ایران سکوریتی

قیمت دوربین مخفی ساعتی رومیزی بیسیم شارژی

قیمت دوربین مخفی ساعتی رومیزی بیسیم شارژی را با کمترین میزان از ما دریافت کنید. فروشگاه دوربین مداربسته مخفی منصوری دنیایی از دوربین های مداربسته مخفی از جمله ساعت دوربین دار، دکمه دوربین دار، لامپ دوربین دار، خودکار دوربین دار و غیره را با قیمتی مناسب همراه با گارانتی ارائه خواهد کرد. در ادامه به معرفی بهترین و پر فروش ترین دوربین جاسوسی مخفی ساعت رومیزی خواهیم پرداخت:

قیمت دوربین مخفی ساعتی

دوربین ساعت دار رومیزی

این دوربین ها در یک ساعت رومیزی پنهان شده اند. آنها برای نظارت بر کل اتاق به طور مجزا ایده آل هستند. ظاهر ناچیز یک لوازم جانبی رومیزی معمولی به شما این امکان را می دهد که این دوربین ها را در هر نوع فضای داخلی، چه در خانه و چه در محل کار قرار دهید. پشت شیشه آینه جلو، لنز کوچک دوربین کاملاً نامرئی است حتی اگر ساعت رومیزی به دقت بررسی شود. می توانید این ساعت ها را روی میز کنار تخت یا قفسه قرار دهید، بدون اینکه شکی ایجاد کنید. آنها هر دو متصل به برق و یا با باتری کار می کنند.

اگر در خانه سالمند و یا کودک دارید و فردی برای نگهداری از آنها استخدام کرده‌اید و میخواهید بدانید که آن فرد چه رفتاری دارد و یا اینکه کار های خود را به درستی انجام میدهد این دوربین بهترین گزینه برای شما است. به لطف شیشه آینه جلویی که لنز را کاملا نامرئی می‌کند، می‌توانیم این دوربین‌های میکرو را به یک لنز کوچک مجهز کنیم که بسیار روشن‌تر از سوراخ کلاسیکی است که در مدل‌های دیگر خود با سوراخ لنز استفاده می‌کنیم. به همین دلیل، اگر نیاز به نظارت بر یک اتاق کم نور یا حتی در تاریکی دارید، این دوربین بهترین راه حل است.

دوربین میکروفن دار ساعت

همچنین این دوربین ها مجهز به میکروفون برای ضبط صدای محیط هستند. دوربین های جاسوسی در این محدوده فیلم ها را روی یک کارت حافظه قابل جابجایی ضبط می کنند. برای استفاده از این دوربین ها باید کارتی با حداکثر ظرفیت پشتیبانی شده توسط دوربین خریداری کنید. برای پخش فیلم های ضبط شده روی کارت دوربین، باید کارت را از دستگاه خارج کرده و در رایانه شخصی قرار دهید.

می‌توانید فیلم‌ها را با پخش‌کننده‌های رایگان رایج پخش کنید، آن‌هایی را که می‌خواهید در رایانه شخصی خود ذخیره کنید دانلود کنید. با اپلیکیشن موبایل می‌توانید بدون نیاز به برداشتن کارت از دوربین، ویدیوها را با تلفن همراه پخش و دانلود کنید. این دوربین ها مجهز به باتری لیتیومی قابل شارژ داخلی هستند که امکان ضبط بدون برق را فراهم می کند. باتری با اتصال شارژر USB همراه شارژ می شود. بدون نیاز به کنترل از راه دور زیرا تمام عملکردهای دوربین مستقیماً از طریق برنامه تلفن همراه شما کنترل می شود. لنز سوراخ پنهان آنقدر کوچک است که قابل تشخیص نیست.

دوربین جاسوسی ساعت

لطفاً توجه داشته باشید که این دوربین مخفی ساعت جدولی زمان و تاریخ را  نمایش می دهد، اما برای صرفه جویی در مصرف باتری، ساعت و تاریخ دائماً روشن نمی شود. دکمه ای در بالای ساعت با لمس زمان و تاریخ را فقط برای مدت کوتاهی روشن می کند. نکته این است که برخی از مشتریان دوست دارند ساعت به طور مداوم زمان را نشان دهد، زیرا ما دوربین های ساعت جاسوسی WiFi را داریم که دقیقاً این کار را انجام می دهند.

ساعت دوربین جاسوسی برای گوشی‌های هوشمند یک دستگاه نظارت مخفی است که ظاهر و عملکرد یک ساعت دیجیتالی دارد، اما همچنین دارای یک دوربین مخفی برای مراقبت از خانه یا محل کار شما است. این دوربین ساعت مخفی دارای چندین حالت است که یکی از آن ها تشخیص حرکت است. تنظیم این به دوربین ساعت مخفی این امکان را می دهد که فقط زمانی که چیزها در حال حرکت هستند ضبط کند. در حالی که وقتی دوربین ساعت مخفی در حال جابجایی است این عالی نیست، اما زمانی که دوربین ساعت مخفی روی نیمکتی نشسته و اتاق را ضبط می کند، تشخیص حرکت باعث صرفه جویی در ذخیره سازی شما می شود.

قیمت دوربین مخفی ساعتی

دوربین ساعت

دوربین ساعت دارای صدا داخلی است، بنابراین هنگام ضبط ویدیو، صدا را نیز با آن ضبط می کنید. مهم است که به یاد داشته باشید که اکثر دوربین‌های جاسوسی و دوربین‌های مخفی دارای صدا به خوبی ضبط صدا عمل نمی‌کنند و دوربین ساعت مخفی نیز تفاوتی ندارد. اگر به صدای فوق العاده واضح نیاز است، ما به شما یک ضبط کننده صدا را توصیه می کنیم. مهم است که به یاد داشته باشید که اکثر دوربین های جاسوسی با مکالمه دو طرفه به اندازه واحد محدود می شوند. دوربین های جاسوسی و دوربین های مخفی در درجه اول دوربین هستند و اکثر ویژگی های دیگر را می توان از نظر عملکرد محدود کرد. این دوربین‌ها می‌توانند با باتری داخلی کار کنند، اما می‌توانند با آداپتور برق USB نیز از شبکه برق استفاده کنند.

از دیگر قابلیت های خوب این دوربین مخفی انتقال تصویر دوربین ساعتی  می‌باشد که شما میتوانید از راه دور صدا و تصویر را به صورت عالی داشته باشید این دوربین نسبت به دوربین های مداربسته از قابلیت های زیادی برخوردار است. این دوربین ساعتی اپلیکیشن های اختصاصی به خود را دارد و یکی دیگر از بهترین ویژگی این دوربین تشخیص حرکت و صدا است. ساعت رومیزی دوربین دار دارای دکمه هایی است که میتوانید با استفاده از این دکمه ها ساعت را تنظیم کنید.

دوربین مخفی بیسیم شارژی

دوربین های مداربسته مخفی ریزترین و کوچکترین دوربین های مداربسته هستند که مانند سایر دوربین های مداربسته دیگر در دو مدل آنالوگ یا سیم دار و بیسیم یا تحت شبکه ای  وجود دارند. دوربین های مداربسته مخفی بیشترین کاربرد آنها در کارهای پلیسی و جمع اوری مدارک از مجرمین و یا  برای تشخیص چهره افراد  و یا تشخیص پلاک خودرو می باشد. البته دوربین های مداربسته مخفی در مصارف خانگی برای نظارت بر پرستاران کودکان و سالمندان در زمانی که در بیرون از خانه هستیم  کاربرد دارد. دوربین های مخفی یا جاسوسی حتی برای نظارت بر رفتار کارمندان  به صورت نامحسوس می باشد.

دوربین های مخفی مداربسته یا جاسوسی را باید مجوز های قانونی لازم را قبل از نصب آن تهیه کرد زیرا که این دوربین های کاملا مخفی بوده و هیچ کس متوجه حضور ؟ان نمی شودو نوعی کنترل نامحسوس افراد محسوب می شود برای حفظ حقوق شهروندی و عدم تجاوز به حریم خصوصی دیگران باید مجوز قانونی برای استفاده از آن را از مراکز دولتی و قضایی تهیه کرد.

دوربین های مخفی در انواع شکل و طرح و سایز های مختلف وجود دارند و می توان انا را همراه با دکوراسیون منازل قرار داد طوری که کسی متوجه آن نشود و یا اینکه در  وسایل خانه مخفی کرد و یا در اسباب بازی کودکان، گلدان های خانه حتی در پریز برق قرار داد.

انواع دوربین های جاسوسی

انواع شکل دوربین های مداربسته مخفی دوربین مداربسته طرح ساعت دیواری، دوربین مداربسته طرح لامپی دوربین مداربسته طرم خودکاری، دربین مداربسته طرح پریر برق، دوربین مداربسته مخفی دکمه ای، دوربین مخفی خودکاری ، دوربین مخفی فلتی یا بند انگشتی طرح پیچ، دوربین مخفی طرح ساعت رومیزی و غیره می باشد. یکی از انواع دوربین های مخفی بیسیم دوربین های  مخفی طرح ساعت رومیزی هستند این مدل دوربین های مخفی بسیار شبیه به ساعت های کوچک رومیزی پایه دار هستند که به صورت یک ساعت معمولی زمان را نمایش میدهد بدون اینکه کسی متوجه  دوربین داخل این ساعت بشود.

کیس یا بدنه  دوربین های طرح ساعت رومیزی مخفی از جنس پلاستیک یا چوب و یا فلز ساخته شده است و در اشکال مربعی ، داریره ای و یا چند ضلعی ساخته شده است این مدل دوربین ها را می توان در روی میز کار  یا  روی میز کنار تخت در اتاق خواب و یا هر بخشی از خانه که نیاز باشد قرار داد.

مشخصات ساعت دوربین دار رو میزی

لنز دوربین های طرح ساعت دیواری بسایر ریز بوده دارای کیفیت 2 مگا پیکسل است و تصاویر و فیلم ها را به صورت فول اچ دی  ضبط می کنند رزلویشن تصاویر و فیلم در آنها به صورت 1080 در 1920 مگا پیکسل بوده و دارای  نرخ سرعت فشرده سازی به صورت 25 فریم بر ثانیه بوده بدون اینکه کیفیت تصاویر و فیلم ها افتی پیدا کند. لنز دوربین های طرح ساعت رومیزی از نوع ثابت بوده ارای قابلیت چرخش تا 110 درجه به اطراف را داردو دارای ال ای دی های حاوی نور مادون قرمز بوده که می تواند در تاریکی مطلق شب  فیلم وتصاویر ار به صورت رنگی ضبط کند و قدرت دید  در شب رنگی آنها تا 30 متر می باشد.

در دوربین های طرح ساعت رو میزی لزن در زیر اعداد 6 یا 10 یا 12 قرار دارد. سنسورهای حساس به حرکت و صدا در این دوربین های مخفی با تشخیص اولین حرکت شروع به ضبط فیلم یا تصاویر می کنند . در دوربین های طرح ساعت رومیزی کرت حافظه تا ظرفیت 128 گیگابایت را می توان قرار داد و با تنظیم دوربین می توان در هر 30 روز یکبار تصاویر و فیلم های قدیم را به صورت خودکار حذف کرد. دوربین های طرح ساعت رومیزی در دو مدل سیم کارتی اتری و وای فای دار وجود دارند. انتقال تصاویر فیلم های گرفته شده به گوشی کاربر توسط وای فای داخل دوربین و با اتصال به مودم محلی صورت می گیرد این مدل دوربین های طرح ساعت دیواری دارای محدودیت در بستر انتقال داده های خود به کاربر هستند به این صورت که مودم تا محدوده ی 15 متری به دوربین متصل می باشد.

جدیدترین دوربین مخفی طرح ساعت دیواری نوع سیم کارتی ان می باشد که داخل آن سیم کارت ایرانسل ، همراه اول، رایتل را می توان قرار داد و با استفاده از اینترنت داخلی سیم کارت آن تصاویر و فیلم ها را به کاربر انتقال می دهد.

قیمت دوربین مخفی ساعتی

انواع دوربین های مداربسته مخفی قیمت مناسب را می توانید از مرکز فروش دوربین مداربسته مخفی منصوری خریداری کنید. دوربین جاسوسی را می توانید در هر جایی جاسازی کنید و با خیال راحت افراد را زیر نظر بگیرید. ما انواع دوربین های مداربسته مخفی ریز را در مدل ها و طرح های متفاوت به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد تا شما با توجه به نیاز خود، بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید