دوربین مخفی بند انگشتی

خرید دوربین بند انگشتی بیسیم میکروفن دار

خرید دوربین بند انگشتی بیسیم میکروفن دار را با تکنو دوربین تجربه کنید. در تمامی نقاط دنیا انتظار منطقی از حریم خصوصی وجود دارد که از هر شخصی در دوربین محافظت می کند. برای مثال، شخصی انتظار معقولی از حفظ حریم خصوصی در اتاق خواب، رختکن یا حمام دارد، بنابراین قرار دادن دوربین در آنجا بدون اطلاع و رضایت او غیرقانونی است. خرید و نصب دوربین های مخفی غیرقانونی نیستند اما باید این انتظار را رعایت کنند. دوربین های امنیتی کوچک در فضای باز، به عنوان مثال در ایوان شما پنهان شده اند، کاملا قانونی هستند، زیرا هیچ انتظار منطقی از حریم خصوصی در اینجا وجود ندارد. اما دوربین مخفی شده در اتاق کودک یا گهواره کودک که برای مشاهده پرستار کودک استفاده می شود غیرقانونی است.

با ما باشید تا با دوربین جاسوسی ضبط صدا مخفی آشنا شوید:

خرید دوربین بند انگشتی بیسیم

دوربین خیلی ریز فلتی ۴k

دوربین خیلی ریز فلتی ۴k، از مدل های جاسوسی میکروفون دار است که قادر به فیلم برداری همراه ضبط صدای نامحسوس از وقایع مورد نظر محیط می باشد. این محصول می تواند به عنوان بهترین شاهد عینی در مکان های مختلف عمل کند‌. همچنین گزینه ای مناسب برای جلوگیری از سرقت و رویداد های ناگوار در مناطق گوناگون است. این محصول یک دوربین قابل حمل است که از آن به عنوان دوربین فیلم برداری هم یاد می شود. زیرا به دلیل حجم کمی که دارد، به سادگی دارای قابلیت نصب و تعبیه بر روی پیراهن، کمربند، کلاه ایمنی، فرمان دوچرخه می باشد. از این رو می توانید این دوربین ریز بی سیم را با خود به پیاده روی، دوچرخه سواری، موتور سواری، کوهنوردی، چتر بازی و غیره همراه داشته باشید.

دوربین جاسوسی قابل حمل فلتی

دوربین جاسوسی قابل حمل فلتی دارای رزولوشن فوق العاده ۴k است که تصاویر بسیار واضح و باکیفیت را ثبت می کند. به طوریکه از طریق آن حتی تشخیص چهره افراد و پلاک وسایل نقلیه از راه دور قابل مشخص است. یکی دیگر از ویژگی های عالی تصویری این دوربین، دارا بودن ویژگی فیلم برداری تا ۳۰ فریم بر ثانیه است. این قابلیت به خصوص برای ورزش های پرسرعت مانند موج سواری، دوچرخه سواری و یا حتی نصب داخل پهپاد ها بسیار مناسب و عالی می باشد. زیرا باعث ضبط فیلم های روان بدون نویز از طبیعت بکر و زیبا می شود.

گذشته از این ها، به صورت غیر قابل شناسایی در این دوربین خیلی کوچک فلتی، چهار عدد LED مادون قرمز به کار گرفته شده است.‌ این ویژگی عالی، امکان ضبط فیلم و تصاویر باکیفیت را در تاریکی مطلق و دل شب فراهم می کند‌‌. به وسیله این دوربین ورزشی ۴K، کاربران مجاز می توانند از راه دور به مشاهده فیلم های آنلاین از محیط مربوطه بپردازند. زیرا این دوربین دارای وای فای است و می‌تواند به شبکه اینترنت متصل شود. با این حال قابلیت اشتراک گذاری ویدیو های مستقیم را بر روی اپلیکیشن اندروید و IOS فراهم می کند.

دوربین مداربسته خیلی کوچک مغناطیسی SQT

دوربین مداربسته خیلی کوچک SQT یکی از مدل های محبوب و پرکاربرد است که بدون نیاز به دستگاه DVR و NVR، قادر به ذخیره سازی حجم زیادی از اطلاعات گرفته شده داخل کارت حافظه میکرو sd می باشد. همچنین دارای یک باتری لیتیوم یونی قدرتمند است که بعد از هر بار شارژ کامل می تواند ۹۰ دقیقه در حالت مداوم کار کند. برای همین دلیل این محصول دارای استقلال زیادی است زیرا نیازی به سیم کشی و دستگاه ضبط کننده ویدیو ندارد. همچنین نصب و راه اندازی بسیار ساده ای را فراهم می کند. از سوی دیگر برای مواقعی که به فیلم برداری با زمان بیشتری نیاز داشته باشید، می توانید از ضبط این دوربین ریز در موقعیت متصل به شارژر به صورت بدون وقفه برخوردار شوید. به علاوه این دوربین قابلیت انتقال تصاویر را برای کاربران خود از راه دور فراهم می کند.

دوربین جاسوسی رم خور

از دیگر مزایای این دوربین جاسوسی رم خور اس کیو تی قابلیت تنظیم در حالت استند بای است. این ویژگی می تواند کمک مؤثری برای ضبط تصاویر بیشتر در کارت حافظه باشد. زیرا تنها در صورت احساس حرکت عملکرد فیلم برداری خود را شروع می کند. این قابلیت حتی می تواند در شارژ باتری هم صرفه جویی کند همچنین به عنوان یک دزدگیر حرکتی عمل کند. به این معنی در هنگام تشخیص حرکت در کمترین زمان آلارم مربوطه را برای اپلیکیشین مخصوص از راه دور ارسال کند.

دوربین کوچک وای فای شارژی بی سیم SQT، از مدل های رم خور است و دارای یک میکروفون قدرتمند داخلی است که امکان استراق سمع واضح را ایجاد می کند. از این رو این دوربین قابلیت ضبط فیلم برداری همراه صدای محیط را فراهم می کند. در واقع این دوربین می تواند گزینه ای مناسب برای وکلا، قضات، خبرنگار، دانشجو و غیره باشد.

خرید دوربین بند انگشتی بیسیم

دوربین بی سیم میکروفن دار

دوربین های مداربسته در سایز و اندازه های مختلفی در بازر موجد دارند دوربین های مداربسته در کوچک ترین سایز به انها دوربین های مداربسته مخفی یا جاسوسی می گویند. هدف از دوربین های مداربسته مخفی یا جاسوسی نظارت نامحسوس بر افراد و محل نصب  می باشد. دوربین های مداذبتهس مخفی بادی مجوز های قانونی لازم را قبل از نصب  دریافت کرد تا مدارکی که از این دوربین ها جمع آوری می شوند قانونی و قابل  قبول باشد.

دوربین های مداربسته مخفی در انواع سیم دار یا آنالوگ و بیسیم یا تحت شبکه ای وجود دارند دوربین های مداربسته مخفی آنالوگ یا سیم دار به دی وی آر برای ضبط فیلم وتصاویر و ذخیره آن نیاز دارند یکی از انواع دوربین های مداربسته مخفی آنلوگ دوربین های پین هول یا سوزنس هستند .دوربین های مداربسته مخفی بیسیم در دو مدل سیم کارتی ووای فای دار وجود دارند. دوربین های مداربسته تحت شبکه ای مودم دار به مودم در محل نصب نیاز دارند و اصطلاحا به آنها دوربین های وایرلس می گویند . یکی از انواع دوربین های مخفی وای فای دار مانند دوربین های طرح ساعت دیواری می باشد. که این مدل دوربین ها دارای ریموت برای کنترل از راه دور می باشند.

دوربین های مخفی سیم کارتی

دوربین های مخفی سیم کارتی یا بیسیم جدیترین نوع دوربین های مداربسته در بازار هستند این مدل دوربین ها نیازی به دستگاه دی وی آر ندارند و با استفاده از اینترنت داخلی سیم کارت آن تصاویر و فیلم ها راه به کاربر منتقل می کند. دوربین های مداربسته مخفی در اشکال مختلفی ساخته شده اند گاهی شبیه به دکوراسیون خانه بوده و قابل استتار در وسایل منازل حتی اسباب بازی کودکان و گلدان های خانه  هستند.

کاربرد دوربین های مداربسته مخفی یا جاسوسی در کنترل و نظارت بر رفتار پرستاران والدین و کودکان و یا نظارت بر حیوانات خانگی و یا کنترل رفتار کارمندان در محل کار برای تشخیص چهره افراد یا تشخیص پلاک خودروها مورد استفاده قرار می گیرد.

 مشخصات دوربین های بند انگشتی بیسیم میکروفن دار :

به دوربین های بند انگشتی بیسیم میکروفون دار دوربین های مینیاتوری می گویند. این مدل دوربین های نیازی به دستگاه دی وی /ار ندارند و بیسیم هستند.لنز دوربین های بیسیم بند انگشتی میکروفن دار از نوع ثابت بوده دارای کیفیت 2 مگا پیکسل بوده و کیفیت تصاویر و فیلم ها به صورت فول اچ دی می باشد و رزلولویش تصاویر و فیلم در آنها به صورت 1080 در 1920 مگا پیکسل  است.لنز دوربین های بند انگشتی دارای چراغ های حاوی ال ای دی های نور مادون قرمز هستند که تصاویر و فلیم ها را به صورت رنگی در تاریکی مطلق شب می باشد که توانایی دید در شب به انها تا 3 متر می باشد.

دوربین های بند انگشتی دارای جایگاهی برای رم بوده و تا ظرفیت 128 گیگاباتی را ساپورت می کنند. این مدل دوربین های مخفی بند انگشتی دارای سنسور های حساس به حرکت  و صدا هستند با اولین حرکت و صدا شروع به ضبط فیلم می کنند این مدل دوربین های بند انگشتی بیسیم از نوع دوربین های مداربسته مخفی وای فای دار است. شکل دوربین های بند انگشتی بسیار شبیه به پیچ های ریز و بند انگشتی بوده و دارای میکروفون داخلی می باشند.

اسپیکر و میکروفن دوربین جاسوسی

اسپیکر داخلی این دوربین ها همراه با میکروفون صداهای اطراف را ضبط و پخش می کنند. قدرت میکروفن /انها بسیار بالا می باشد.کیس و بدنه دوربین های طرح پیچ ریز یا بند انگشتی از جنس پلاستیک فشرده می باشد که ضد ضربه  و ضد آب هستند.این مدل دوربین ها دارای باتری های داخلی ای ظرفیت 800 میلی آمپر و 12 ولت و با جریان خروجی 2 آمپر می باشد.

دوربین های بند انگشتی میکروفن دار بیسیم دا ر با استفاده ار برنامه مخصوص به گوشی همراه و لپ تاپ کاربر ارسال می کند. دوربین را می توان طوری تنظیم کرد که در مدت هر 30 روز یکبار تصاویر  و فیلم های قدیمی را به صورت خودکار حذف کند و سنسور های حسسا به رحکت وصدا فقط در صورت تشخیص حرکت وصدا تصاویر و فیلم هارا ضبط می کند و  در مصرف کارت حافظه صرفه جویی می شود. می توان دوربین های بند انگشتی را که طرحی چون پیچ دارند به صورت پیچ در دیوار و یا وسایل دیگر نصب کرد.

خرید دوربین بند انگشتی بیسیم

قیمت دوربین مدار بسته مخفی کوچک متصل به موبایل در تکنو دوربین ارزان تر از همه جاست. دوربین های مداربسته مخفی جاسوسی وای فای دار را می توان در هر مکانی نصب کرد و از راه دور بر آن نظارت کرد. این دوربین های کوچک ریز به اینترنت وصل شده و تصاویر را با کیفیتی بالا به کاربر یا مدیر ارسال خواهند کرد. لذا اگر قصد خرید این دوربین های ریز مخفی را با قیمتی منصفانه دارید هم اکنون با شماره های زیر در تماس باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید