دوربین مخفی بند انگشتی

خرید دوربین مخفی بند انگشتی دو مگاپیکسل AHD

خرید دوربین مخفی بند انگشتی دو مگاپیکسل AHD در انواع دوربین های ریز مخفی را با ارزان ترین قیمت از ما بخواهید. دوربین مداربسته بند انگشتی سیمی ارزان ترین نوع دوربین مداربسته جاسوسی است که می توان آن را در جایی ثابت نصب و راه اندازی کرد و تمامی تصاویر را حتی در تاریکی شب برای شما ضبط کند. این دوربین برخلاف دوربین مخفی شارژی فاقد شیار حافظه بوده یعنی تصاویر خود را باید حتما بر روی دستگاه ضبط تصویر ذخیره کند. لذا برای راه اندازی این دوربین مخفی باید لوازم و تجهیزات جانبی تهیه کرد.

ما در اینجا به نقد و بررسی یکی از پرفروش ترین ها یعنی دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd‌ می پردازیم:

دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd

آیا می خواهید از رویداد های محیط به صورت مخفی آگاه شوید؟ یا اینکه دوربینی را در محیط کار بگذارید که کسی به بودن آن شک نکند؟ دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd یکی از محصولات کاربردی برای رسید به این هدف است که قیمت آن نسبت به مدل های بی سیم بسیار پایین تر است. این دوربین مداربسته در ساختار بسیار کوچکی طراحی شده که بزرگتر از بند انگشت شما نیست. این محصول جزء دوربین هایی است که می تواند به عنوان اشیاء خانگی مبدل شود. به این معنی با ادغام آن داخل اجسام محیط مانند عروسک، لای میز کار، کنار قفسه کتاب، داخل دودکش به شرط اتصال به برق مستقیم می تواند به فیلم برداری مکان مربوطه بپردازد.

به علاوه و به وسیله آن امکان ضبط قدرتمندی وجود دارد که می تواند به خوبی از چشم ها پنهان بماند. این دوربین مداربسته مخفی کوچک بندانگشتی از سری مدل های ahd است که برای ضبط ویدیو ها به دستگاه ضبط کننده ویدیو دی وی آر نیاز دارد. به این صورت که داده های خود را در بستر آنالوگ از طریق کابل کواکسیال و فیش بی ان سی به رکوردر dvr ارسال می کند. این دستگاه رکوردر سپس قادر است تا داده های آنالوگ را به دیجیتال تبدیل کرده و فیلم های محیط را به صفحه نمایشگر مربوطه ارسال کند. به علاوه می تواند این تصاویر را در هارد دیسک داخلی ذخیره کند.

خرید دوربین مخفی بند انگشتی

دوربین بسیار کوچک سیمی بند انگشتی

دوربین بسیار کوچک سیمی بند انگشتی نسبت به اندازه جمع و جوری که دارد اما از کیفیت تصویر خوبی بهره می برد. به گونه ای که تصاویر را با کیفیت ۱.۳ مگاپیکسل ضبط می کند که کیفیت قابل قبولی دارد. همچنین از اندازه لنز به میزان ۳.۶ میلی متر که تصویر های واید یا اچ دی را برای شما فراهم می کند. دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd، دارای سه عدد کابل مجزا مخصوص تصویر، میکروفون و تغذیه است که در انتهای کابل تعبیه شده است. این میکروفون قدرتمند که در آن جاسازی شده به ارزش های این دوربین کوچک افزوده است. زیرا امکان ضبط صداها و مکالمه های محیط مورد نظر را فراهم می کند. با این وجود می توانید از درک واقعی تر و بهتری از وقایع محیط آگاهی داشته باشید.

کاربرد دوربین مخفی بند انگشتی میکروفون دار

یک دوربین مخفی بند انگشتی میکروفون دار می تواند به شما کمک کند تا خانه خود را کنترل کنید و کارکنان محل کار، بچه ها، افراد مسن خانواده یا حیوانات خانگی به صورت مخفی زیر نظر داشته باشید. برای برخی، لزوماً پنهان کردن این دوربین مداربسته در محیط بیشتر به این دلیل است که میزان دکوراسیون فضای خود را تحت تأثیر قرار ندهد. با این حال چه امنیت خانه را در نظر داشته باشید یا فقط به دنبال تثبیت واقایع نیز باشید، یک دوربین نامحسوس ممکن است راه حلی عالی را ارائه دهد.

این ‌دوربین مداربسته بسیار ریز بند انگشتی سیمی دارای میزان برق مصرفی ۱۲ ولت DC است که از این لحاظ هم بسیار مقرون به صرفه است. به علاوه از وزن ۳۰۰ گرم بهره می برد تا به راحتی داخل هرچیزی جاسازی شود. نصب و راه اندازی این محصول بسیار آسان است و نیازی به تخصص ویژه ندارد. همچنین از کارکرد آسان بهره می برد. به طور کلی این دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd میکروفون دار مدل مناسبی برای مناطق مسکونی یا محل کار می باشد. همچنین با نصب آن در اتاق کودک یا افراد سالخورده خانواده می توانید از وضعیت رفتار روزانه پرستار آن ها مطلع شوید‌.

خرید دوربین مخفی بند انگشتی

خرید دوربین مخفی بند انگشتی

امروزه با افزایش روز افزون سرقت ها و تخلفات در محیط دوربین های مداربسته فروش بالایی در بازار به خود اختصاص داده اند. زیرا این محولات راهکار مؤثری در پیشگیری از جرم و افزایش سطح امنیت ایجاد کرده اند. این دوربین های مداربسته تنوع زیادی دارند که از اشکال گوناگون تشکیل شده اند‌. همچنین دارای انواع ویژگی های کاربردی و بروز هستند که در بهترین شیوه ممکن جوابگوی نیاز های امنیتی همگان می باشند. در این راستا یکی از محبوب ترین ها دوربین های مداربسته خیلی کوچک هستند که به صورت بسیار محتاطانه در مکان های مختلف به کار گرفته می شوند.

این دوربین ها کاربرد زیادی دارند که در انواع مدل های بی سیم و ahd توسط نمایندگی های آنلاین منصوری بانه با قیمت مقرون به صرفه ارائه می گردند. برای سفارش و خرید دوربین مداربسته ریز جاسوسی می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید