دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلدوربین مداربسته شارژی

خرید دوربین مدار بسته شارژی ۲ مگاپیکسل

خرید دوربین مدار بسته شارژی ۲ مگاپیکسل با بهتترین قیمت برای تمامی هموطنان گرامی در سراسر کشور امکانپذیر است. گاهی به دوربین هایی نیاز دارید که باید با خود در همه جا همراه داشته باشید و به کیفیت تصویر خوب و واضحی مجهز باشد. بدون شک بهترین گزینه ها انتخاب دوربین مدار بسته قابل شارژ دو مگاپیکسل است که طیف زیادی از این مدل ها در نمایندگی های تکنودوربین با ارزان ترین قیمت ها به فروش می رسد. این دوربین ها دارای باتری لیتیوم قدرتمندی هستند که به وسیله پورت USB امکان شارژ شدن را فراهم می کنند. همچنین دارای ابعاد بسیار کوچک و ریزی هستند که به خوبی قابل استتار می باشند.

این دوربین ها انواع مختلفی دارند که مهمترین آنها دوربین مداربسته وایرلس مخفی فلتی، دوربین مداربسته خیلی ریز sqt، دوربین جاسوسی بسیار کوچک کیو هفت، دوربین مخفی شارژی ساعت رو میزی می باشد. در زیر به مشاهده آموزش استفاده از ساعت دوربین دار رومیزی خواهیم پرداخت:

دوربین مداربسته وایرلس مخفی فلتی s06

دوربین مداربسته وایرلس مخفی فلتی یکی از مدل های جیبی است که از امکانات عالی بهره می برد. همچنین دارای فناوری تحت شبکه است. به این معنی که با استفاده از برنامه هوشمند رایگان که روی تلفن اندروید یا کامپیوتر خود نصب می کنید، می توانید از هرجایی با دسترسی به اینترنت به فیلم های مستقیم گرفته شده از طریق دوربین خود دسترسی داشته باشید. به گونه ای که چه در تعطیلات باشید و چه در جاده، همیشه می توانید خانه یا محل کار خود را بصورت واقعی کنترل کنید. این دوربین جاسوسی مدل مناسبی برای ورزشکاران می باشد که می توانند روی کلاه ایمنی، دسته فرمان دوچرخه یا موتور خود نصب کنند و از فیلمبرداری و ضبط باکیفیت آن در همه جا اطمینان حاصل کنید‌.

در زیر نمونه تصویر دوربین فلتی s06 را مشاهده خواهید کرد:

این دوربین شگفت انگیز کوچک ۲ مگاپیکسل فلتی s06 دارای سازگاری با کارت حافظه است و باتری داخلی پس از شارژ شدن پنج ساعت بی وقفه کار می کند. فناوری موشن دیتکشن این دوربین جاسوسی جهت ارتقای فضای کارت حافظه و دوام باتری تنها در صورت احساس حرکت در محوطه دید خود شروع به ضبط می کند. استراق سمع واضح این مدل دوربین به وسیله میکروفون داخلی به ارزش هایش افزوده است.

خرید دوربین مدار بسته شارژی

دوربین مداربسته مخفی باتری خور مگنتی sqt

دوربین مداربسته خیلی ریز sqt یک گزینه بیسیم است که از طریق باتری کار می کند و نصب و راه اندازی آسانی دارد. همچنین در صورت اتصال دائمی به برق هیچ وقت شارژ شما کم نمی شود. این دوربین کوچک می تواند به راحتی پشت یک گیاه یا بالای یک کابینت، لای کتاب، داخل جیب شلوار و لباس قرار بگیرد. این مدل شامل یک پایه مغناطیسی است که می تواند در صورت تمایل بر روی دیوار و پنجره ها نصب شود. به علاوه، همراه با یک برنامه iOS یا Android رایگان است که به شما امکان کنترل بی سیم از راه دور در هر کجای جهان را می دهد. فیلم های گرفته شده توسط این دوربین در رزولوشن ۱۰۸۰p ضبط می کند که گرفته شده ها بسیار واضح و قابل تشخیص هستند.

در زیر نمونه تصویر دوربین مگنتی sqt را مشاهده خواهید کرد:

گفتنی است دوربین مداربسته جاسوسی کوچک sqt یک میکروفون داخلی دارد که ضبط صدا را با برد بالا فراهم می کند. دوربین مخفی اس کیو تی، از طریق کابل USB شارژ می شود و برای هر بار شارژ می تواند ۱۸۰ دقیقه کار کند. همچنین دید در شب شگفت انگیز دارد تا شبانه روز مراقب خانه خود باشید. سنسور حساس به حرکت و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی از دیگر مشخصات محبوب آن است.

خرید دوربین مدار بسته شارژی

دوربین جاسوسی جیبی باتری دار q7

دوربین مدار بسته شارژی ۲ مگاپیکسل کیو هفت دارای ابعاد خیلی ریز است که پنهان کردن آن در هر جای خانه آسان است. این دوربین مقرون به صرفه فیلم با کیفیت تا میزان فول اچ دی را ضبط می کند. همچنین انرژی مورد نیاز آن توسط یک باتری لیتیوم یون تامین می شود که حداکثر ۱۰۰ دقیقه از فیلمبرداری را پشتیبانی می کند و با کارت های حافظه تا ۳۲ گیگابایت سازگار است تا ذخیره فیلم و صداهای باکیفیت را جهت بازیابی بعدها فراهم کند. این دوربین کوچک q7، دارای یک لنز زاویه باز است که به شما امکان می دهد بیشتر از آنچه در خانه شما اتفاق می افتد را ببینید. دارای چراغ های مادون قرمز داخلی است که به آن امکان می دهد در تاریکی تصاویر را ثبت کند.

دارای حالت استند بای است که ضبط ویدئو با تشخیص حرکت آغاز می شود و دوربین با پر شدن کارت حافظه، به طور خودکار پرونده های قدیمی را جهت ثبت فایل های جدید حذف می کند.

خرید دوربین مدار بسته شارژی

خرید دوربین مدار بسته شارژی

دوربین های مدار بسته شارژی دارای انواع متفاوتی هستند. دسته ای از آنها کوچک و قابل حمل اند، دسته ای دیگر همانند دوربین مداربسته خورشیدی برای نظارت بر مکان های خارجی مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید پس از مشاوره با همکاران ما در بخش فروش، دوربین مداربسته باتری خور مد نظر خود را انتخاب و با قیمتی مناسب خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید