ایران سکوریتی

قیمت دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه پانوراما

قیمت دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه پانوراما بسته به مدل آن کاملا متفاوت می باشد. دوربین های مداربسته چشم ماهی دارای انواع گوناگونی هستند که هر کدام برای منظوری خاص طراحی گشته است. این دسته از دوربین های مداربسته فیش آی نمایی کروی از محیط را برای کاربر فراهم می کنند تا در آن واحد تمامی مکان مد نظر را بتوان کنترل کرد. دوربین های مداربسته فیش آی گاهی اوقات به جای ۳ عدد دوربین مداربسته نصب و راه اندازی می شود و این سبب کاهش هزینه خواهد شد. با ما باشید تا با این دوربین های مداربسته fisheye بیشتر آشنا شوید:

قیمت دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه

دوربین مداربسته رم خور وایرلس طرح لامپ

دوربین مداربسته رم خور وایرلس طرح لامپ به دلیل ظاهر خیلی شبیه به لامپ های رشته ای معمولی مدل مناسبی برای افشای جرم و جنایت است. همچنین طریق نصب ساده آن با متصل شدن به سرپیچ منزل می باشد. بنابراین در بیشتر اوقات کسی متوجه دوربین بودن آن نمی شود. یکی از ویژگی هایی که کاربران آن را اولویت اصلی انتخاب قرار می دهند، کیفیت تصویر می باشد. چراکه دوربین مداربسته فیش آی طرح لامپ وایرلس، دارای کیفیت تصویر فول اچ دی است. درنتیجه می توانید فیلم و عکس های واضح با بیان جزئیات را در محیط مورد نظر مشاهده کنید. گذشته از این ها به دلیل اینکه بیشتر حوادث ناگوار در تاریکی یا دل شب به وقوع می پیوندد، این دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه با دارا بودن چراغ های ال ای دی مادون قرمز قابلیت دید در شب را برای کاربران خود فراهم می کند.

در زیر نمونه تصویر دوربین مداربسته لامپی را مشاهده بفرمائید:

مزایای اصلی این دوربین مداربسته لامپی، این است که از راه دور، قابل کنترل می باشد. به این معنی که با متصل شدن به شبکه وای فای،‌ قابلیت پخش و اشتراک گذاری فیلم های آنلاین را برای کاربرانی که دور از محیط مورد نظر هستند را فراهم می کند. همچنین در صورتی که فیلم های محیط را از دست دادید، می توانید بعدها به کارت حافظه دوربین مراجعه کنید و ضبط شده ها را مشاهده کنید. از دیگر آپشن های کاربردی این دوربین چشم ماهی رم خور، مجهز بودن به میکروفون و بلندگوی بیرونی جهت گفتگوی دو طرفه است.

برای اینکه فضای ذخیره سازی کارت حافظه و شارژ باتری این دوربین مداربسته فاقد سیم لامپی ۲ مگاپیکسل را بیشتر کنید می توانید سنسور تشخیص حرکت را فعال کنید تا تنها در صورت حرکت اشخاص در محوطه دید خود شروع به فیلمبرداری کنید.

قیمت دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه

 

دوربین مداربسته سقفی فیش آی بیسیم

یکی ‌دیگر از مدل های دوربین مداربسته۳۶۰ درجه، سقفی فیش آی می باشد که در دو نوع بدون سیم و ahd موجود هستند. مدل بیسیم این دوربین مداربسته چشم ماهی، دارای قابلیت پی تو پی P2P است که انتقال فیلم های مستقیم را بر روی گوشی های اندروید و آیفون و کامپیوتر ها فراهم می کند. بنابراین صرف نظر از اینکه در هرکجای جهان که باشید، از تمام حوادث و چهار طرف محیط مورد نظر در همان زمان آگاه می شوید. این دوربین نصب و راه اندازی آسانی دارد و نیازی به متخصص ندارد. سازگاری باکارت حافظه میکرو اس دی این نوع دوربین چشم ماهی بدون سیم، از دیگر آپشن های ویژه آن است که جحم زیادی از گرفته شده ها را با اطمینان بالا داخل خود ذخیره می کند.

از دیگر ویژگی های این دوربین، دارا بودن میکروفون و اسپیکر است که قابلیت بحث و صحبت های دو نفره از راه دور را با افراد داخل محیط فراهم می کند، لازم است بدانید دوربین مداریسته سقفی  fisheye رم خور این امکان را دارد که همزمان پنج نفر به صورت همزمان آن را کنترل کنند.

قیمت دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه

دوربین مداربسته چشم ماهی ahd

یکی از مدل های ارزان قیمت دوربین های مداربسته چشم ماهی، دوربین مداربسته فیش آی سقفی ahd است. این دوربین نیز همانند سایر مدل های پانوراما دارای زاویه دید ۳۶۰ درجه از محیط است. با این تفاوت که این مدل از دوربین مداربسته چشم ماهی فاقد شیار حافظه جهت نصب بوده و برای نصب و راه اندازی آن باید از کابل کشی توسط کابل کواکسیال استفاده کرد تا فیلم ها و عکس های ضبط شده خود را به دستگاه ضبط کننده دی وی آر منتقل کند. لازم به ذکر است برای انتقال تصویر توسط این مدل از دوربین مداربسته فیش آی پانوراما فول اچ دی باید حتما نوع دستگاه دی وی آر را p2p انتخاب کرد.

قیمت دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه

قیمت دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه

دوربین های مداربسته ای که به لنز پانورامیک یا فیش آی مجهز هستند یکی از پرطرفدارترین دوربین ها می باشند چراکه با دید همه جانبه ای که دارند، هزینه های اضافی جهت خرید دوربین های بیشتر را کاهش می دهند. همچنین به لطف زاویه دیدی که دارد (۱۸۰ درجه به صورت افقی و ۱۸۰ درجه به صورت عمودی) دید گسترده ای از فضای اطراف را از طریق لنز پانورامای برآورده می کنند. دوربین های مداربسته ۳۶۰ درجه ای که در فروشگاه دوربین مداربسته منصوری موجود می باشند جدا از مدل های نامبرده عبارتند از دوربین مداربسته عروسکی چرخشی، دوربین مداربسته گردان زوم دار، دوربین مداربسته حساس به حرکت اتوترک و غیره.

نمایندگی فروش دوربین مداربسته منصوری بانه مرکز خرید انواع  دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه پانوراما و دیگر مدل های محبوب دوربین مداربسته است که با قیمت های ارزان و ضمانت رسمی دو ساله محصولات را ارائه می دهد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید