دوربین مداربسته مخفی

خرید آنلاین دوربین مخفی کوچک ارزان

خرید آنلاین دوربین مخفی کوچک ارزان با بهترین شرایط به صورت عمده و خرده برای تمامی هموطنان گرامی امکان پذیر است. دوربین های مداربسته ریز جاسوسی دارای انواع متفاوتی می باشد که برای تمامی صنوف، اماکن و خانه ها مناسب می باشد. این دوربین ها با دو تکنولوژی ahd و بیسیم وارد بازار می شوند که هر دو به نوبه خود می تواند برای کاربر مفید باشد. شما می توانید از بین مدل های مختلف موجود در وب سایت ما که نیازهای شما را برآورده می کند برترین و ارزان تربن گزینه را انتخاب کنید. با ما باشید تا با ویژگی های کلی این دوربین های خیلی کوچک جاسوسی بیشتر آشنا شوید:

خرید آنلاین دوربین مخفی کوچک ارزان

دوربین های مداربسته خیلی کوچک مخفی

دوربین های مداربسته خیلی کوچک مخفی مزایای زیادی مانند مبارزه با جرم و جنایت، افشای تخلفات، حفظ امنیت خانه و تجارت شما دارد.امروزه طیف گسترده ای از دوربین های جاسوسی از جمله از مدل شکل ساعت دیجیتال، طرح ریموت کنترل ماشین، خودکاری گرفته تا مدل های فلتی، کیو هفت، دوربین مخفی شارژی sqt و بند انگشتی و غیره در انواع دسته های بی سیم یا شارژی و ahd در نمایندگی های ما وجود دارد. هدف اصلی از فیلم برداری این محصولات شگفت انگیز اطمینان از ایمنی کار و خانه ما و جمع آوری اطلاعات مخفی بیشتر است.

علاوه بر این، دوربین‌های جاسوسی به شکل‌های محتاطانه عرضه می‌شوند که می‌توانند در داخل و اطراف خانه شما قرار گیرند. همچنین در لوازم جانبی روزمره نیز جاسازی شوند. همه ی این دسته از مدل دوربین ها برای هر نوع مکان متعددی نیز ایده آل هستند تا اشیاء قیمتی شما را کنترل کنند و به محافظت از خانواده شما کمک کنند. علاوه بر این، می توانید بدون اینکه کسی متوجه شود که این یک دوربین جاسوسی است آن را در اتاق خود قرار دهید. همچنین می توانید برای مراقبت از وسایل نقلیه یا دیگر اهداف دوربین هلی مخفی را داخل ماشین ها تعبیه کنید.

خرید آنلاین دوربین مخفی کوچک ارزان

دوربین های جاسوسی

به عبارت ساده تر، این دوربین های جاسوسی دارای یک لنز ریز هستند و به وسیله وزن خیلی سبک و ابعاد ریز، دیگر به چشم نمی آیند. برای همین خاطر می توانند به راحتی داخل اجسام محیط مانند گلدان، دودکش، لوازم جانبی تلویزیون، اسباب بازی ها و عروسک ها، کنار رخت آویز محیط و غیره استتار شوند‌. برای همین خاطر با این دوربین های کوچک می توانید محیط مورد نظر خود را بدون شناسایی نظارت کنید. می توانید از فعالیت های روزانه فیلم بگیرید یا از قابلیت تشخیص حرکت استفاده کنید. به این معنی فقط زمانی روشن می شود که شخصی وارد اتاق مربوطه شود. همچنین ممکن است علاقه مند باشید که حیوان خانگی شما در طول روز چه می کند یا اینکه آیا بچه ها در کنار پرستار خود در امنیت هستند یا خیر.

این محصولات بهترین گزینه خواهند بود. این دوربین های ریز می توانند فیلم ها را همراه صدا ضبط کنند. با مدل های وای فای دار کاربران می توانند کیلومتر ها دور تر از محیط به وسیله گوشی های هوشمند به صورت زنده به مشاهده وقایع بپردازد. به علاوه با عملکرد دید در شب همچنین به شما امکان می دهد در تاریکی عکس بگیرید. این مدل های دوربین مخفی وای فای که بدون سیم طراحی شده اند، دارای قابلیت سازگاری با مموری رم می باشد. این کارت حافظه حداکثر ظرفیت ذخیره سازی را دارد. همچنین وقتی کارت حافظه پر شد، دوربین قدیمی ‌ترین ضبط ها را به صورت خودکار حذف می کند. این ویژگی تضمین می کند که همیشه حافظه کافی برای فیلم های شما وجود دارد.

خرید آنلاین دوربین مخفی کوچک ارزان

دوربین مداربسته کوچک مخفی ahd

دوربین مداربسته کوچک مخفی ahd و دوربین پین هول از مدل های بی سیم ارزان تر است. این سری برای فیلم برداری نیاز به دستگاه ضبط کننده دی وی ار دارد و در عین حال از عملکرد باکیفیت بهره می برد. اما در عوض دوربین های جاسوسی وایرلس، انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری لیتیوم یونی قابل شارژ تغذیه می کند. این باتری های قدرتمند توانایی فیلم برداری بی وقفه تا مدت زمان ۹۰ دقیقه را فراهم می کنند. با این حال دوربین های بسیار ریز فاقد سیم دارای قابلیت حمل و جیبی می باشد. به این معنی به راحتی می توانید در همه جا با خود به همراه داشته باشید و از فیلم برداری های پنهان آن بهره مند شوید. گاهی این مدل دوربین ها برای کارهای ورزشی استفاده های فراوانی می شود.

قابل ذکر است بدانید تمام مدل های دوربین های مداربسته کوچک مخفی در انوع رزولوشن های مختلف ۲ مگاپیکسل الی ۱۲ مگاپیکسل عرضه می شوند که باکیفیت ترین ویدیو ها را برای شما به نمایش می گذارند.

خرید آنلاین دوربین مخفی کوچک ارزان

خرید آنلاین دوربین مخفی کوچک ارزان

هر روز محبوبیت دوربین های مداربسته مخفی با هدف تضمین محافظت و امنیت خانه شما افزایش می یابد. امروزه این محصولات پیشرفت های چشم گیری داشته اند. اخیراً تولید کنندگان از اصیل ترین و خلاقانه ترین راه ها را فرموله کرده اند که با استفاده از آنها می توانید دوربین های مداربسته نصب شده در محیط مسکونی یا کاری خود را پنهان یا از چشمان دیگران نیز مخفی کنید. دوربین های مخفی کوچک در اشکال، اندازه ها، طرح ها و ویژگی های متفاوتی موجود هستند. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری در بانه انواع دوربین های مداربسته مخفی کوچک را با ارزان ترین قیمت وارد بازار کرده است که در دارای مدل های متفاوتی می باشند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید