دوربین لامپی

فروش دوربین مداربسته لامپی ارزان

فروش دوربین مداربسته لامپی ارزان در تکنو دوربین بانه. این نوع دوربین ها با نصب آسان و کارکرد راحت، انتخاب زیادی از خواستاران دوربین های مداربسته امنیتی است، با نصب راحت دوربین لامپی بیسیم کسی متوجه نخواهد شد که شما دوربینی به کار گذاشته‌اید‌، با نصب نرم افزارهای موبایلی مربوط به لامپ دوربیندار اطلاعات را دریافت خواهید کردن و خیالتان راحت است.

قابلیت 360 درجه این دوربین ها نظارت را بر تمام طول و عرض محل کسب و کارتان دارد. اگر شما تمایل به آشنایی بیشتر با این دوربین لامپی 360 را دارید تا آخر این مطلب ما را همراهی کنید:

فروش دوربین مداربسته لامپی ارزان

دوربین مداربسته لامپی :

دوربین های مداربسته لامپی کی از انواع دوربین های مداربسته چرخشی رم  خور می باشند این نوع دوربین های لامپی می توانند به تنهایی یک سالن بزرگ به ابعاد 80 متر مربع را پوشش دهند. دوربین های لامپی از نظر ظاهری کاملا شبیه لامپ های کم مصرف ال ای دی می باشند که به آنها دوربین های جاسوسی یا مخفی نیز می گویند . استفاده از مدارک این نوع دوربین ها به مجوز های قانونی نیاز دارد. از لحاظ عملکرد دوربین های مداربسته لامپی شبیه دوربین های چشم ماهی ای فیش آی هستند که می توانند به صورت 360 درجه بچرخند و هیچ نقطه کوری را ایجاد نکنند. دوربین های چرخشی  لامپی برای تایمین انرژی برق به هیچ سیم یا آداچتوری نیاز ندارند مستقیما به برق شهری متصل می شوند.

دوربین های لامپی از نوع بیسیم یا وایرلس هستند و می توان در آنها سیم کارت تعبیه کرد و با استفاده از اینترنت داخلی ای سیم کارت به نرم افزار مخصوصو ردگوشی همراه یا لپ تاپ شخصی متصل شد و از راه دور به صورت آنلاین به مشاهده و ضبط تصاویر وفیلم های گرفته شده پرداخت. دوربین های لامپی سیم کارت خور دارای کارت حافظه یا رم با ظرفیت 64 گیگابایت هستند که با تنظیم دوربین می توان عکس و فیلم های داخل رم را هر سی روز یکبار به صورت خودکار حدف کرد.

دوربین های چشم ماهی لامپی

دوربین های چشم ماهی لامپی دارای سنسور های حساس به حرکت و صدا هستند. با تشخیص اولین حرکت شروع به ضبط فیلم و تصاویر می کنند و با داشتن توانایی چرخش در تمام زوایا به وصرت 360 درجه می توانند سورژه مورد نظر را تعقیب کنند.این ویژگی دوربین های لامپی باعث می شود که در صورت وجود حرکت یا صدا ناشناخته در محیط فیلم بردای یا تصئیر برداری شروع شود و در مصرف حافظه رم آن صرفه جویی شود.

لنز دوربین های لامپی از نوع مترحک بوده و دارای کیفیتی دو مگاپیکسل با رزلویشن 1080 در 1920 بوده و تصاویر را به صورت فول اچ دی ضبط می کند. دوربین های لامپی لنز آنها دارای چراغ های ال ای دی حاوی نور مادون قرمز می باشد که می تواند در تاریکی مطلق شب تصاویر و فیلم ها را به صورت رنگی ضبط کند.

فروش دوربین مداربسته لامپی ارزان

نصب دوربین های لامپی

نصب دوربین های لامپی بسیار ساده بوده و به سرپیچ های لامپ های موجود در بازار متصل می شود و نیاز به سر پیچ مخصوص یا آداپتور خاصی ندارد. در صورت خاموش کردن کلید لاپ محل نصب دوربین > دوربین هم چنان مشغول به ضبط فیلم و تصاویر می باشد و یا می توان کلید سرپیچی که لامپ به آن متصل است برای همیشه روشن نگه داشته شود. از دوربین های مداربسته لامپی برای نظارت و کنترل پرستارها درنگهداری کودکان و سالمندان یا برای نظارت کارمندان در محل کار و یا نظارت بر فروشگاه ها و سالن ها و مکان های تجاری و صنعتی شلوغ استفاده می کنند. دوربین های لامپی قدرت زوم بالایی دارند زوم آنها به صورت دیجیتالی تا 4 برابر تصاویر است. ( زوم 4 ایکس)

سیم کارت داخل دوربین های لامپی همراه اول یا ایرانسل و یا رایتل می تواند باشد انتقال دادها ی دوربین به کاربر از طریق اپلیکشن مخصوص دوربین به نام وی 380 صورت می گیرد. که این نرم افزار در سیستم عامل اندروید، ای او اس، ویندوز قابل نصب  می باشد. دوربین های چشم ماهی لامپی دارای میکروفون و اسپیکر داخلی هستند و میئتوانند صدا های محیط اطراف را ضبط و یا پخش کنند. قدرت شنود آنا تا 100 متر نیز می باشد.

معایب دوربین های لامپی:

اگرچه دوربین های مداربسته لاپی شکل از پرطرفدارترین دوربین های جاسوسی و مخفی می باشد اما دارای معایبی در زوم و دیدن جزئیات می باشد یکی از این معایب ها این است که دوربین های لامپی تصاویر را به صورت پانوراما ضبط می کنند که این ورژن از تصاویر قدرت زوم آنها کم بوده و دیدن جزدیات در آنها سخت می باشد.

از دیگر معایب دوربین های لامپی نصب کردن آنهاست به طوری که باید دوربین در مرکز یا وسط سقف باشد طوری که هیچ مانعی بر سر راه آن نباشد و نقطه کور ایجاد نکند نصب دوربین های لامپی در گوشه و کنج وکنار دیوار و سقف و کمد و غیره توصیه نمی شود.

فروش دوربین مداربسته لامپی ارزان

قیمت دوربین مخفی لامپی V380 را هم اکنون از فروشگاه های تکنو دوربین منصوری در سراسر کشور دریافت کنید. لامپ دوربین دار یکی از خوش فروش ترین دوربین های جاسوسی موجود در بازار است که دارای طرفدارن زیادی می باشد. این دوربین مداربسته دقیقا شکل لامپ بوده، تصاویر را بر روی رم ذخیره، صدا ها را ضبط و حرکات را دنبال می کند و همه اینها را با کیفیتی بالا از طریق اینترنت به گوشی همراه کاربر ارسال خواهد کرد. برای سفارش و خرید این دوربین مخفی جاسوسی شکل لامپ با تخفیف هم اکنون تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید