دوربین مداربسته سیمکارت خور

خرید انواع دوربین سیم کارت خور ارزان

خرید دوربین سیم کارت خور ارزان در انواع مدل های متفاوت برای تمامی هموطنان گرامی در سراسر کشور امکان پذیر است. انواع دوربین های بیسیم امنیتی سیمکارتی را می توانید در مدل های مخفی، خورشیدی، بولت، عروسکی و غیره از مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری سفارش دهید. ما در ادامه می خواهیم به معرفی دوربین های مداربسته متصل به موبایل وایرلس صحبت کنیم. پس همراه ما باشید:

دوربین مداربسته خورشیدی سیمکارتی

دوربین جدید و بهبود یافته Solar 4G، با اپلیکیشن کاربرپسند ، این دوربین را به یکی از آسان‌ترین دوربین‌های Solar 4G برای راه‌اندازی تبدیل می‌کند، همچنین ضد آب و بدون سیم است، می‌توانید از راه دور ویدیوی زنده را از طریق تلفن همراه خود مشاهده کنید. با سیم کارت 4G کار می کند. از آنجایی که کاملاً بی سیم است، راه حل خوبی برای نظارت بر مناطقی است که سیم کشی برق و وای فای در آنها سخت است.

می توان آن را به طور گسترده در مکان های مختلف مانند باغ ها، مزرعه، خیابان ها یا حتی سایت های ساختمانی استفاده کرد.فناوری 4G کم مصرف به این معنی است که دوربین بدون تشخیص حرکت اولیه، قدرت ضبط ویدیو یا صدا را هدر نمی دهد، این بدان معنی است که شما هرگز نگران روزهای ابری یا مناطق کم نور نباشید، زیرا باتری ها روزها بدون هیچ زمان شارژ دوام می آورند.

مشخصات دوربین مداربسته پنل دار سولار

این دوربین مداربسته سیمکارتی پنل دار خورشیدی کاملا بدون سیم بوده و قابل استفاده و نصب در بزرگراه، باغ، زمین بدون انسان، گذرگاه راه آهن، دان و مزرعه!! فرکانس 4G سفارشی شده را می توان با یک پنل خورشیدی و باتری های لیتیومی قابل شارژ 3.7 ولت تغذیه کرد.
می توانید دوربین را بدون نگرانی در مورد مصرف داده در مکان های بدون وای فای نصب کنید. تقریباً بدون مصرف داده هنگام خواب دوربین. 150 مگابایت در ساعت هنگام تماشای ویدیو مصرف می شود. ضبط حلقه ای از Cloud Strage  لحظه ای تعیین کننده را از دست ندهید که نمی دانید چه زمانی اتفاق می افتد!

صدای دو طرفه و تشخیص حرکت PIR

ایده آل برای مراقبت از کودکان، حیوانات خانگی و افراد مسن و برای نظارت بر ورودی ساختمان از مکان دور!! 】 میکروفون داخلی، بلندگوها، کاربران را می توان با برنامه تلفن همراه نظارت کرد و می تواند به صورت واقعی از راه دور ویدئویی مخابره داخلی صوتی را درک کند.

تشخیص حرکت PIR – محافظت کارآمد از خانه شما در برابر مزاحمان با قدرت کم!! هنگامی که شخصی یا شیئی شروع به ضبط می کند، دوربین را به طور خودکار بیدار می کند، پیامی به تلفن ارسال می کند.

خرید دوربین سیم کارت خور ارزان

دوربین مداربسته وایرلس بیسیم

وقتی صحبت از دوربین مداربسته به میان می‌آید داشتن دوربینی که بتوان آن را با گوشی هوشمند خود کنترل کرد، بسیار عالی به نظر می‌رسد، درست است؟ با گزینه های بسیار زیادی که وجود دارد، کدام گزینه برای امنیت خانه مناسب است؟ قبل از خرید، مهم است که بدانید چه چیزی می‌خرید و برای چه چیزی بهترین استفاده را خواهد داشت.

قبل از دوربین‌های امنیتی بی‌سیم، صاحبان خانه‌ها در صورت تمایل به هر نوع محافظت از امنیت خانه مجبور بودند به سیستم‌های سیمی اعتماد کنند. سیستم های سیمی مشکلاتی را ایجاد می کنند که اکثر صاحبان خانه می خواهند از آنها اجتناب کنند. به سیم های نامرتب، هزینه های نصب بالا آنها فکر کنید. البته، مانند تمام محصولات فناوری بی سیم، چند راه برای رسیدن به نتیجه مطلوب وجود دارد. ما می خواهیم به تشریح دوربین مداربسته وای فای دار سیمکارتی بردازیم: به خواندن ادامه دهید تا مزایا و معایب هر دو را بیاموزید و بدانید کدام دوربین های امنیتی بی سیم بهترین گزینه هستند.

سیستم دوربین امنیتی Wireless

سیستم دوربین امنیتی Wireless آسان برای نصب، تغذیه با پنل خورشیدی و باتری قابل شارژ، متصل به اینترنت از طریق سیم کارت 4g، این سیستم نظارت کاملاً بدون سیم است. تصاویر 1080P HD و دید در شب تمام رنگی، سنسور تصویر 1/2 اینچی و دوربین 2 مگاپیکسلی، تصاویر واضح و واضح را در روز و شب ثبت و ضبط می‌کنند،  LED مادون قرمز و نورافکن LED دید در شب رنگارنگ شفاف را ارائه می‌دهند.

خرید دوربین سیم کارت خور ارزان

خرید دوربین سیم کارت خور ارزان

با خرید دوربین سیمکارت خور ارزان فضاهای پر اهمیت مد نظر خود را برای همیشه امن نگه دارید. این دوربین های مداربسته برای نصب و راه اندازی نه نیازی به سیم کشی دارند و نه باید دستگاه ضبط تصویری برای آنها کار گذاشت. تکنو دوربین عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته سیمکارتی قیمت مناسب ارزان به صورت عمده و خرده می باشد. همین حالا با ما تماس بگیرید و دوربین مداربسته وایرلس مد نظر خود را سفارش دهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید