، کابل ترکیبی، کابل صدا، کابل HDMI و غیره. این کابل ها متناسب با تکنولوژی های آنالوگ و تحت شبکه متفاوت می باشند. کابل های صدا دارای میکروفون و حساسیت بالایی جهت انتقال صدای دوربین ها بدون نویز و ‌باحساسیت بالایی می باشند. به علاوه کابل HDMI مخصوص انتقال همزمان صدا با تصویر می باشد.

همچنین برای نصب دوربین های مداربسته گاهی باید محفظه دوربین ها را تهیه کنید. به عبارتی دیگر این محصولات را می توان برای نصب دوربین های داخلی و خارجی استفاده کرد. با این حال این بدنه ها برای محافظت از دوربین ها در برابر عناصر و شرایط، بیشتر در دوربین های خارجی استفاده می شود. این لوازم جانبی کمک می کند تا دوربین های مداربسته غیرمقاوم در برابر آب و هوا در فضای باز مقاوم باشند و از این رو بسیار مهم هستند.

آداپتور ها یکی از لوازم های جانبی اساسی مخصوص دوربین های مداربسته است که برای تبدیل برق ۲۲۰ ولت AC به برق DC مناسب برای دستگاه های نظارت تصویری استفاده می شود. اینها منبع تغذیه DC کوچکی هستند و برای چند دستگاه برق کافی دارند. آنها معمولاً در نزدیکی دستگاه مربوطه قرار می گیرند، مستقیماً به پریز برق وصل می شوند یا در جعبه اتصال سیم کشی می شود.

فروش لوازم جانبی دوربین مداربسته

دستگاه های ضبط کننده ویدیو

دستگاه های ضبط کننده ویدیو از لوازم مهم و قلب این سیستم ها می باشد. دستگاهی که انتخاب می کنید به نوع دوربینی که دارید، بستگی دارد. برای راه اندازی یک سیستم دوربین نسل جدید، احتمالاً می‌خواهید از یک NVR و دوربین های مداربسته تحت شبکه یا IP استفاده کنید، زیرا تنظیم و مدیریت آن‌ها آسان‌تر است، و دوربین پردازش‌های بیشتری را برای شما انجام می‌دهد. یک سیستم NVR را می‌توان به صورت سیمی یا بی‌سیم راه‌اندازی کرد و انعطاف‌پذیری بسیار بیشتری به شما می‌دهد. این سیستم فناوری جدیدتر خواهد بود و معمولاً ویژگی های پیشرفته تری را ارائه می دهد. به همین دلیل، معمولاً گرانتر از سیستم DVR است.

دوربین‌های IP که با NVR کار می‌کنند کمی گران‌تر هستند، در حالی که دوربین‌های آنالوگ که با دستگاه‌های DVR کار می‌کنند معمولا برای سیستم ‌های مشابه ارزان‌تر هستند. این دستگاه های رکوردر شامل انواع مارک های مشهور می باشند که در سری مدل های متنوع ۴ کانال، ۸ کانال، ۱۶ کانال، ۳۲ کانال و ۶۴ کانال ارائه می گردد.

هارد دیسک یکی از لوازمی است که این دستگاه های ضبط کننده ویدیو به آن نیاز دارند. این محصولات همان حافظه جانبی هستند که در انواع مارک های سیگی، وسترن دیجیتال و غیره عرضه می شود. هدف اصلی این هارد دیسک ها ذخیره ۲۴ ساعته و شبانه روزی داده های گرفته شده از دوربین ها می باشد. این محصولات دارای انواع گنجایش های متنوع پانصد گیگ، یک ترابایت الی ده ترابایت می باشد.

دستگاه UPS یا منبع برق اضطراری

یکی از چالش های محیط هایی که مجهز به دوربین های مداربسته هستند، قطع ناگهانی برق است. زیرا در این صورت امنیت محل مربوطه به خطر می افتد و یا اینکه دوربین ها و‌ دستگاه های آن دچار آسیب جدی می شود. یکی از راه حل های اساسی تهیه یک دستگاه UPS دوربین مداربسته یا منبع برق اضطراری می باشد. این دستگاه انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری قدرتمند قابل شارژ تأمین می کند. هدف اصلی یو پی اس در مواقع قطع برق تغذیه انرژی دوربین ها و دستگاه های ضبط کننده است. در نتیجه با این وجود هم به کار خود ادامه می دهد و هم اینکه از آسیب ولتاژ های ناگهانی به دوربین جلوگیری می کند‌.

فروش لوازم جانبی دوربین مداربسته

فروش لوازم جانبی دوربین مداربسته

اگر قصد خرید یک سیستم امنیتی دوربین مداربسته را دارید یا قبلاً یکی از آن را خریداری کرده اید، باید بدانید که برای نصب و استفاده از دوربین ها، لوازم جانبی دیگری وجود دارد که باید خریداری کنید. این لوازم جانبی کامل کننده دوربین های مداربسته است و نمی توانید بدون آنها کار کنید. به عبارتی دیگر اگر برای خود یک دوربین مداربسته خریداری می کنید، در بیشتر موارد، باید این لوازم جانبی را نیز تهیه کنید مگر اینکه دوربین مداربسته رم خور و وایرلس، مد نظر شما باشد. مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری در بانه وارد کننده و عرضه کننده انواع لوازم جانبی دوربین مداربسته با کیفیت به صورت عمده و خرده می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید