دوربین مداربسته سیمکارت خور

قیمت دوربین سیم کارت خور چرخشی 4G

قیمت دوربین سیم کارت خور چرخشی 4G در تکنو دوربین ارزان تر از همه جاست. فروش دوربین سیم کارت خور ارزان در تکنو دوربین با ارزان ترین قیمت. اگر به دنبال دوربین مداربسته ای هستید که هم به اینترنت وصل شود و هم کاملا بدون سیم باشد. باید بگویم که مسیر درستی آمده اید. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری در بانه عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته بیسیم، سیمکارتی، خورشیدی، 360 درجه و غیره با بهترین قیمت همراه با گارانتی می باشد. همراه ما باشید تا با این دسته از دوربین های بی سیم سیمکارتی بیشتر آشنا شویم:

قیمت دوربین سیم کارت خور

دوربین مداربسته سیمکارتی

دوربین سیم‌کارتی که بعضی ها به عنوان دوربین سیم کارت خور خورشیدی یا دوربین سیم کارتی شناخته میشود. در شبکه تلفن برای انتقال سیگنال تصویری و ویدئویی به صورت بی‌سیم کار میکنند ،به این ترتیب شما میتوانید ویدیو و تصاویر را با تلفن خود مشاهده کنید.حتما بررسی کنید که آیا دوربین سیم کارت خور شما دارای سیم کارت از پیش نصب شده است یا خیر اگر بله در این صورت باید بدانید که سیم کارت شما از قبل فعال شده است یا خیر نشده.

اگر خیر باید شما یک سیم‌کارت تازه از خدمات دهندگان تلفن بگیرید. دوربین های مداربسته سیم کارت خور بسیار سریع هستند ،چگونه میتوان دوربین های مداربسته سیم کارت خور امنیتی را در ایران با تجربه بالا و با قیمت مناسب پیدا کنیم. وقتی صحبت از انتخاب بهترین دوربین سیم‌کارتی می‌رسد برند مهمترین چیز برای در نظر گرفتن است. منطقه فقط گاهی اوقات اینترنت را از دست می دهد و شما نگران این موضوع هستید.

دوربین گردان خورشیدی فور جی

اکنون دوربین های امنیتی خورشیدی 4G به عنوان یک راه حل مناسب برای شما آمده است. دوربین امنیتی خورشیدی 4G که به طور گسترده در کابین از راه دور، سایت های ساختمانی، قایق ها، انبارها، خانه دوم و غیره استفاده می شود، یک انتخاب محبوب برای نظارت بر موقعیت مکانی خارج از شبکه است. و در اینجا 4 نکته مهمی است که باید قبل از شروع پروژه دوربین امنیتی خورشیدی 4G خود بدانید. دوربین گردان خورشیدی فور جی یک دستگاه تلفن همراه است که از شبکه 3G/4G LTE، به جای WiFi یا شبکه سیمی، برای ارسال هشدارهای حرکتی به تلفن شما و ارائه پخش جریانی زنده به صورت بی سیم استفاده می کند.

و دوربین امنیتی خورشیدی بی سیم 4G معمولاً با باتری و با یک پنل خورشیدی اضافی کار می کند. به این ترتیب، برای شارژ مکرر باتری نیازی به برق شهری ندارید. بنابراین اگر برق، شبکه یا مشکلات تعویض باتری شما را آزار می دهد، دوربین امنیتی خورشیدی 4G بهترین کار را با نیازهای شما انجام می دهد. برای استفاده از دوربین امنیتی خورشیدی 4G، ابتدا باید یک سیم کارت تهیه کرده و یک طرح داده برای آن باز کنید.

معمولاً دوربین 4G خورشیدی دارای درگاه سیم کارت است و باید کارت را جداگانه خریداری کنید. همچنین مطمئن شوید که سیم کارت مناسبی را انتخاب کنید که توسط دوربین امنیتی خورشیدی 4G شما پشتیبانی می شود. پس از آن، مراحل ساده زیر را دنبال کنید تا راه اندازی دوربین امنیتی خورشیدی 4G را به راحتی انجام دهید. در اینجا ما دوربین امنیتی خورشیدی 4G را به عنوان مثال می‌بینیم تا جزئیات را به شما نشان دهیم.

مراحل نصب دوربین سولار پنل دار

  • مرحله 1. سیم کارت و باتری فعال شده را در دوربین امنیتی خورشیدی 4G قرار دهید.
  • مرحله 2. اگر می خواهید فیلم را در محل ذخیره کنید، یک کارت SD را در دوربین امنیتی خورشیدی 4G قرار دهید.
  • مرحله 3. برنامه مخصوص، یک نرم افزار نظارت بر دوربین امنیتی موبایل 4G را دانلود کرده و آن را راه اندازی کنید.
  • مرحله 4. دوربین امنیتی خورشیدی 4G را با استفاده از UID (شماره شناسه منحصر به فرد) آن اضافه کنید یا به سادگی کد QR را در پشت دوربین اسکن کنید.
  • مرحله 5. دوربین امنیتی خورشیدی 4G به صورت زنده بلافاصله پس از اتمام تنظیمات معمولی مانند نام کاربری و رمز عبور ظاهر می شود.

سپس می‌توانید با دوربین امنیتی خورشیدی 4G زنده، اعلان‌های فوری و فیلم‌های حرکتی، در هر زمان و در هر مکان، ملک از راه دور خود را زیر نظر داشته باشید. دلایل زیادی وجود دارد که شما ممکن است دوربین های امنیتی خورشیدی 4G را ترجیح دهید، و در زیر 5 مزیت اصلی این دوربین وجود دارد. یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های دوربین امنیتی خورشیدی 4G این است که مستقل از شبکه WiFi است و هنوز هم فیلم‌ها را به صورت بی‌سیم و بدون سیم منتقل می‌کند. بنابراین دوربین امنیتی خورشیدی 4G برای استفاده ایده آل است تا زمانی که منطقه دارای پوشش 3G و 4G خوب باشد، صرف نظر از اینکه ملک شما چقدر از راه دور واقع شده است.

قیمت دوربین سیم کارت خور چرخشی 4G

دوربین امنیتی خورشیدی 4G و تشخیص حرکت

به طور کلی دوربین امنیتی خورشیدی 4G دارای باتری دارای یک سنسور حرکتی PIR داخلی است که با مقایسه تغییرات سطح IR (تابش مادون قرمز) نسبت به انسان و حیوان بسیار حساس است و بسیاری از آلارم‌های کاذب توسط عناصر طبیعی را کاهش می‌دهد. با این طراحی خاص، لازم نیست نگران باشید که دوربین امنیتی خورشیدی 4G عمر باتری را به سرعت تخلیه می کند یا کارت SD به زودی با ضبط دوربین های امنیتی پر می شود. دوربین امنیتی خورشیدی 4G به شما این امکان را می دهد که کنترل زمان واقعی آن را داشته باشید – یک مزیت بزرگ در مقایسه با دوربین دنباله دار.

بنابراین می‌توانید پیشرفت کارها یا آنچه را که در حال حاضر در آنجا در حال رخ دادن است، بدون نیاز به رفتن فیزیکی به آنجا بررسی کنید. برخی از دوربین‌های امنیتی خورشیدی سطح بالاتر 4G، با وضوح 1080p پیشرو و دید در شب نور ستاره ارائه می‌شوند و نمای زنده بسیار واضح با جزئیات غنی را در روز و شب به شما ارائه می‌دهند. به طور کلی، دوربین امنیتی خورشیدی 4G به جای NVR/DVR روی کارت SD ضبط می کند. بنابراین نیازی نیست که سیم‌ها را به NVR/DVR برگردانید که یک چالش بزرگ برای سایت‌های راه دور است. خوب، یک نکته قابل توجه این است که ذخیره فیلم به صورت محلی به این معنی نیست که باید به دستگاه بروید و آن را به صورت محلی تماشا کنید. با یک نرم افزار دوربین امنیتی خورشیدی ساده 4G، می توانید به ضبط ها در هر نقطه دسترسی داشته باشید.

دوربین سیم کارتی گردان:

جدیدترین نسل دوربین های مداربسته اکنون دوربین های مداربسته  سیم کارتی هستند به دوربین های سیم کارت خور دوربین های مداربسته تحت شبکه داخلی می گویند دوربین های سیم کارتی با استفاده از اینرتنت داخل سیم کارت خود تصاوی رو فیلم ها را به کاربر منتقل می کنند و مشگلی بابت دور بدون کاربر ندارند و از فواصل خیلی طولانی نیز می توان با استفاده از اینترنت به دوربین متصل شد و تصاویر و فیلم های گرفته شده توسط آن را به صورت آنلاین مشاهده کرد.

دوربین های مداربسته سیم کارت خور چرخشی 4 جی از جدیدترین دوربین های چرخشی یا اسپیدام هستند کاربرد دوربین های چرخشی سیم کارتی بیشتر برای نظارت بر منازل مسکونی و تجاری و اداری و صنعتی و غیره می باشد. دوربین های چرخشی می توانند تصاویر و فلیم ها را در تمام زوایا ضبط کنند به همین دلیل برای نظارت بر محل هایی با حساسیت بالا و یا شلوغ و بسیار پر رفت و امد مناسب می باشدو از دوربین های چرخشی برای فروشگاه های بزرگ ،  طلافروشی ها ، مغازه های بزرگ و کارگاه ا و سوله های صنعتی بزرگ  و غیره استفاده می شود.

 مشخصات فنی دوربین های مداربسته چرخشی سیم کارت خور 4 جی :

  • کیس یا بدنه فلزی ضد آب و ضد ضربه و مقاوم در برابر هر نوع آب و هوا هستند.
  • لنز چرخشی با کیفیت 2 مگا پیکسل و دارای قدرت چرخش به تمام زاوایا تا 360 درجه را  داشته و دارای ال ای دی های حاوی نور مادون قرمز بوده و توانایی دید درشب رنگی تا 50 متر را دارند. چرخش لنز ار می توان از راه دور با ستفاده از نرم افزار دوربین در گوشی همراه کنترل کرد.
  • پشتیبانی از سیم کارت های ایرانسل رایتل و همراه اول و قابل شارژ شدن آن از راه دور از طریق نرم افزار مخصوص دوربین در گوشی همراه کاربر را دارد .
  • دارای میکروفن و اسپیکر داخلی و ضبط و پخش صدا به صورت همزمان و مکالمه دو طرفه را ایجاد می کند.
  • دارای کارت حافظه با حداکثر ظرفیت تا 128 گیگابایت بوده که می توان در مدت هر
  • 30 روز یکبار تصاویر و فیلم های قدیمی را به صورت خودکار حذف کند
  • داشتن سنسور های حساس به صدا و حرکت بوده و دارای حالت موشن دتشکن هستند سوژه را تعقیب می کنند.
  •  باتری داخلی قابل شارژ دارای ظرفیت 2400 میل آمپر با آداپتور مخصصو با 12 ولت و رجیان خروجی 2 آمپر هستند.

قیمت دوربین سیم کارت خور

برای خرید دوربین مداربسته گردان سیمکارتی می توان به مراکز فروش اینترنتی مراجعه نمود و سرعت خرید از این طریق را تجربه نمود و از مزایای این دوربین برخوردار شد. دوربین مداربسته سیمکارتی که در مدل های متفاوت وارد عرصه رقابت شده است و این مزیت را دارد که در هر نقطه بتوان با استفاده از وای فای سیمکارت تصاویر را روی صفحه گوشی دریافت نمود.
دوربین مداربسته گردان که این قابلیت را دارد که چرخش در جهات مختلف عمودی و افقی را داشته باشد و محیط را کنترل نماید و با قرار دادن سیمکارت در محل تعیین شده بر روی دوربین بتواند انتقال اطلاعات و مکالمات دو طرفه را نیز داشته باشد. برای سفارش و خرید این دوربین مداربسته گردان سیمکارت خور همین حالا با ما تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید