دوربین مداربسته سیمکارت خور

خرید دوربین مداربسته سیم کارت خور 4G

خرید دوربین مداربسته سیم کارت خور 4G با ارزان ترین قیمت را حق خود بدانید. امروز با مطالبی که به اشتراک می گذاریم به خوبی با دوربین های مداربسته سیم کارتی آشنا خواهید شد. دوربین های مداربسته سولار که از دسته دوربین های سیم کارت خور است از دسته دوربین های محبوب برای باغ، ویلا و زمینهای کشاورزی خارج از محدوده می باشد. چراکه برای نظارت بر مکان مد نظر نیازی به برق و کابل کشی های طویل ندارد. با ما همراه باشید تا با این دوربین بیسیم فورجی بیشتر آشنا شوید:

خرید دوربین مداربسته سیم کارت خور

دوربین مداربسته فورجی

با توسعه سریع فناوری 4G، قیمت مودم 4G به طور قابل توجهی کاهش می یابد، اکنون تولید کنندگان دوربین می توانند دوربین های امنیتی 4G را ارائه دهند که برای مصرف کنندگان مقرون به صرفه است. اگرچه دوربین های امنیتی 4G مقرون به صرفه هستند، برخی از مصرف کنندگان ممکن است در خرید و استفاده از آنها تردید داشته باشند، دلیل اصلی این است که آنها فکر می کنند دوربین امنیتی 4G از تاریخ تلفن همراه زیادی استفاده می کند، بنابراین هزینه های جاری غیرقابل تحمل خواهد بود.

پس از خرید دوربین هوشمند 4G، باید یک سیم کارت معتبر وارد کنیم، سپس برنامه مربوطه را اجرا کنیم، دوربین را برای استفاده اضافه کنیم، کل فرآیند ساده است. هنگامی که دوربین امنیتی 4G کار می کند، از طرح داده در شرایطی که در زیر نشان داده شده است استفاده می کند. وقتی کاربران از راه دور پخش زنده را از طریق برنامه تماشا می کنند، از داده های سلولی زیادی استفاده می شود. استفاده با نرخ بیت دوربین، روش رمزگذاری میزان بیت (VBR، CBR) در ارتباط است.

با سرعت دانلود و آپلود سریعتر و تأخیر کمتر، 4G برای بسیاری از کارهایی که ممکن است بخواهید با تلفن یا تبلت خود انجام دهید، به سادگی بهتر از 3G است.

دوربین بیسیم متصل به اینترنت

آیا به دنبال دوربین امنیتی بی سیمی هستید که به وای فای یا برق نیاز نداشته باشد؟ اگر چنین است، دوربین سیم کارتی ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشد. دوربین مداربسته با دوربین های سیم کارتی روی شبکه 4G کار می کند و از راه دور از طریق تلفن همراه قابل دسترسی است. این آنها را برای نظارت بر مناطق بدون Wi-Fi یا برق ایده آل می کند. بنابراین، اگر به دنبال یک راه حل امنیتی قابل اعتماد و مقرون به صرفه هستید، دوربین سیم کارتی ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشد.

دوربین های سیم کارتی انرژی را از یک باتری قابل شارژ یا پنل خورشیدی برای نظارت تصویری از راه دور دریافت می کنند. آنها را می توان تقریباً در همه جا استفاده کرد، از جمله مزارع، مزارع، و سایر مناطق دور افتاده، زیرا به Wi-Fi یا پریز برق نیاز ندارند. به این ترتیب، می‌توانید فیلم‌های بی‌درنگ مکان‌ها را از هر کجای تلفن یا رایانه‌تان مشاهده کنید.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که دوربین های امنیتی دارای سیم کارت برای انتقال تصاویر یا فیلم ها مانند تلفن همراه شما نیاز به برنامه داده دارند. مطمئن شوید که سیگنال تلفن همراه در مکانی که قصد نصب دوربین های سیم کارت را دارید قوی است. سپس می توانید با ارائه دهنده مشورت کنید و طرح داده ای را انتخاب کنید که به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده کند.

خرید دوربین مداربسته سیم کارت خور

نحوه قرار دادن سیمکارت در دوربین مداربسته

سیم کارت را همانطور که دستورالعمل می گوید در جهت درست در دوربین های امنیتی 4G خود قرار دهید. در غیر این صورت ممکن است دوربین مداربسته سیم کارت (اسلات) شما کار نکند. از آنجایی که دوربین های مداربسته 4G دارای سیم کارت معمولاً از باتری تغذیه می کنند، توصیه می شود دوربین های امنیتی با باتری قابل شارژ را انتخاب کنید، بنابراین نیازی به صرف زمان و هزینه اضافی برای تعویض مکرر باتری ندارید. بهتر از این، برخی از دوربین های امنیتی دارای سیم کارت پنل خورشیدی اختیاری را به عنوان یک طرح پشتیبان ارائه می دهند. با استفاده از پنل خورشیدی، می توانید به سادگی دوربین امنیتی سیم کارت را کنار بگذارید و هرگز نگران منبع تغذیه نباشید.

شما می‌توانید دوربین‌های مداربسته خارجی و داخلی را با سیم‌کارت در هر مکانی که می‌خواهید قرار دهید، تا زمانی که در محدوده پوشش داده‌های سلولی قرار دارند.

نظارت بر دوربین سیمکارتی

برای اطمینان از اینکه دوربین‌های سیم‌کارتی شما دریافت تلفن همراه خوبی دارند، بهتر است یک اپراتور قابل اعتماد در محل خود انتخاب کنید و دوربین را در مناطقی با سیگنال‌های تلفن همراه خوب قرار دهید. وقتی همه چیز تمام شد، می‌توانید هنگام تشخیص حرکت، هشدارهای فوری دریافت کنید و فید زنده دوربین‌های امنیتی سیم کارت خود را از راه دور در هر زمان و هر مکان مشاهده کنید.

استفاده از داده ها می تواند در بین تمام کاربران دوربین های امنیتی سیم کارتی به طور قابل توجهی متفاوت باشد. به طور کلی، یک دوربین سیم کارت می تواند از 0.5 گیگابایت تا 50 گیگابایت داده و بیشتر مصرف کند، بسته به اینکه چه سرویسی می خواهید و چند بار از آن استفاده می کنید. وضوح ویدیوها و تعداد دفعات دسترسی شما به دوربین هر دو می توانند بر میزان استفاده از داده تأثیر بگذارند.

خرید دوربین مداربسته سیم کارت خور

خرید دوربین مداربسته چرخشی سیمکارت خور 4G برای نصب در مکان های پر اهیمت را حق خود بدانید. دوربین مداربسته گردان سیمکارتی نسل جدید دوربین های مداربسته است که برای عملکرد درست به اینترنتی قوی نیاز دارد. این دوربین مداربسته چرخان به راحتی و بدون نیاز به سیم کشی نصب و راه اندازی خواهد شد. این دوربین سیمکارتی با اتصال به اینترنت تمامی صداها و تصاویر موجود در مکان مد نظر را به گوشی مدیر ارسال خواهد کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید