دوربین لامپی

مرکز خرید دوربین مداربسته لامپی

مرکز خرید دوربین مداربسته لامپی آماده ارائه انواع دوربین های مداربسته چشم ماهی، ۳۶۰ درجه، بیسیم، وایفای دار و مخفی می باشد. دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه پانوراما طرح لامپ از دسته دوربین های خانگی می باشد که جدا از ضبط تصاویر صداهای محیط را نیز ضبط خواهد کرد. لامپ دوربین دار را در داخل خانه خود نصب کنید و بر همه چیز نظارت کنید. در ادامه جهت آشنایی بیشتر با این دوربین مداربسته شکل لامپ رم خور همراه ما باشید :

مرکز خرید دوربین مداربسته لامپی

لامپ دوربین دار وای فای متصل به اینترنت

اگر می‌خواهید تا حد امکان بخش بزرگی از یک اتاق را تنها با یک عدد دوربین مشاهده و کنترل کنید، دوربین مداربسته بیسیم حافظه دار لامپی یک گزینه عالی است. این ویژگی باعث صرفه جویی در خرید چندین دوربین می شود. چراکه توانایی نظارت بر همه جهات به طور همزمان این نوع دوربین را برای کاربردهای عملی در محیط های مسکونی وسیع و بانکی یا در مکان های تجاری و صنعتی ایده آل می کند. این محصول نسبت به آپشن های ویژه ای که دارد، از قیمت های مقرون به صرفه ای بهره می برد.

یک دوربین مداربسته لامپی وای فای متصل به اینترنت با دارا بودن زاویه دید ۳۶۰ درجه در مقایسه با یک دوربین های معمولی و لنز ثابت می تواند بخش بیشتری از محیط را فیلم برداری می کند. به همین دلیل به این دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه، نیز مدل چشم ماهی نیز می گویند. چراکه تنها با تعبیه از یک نقطه قادر به فیلمبرداری از کل منطقه است. این دوربین ها برای استفاده در محیط های داخلی به خصوص جاهای مهم و حساس بسیار مناسب هستند. همچنین به دلیل شباهت فوق العاده ای که به لامپ رشته ای معمولی دارد، می تواند از دید ها پنهان بماند و برای جمع آوری مدارک به ضبط فیلم و تصاویر پنهان در محیط بپردازد‌.

دوربین مداربسته طرح لامپ فاقد سیم

تصاوی. ضبط شده این دوربین مداربسته طرح لامپ فاقد سیم را می توان از طریق تلفن هوشمند، تبلت یا لپ تاپ از فاصله های دور کنترل کرد. به این ترتیب می توانید مطمئن شوید که زاویه ای که می خواهید ببینید نشان داده شده است و از رخ داد ها در همان زمان واقعی اطمینان حاصل کنید. این ویژگی از طریق قابلیت اتصال شدن به وای فای مجاور محیط خود می باشد. به علاوه حتی امکان ذخیره تصاویر و ویدیو در موبایل هوشمند وجود خواهد داشت. همچنین این انتقال تصاویر با رزولوشن ۲ مگاپیکسل و فول اچ دی می باشد که به ثبت تصاویر فوق العاده باکیفیت و قابل مشخص می پردازد. علاوه براین ها، برای اینکه کاربران بتوانند تصاویر شفاف و واضح را در محیط در شب تاریک یا عدم نور کافی از طریق دوربین دریافت کنند، به ال ای دی های مادون قرمز نیز مجهز می باشد‌.

 

مرکز خرید دوربین مداربسته لامپی

دوربین مداربسته لامپی چشم ماهی

دوربین مداربسته لامپی چشم ماهی نیازی به ذخیره سازی فایل ها در دستگاه ضبط کننده ندارد. از این رو سازگار با کارت حافظه میکرو sd تا سقف گنجایش ۶۴ گیگ می باشد. این مموری رم فیلم و صدا را حداقل به مدت زمان تا ۱۰ روز نگه می دارد. نکته حائز اهمیت اینکه، بدون اینکه نیازی به خارج کردن این کارت حافظه داشته باشید می توانید به مشاهده و نمایش اطلاعات ذخیره شده در آن بپردازید. این دوربین مداربسته بدون سیم وای فای پانورامیک رم خور دارای قابلیت استراق سمع واضح و حساس می باشد.

همچنین با دارا بودن میکروفون داخلی و بلندگوی، ارتباط صوتی دو طرفه را از راه دور به وسیله اپلیکیشن مخصوص را فراهم می کند. این دوربین مداربسته دارای یک دزدگیر حرکتی است. به این معنی با تشخیص حرکت در محیط و ورود اشخاص در اسرع وقت فیلم برداری را آغاز می کند و با این وجود هشدار حرکتی را برای برنامه هوشمند مالکین از راه دور ارسال می کند. به وسیله این قابلیت، می توانید حجم بیشتری را در فضای ذخیره سازی کارت حافظه نگه داری کنید.

نصب و راه اندازی این دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه پانوراما بسیار سریع و ساده خواهد بود. به گونه ای که تنها با تعبیه آن بر روی سرپیچ لامپ محیط مربوطه اتصال آن انجام می گیرد. همچنین نیازی به کابل کشی و دستگاه های ضبط کننده ویدیو DVR و nvr نخواهید داشت.

مرکز خرید دوربین مداربسته لامپی

مرکز خرید دوربین مداربسته لامپی

با پیشرفت فناوری انواع دوربین های مداربسته در اشکال مختلف برای مقاصد گوناگون طراحی شده اند. هدف اصلی این محصولات افزایش سطح ایمنی در محیط های مختلف است. دوربین مداربسته لامپی فاقد سیم یکی از پرفروش ترین ها است که این امکان را فراهم می کند که کل اتاق را تنها با یک دوربین مداربسته پوشش دهید. از نظر تئوری، این به میزان قابل توجهی در خرید چندین دوربین مداربسته در محیط مورد نظر صرفه جویی می کند.

با این وجود، اگر نظارت همه جانبه در مکان مربوطه برای شما مهم و پراهمیت است، ما همیشه به شما توصیه می کنیم که این دسته از دوربین های مداربسته ۳۶۰ درجه را خریداری کنید. مرکز حرید منصوری انواع دوربین های مداربسته بیسیم قیمت مناسب را همراه با گارانتی ارائه خواهد کرد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید