دوربین لامپی

فروش دوربین های لامپی با ارزان ترین قیمت

فروش دوربین های لامپی با ارزان ترین قیمت امکان پذیر است. دوربین های مداربسته مخفی دارای مدل های متفاوتی است که غالب این مدل ها را می توانید در میان محصولات موجود در تکنو دوربین مشاهده کنید. این دوربین ها بسته به مکان، بودجه و نوع نیاز شما دارای مدل ها و اشکالی متفاوت است. دوربین های مداربسته لامپی از دسته محبوب ترین دوربین نهای مداربسته مخفی است که دارای قابلیت ها و ویژگی هایی فوق العاه جهت ضبط و ذخیره سازی تصاویر به صورت پانوراما می باشد. این دوربین مداربسته چشم ماهی تصاویر را به صورت ۳۶۰ درجه ضبط کرده و بدون نقطه کور در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

با ما همراه باشید تا با این دوربین طرح لامپ بیشتر آشنا شوید:

فروش دوربین های لامپی

دوربین مخفی لامپی

دوربین مخفی لامپی حداکثر 64 گیگابایت کارت حافظه micro sd را پشتیبانی می کند. این می تواند حداکثر 20 تا 25 روز ضبط را در یک کارت حافظه 64 گیگابایتی ذخیره کند. حتی اگر کارت حافظه پر شود، به طور خودکار قدیمی ترین ضبط ها را حذف می کند و به ضبط ادامه می دهد. به محض اینکه دوربین را روشن کنید و کارت حافظه micro sd را وارد کنید، ضبط شروع می شود. برای ضبط اتصال به اینترنت مورد نیاز نیست. حتی اگر اینترنت نباشد می تواند ضبط کند. این دوربین شبیه یک لامپ است و دارای لامپ و همچنین دوربین IP است. می توانید نور را از نرم افزار دوربین ip روشن یا خاموش کنید. وقتی لامپ را روشن می کنید، شبیه یک لامپ به نظر می رسد و معمولاً مردم نمی توانند تشخیص دهند که یک دوربین مدار بسته IP است. بنابراین این دوربین می تواند به عنوان یک دوربین مخفی / دوربین جاسوسی / دوربین مخفی نیز استفاده شود.

دوربین وای فای فیش آی شکل لامپ

این دوربین وای فای هنگام نصب بر روی سقف، نمای پانوراما را بدون ناحیه کور به شما ارائه می دهد. PTZ الکترونیکی با کنترل انگشت به شما امکان بزرگنمایی و کوچکنمایی و تغییر زاویه دید خود را می دهد. شما می توانید به انتخاب خود بین 7 حالت مشاهده جابجا شوید. لنز فیش آی داخلی می تواند ناحیه بزرگی را هنگامی که دوربین بر روی سقف نصب می شود نظارت کند. همه اینها 1 این دوربین را حتی از 4 دوربین معمولی بهتر می کند نه فقط یک شکل لامپ، بلکه دارای 3 LED است و می تواند به عنوان نور شب برای تامین نور برای نظارت در شب استفاده شود. ما به شما پیشنهاد می کنیم در برنامه مشخص شده “حالت خودکار” را انتخاب کنید تا LED ها بتوانند به طور خودکار روشن/خاموش شوند.

با بلندگوها و میکروفون های داخلی، می توانید ارتباط دو طرفه برقرار کنید. پشتیبانی از کارت میکرو اس دی برای ضبط ویدیو با صدا دارد. دوربین‌های پانوراما دوربین‌های ثابتی هستند که پوشش وسیعی را با یک دوربین 360 درجه ارائه می‌کنند. می توانید از آنها برای نظارت بر فعالیت ها و تشخیص حوادث در مناطق بزرگ، ردیابی جریان افراد و بهبود مدیریت منطقه استفاده کنید. یک دوربین نقش خیلی ها را بازی می کند.

لامپ دوربین مخفی Wifi Panoramic 360 درجه

لامپ دوربین مخفی وای فای پانورامیک 360 درجه یک لامپ LED کاملاً کاربردی است که با چرخش پانوراما 360 درجه و عملکرد نظارت دائمی خود همه چیز را به طور خودکار ثبت می کند.

  • وضوح تصویر 960*960@25fps است.
  • مانیتورینگ الکترونیکی Ptz از راه دور در تلفن همراه.
  • برنامه “V380s” را می توان از Ios یا Google Play دانلود کرد.
  • راه اندازی شبکه با Wifi همه تنظیمات از طریق برنامه تلفن انجام می شود.
  • Plug and Play، بدون نیاز به Ddns، بدون نیاز به پورت فورواردینگ.
  • چراغ های ال ای دی در تاریکی به طور خودکار روشن می شوند.
  • پشتیبانی از تشخیص حرکت، ارسال اطلاعات هشدار از طریق ایمیل.
  • پشتیبانی از کارت Micro SD 8 گیگابیت بالا برای ذخیره سازی ویدئو و تصویر.
  • همراه با Wifi Hotspot، بدون اتصال به اینترنت قابل استفاده است.
  • پشتیبانی از مانیتورینگ از طریق کامپیوتر، آیفون و گوشی های هوشمند اندرویدی.
  • از فناوری P2p (نقطه به نقطه) پشتیبانی می کند، دوربین IP را می توان از طریق اینترنت بدون هیچ گونه نقشه برداری پیچیده پورت متصل کرد.

فروش دوربین های لامپی

فروش دوربین های لامپی

قیمت دوربین V380 مخفی لامپی چرخشی را می خواهید استعلام کنید؟ آیا می خواهید دوربین مداربسته گردان لامپی را برای فضاهای داخلی و یا باز با قیمتی مناسب تهیه کنید؟ این دوربین مداربسته رم خور بوده و تمامی صدا های محیط را به خوبی ضبط خواهد کرد. نصب این دوربین مداربسته بسیار آسان بوده و قابیلت چرخش 360 درجه را دارد. این لامپ دوربین دار را می توانید برای محافظت از راه دور توسط موبایل استفاده کنید. برای خرید و سفارش انواع دوربین های مداربسته مخفی؛ چشم ماهی و لامپی می توانید با شماره های موجود در این وبسایت تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید