هارد دوربین مداربسته

مرکز پخش هارد ۲ ترابایت بنفش

مرکز پخش هارد ۲ ترابایت بنفش آماده ارائه انواع هارد دوربین مداربسته با ظرفیت های متفاوت و باقیمتی باور نکردنی می باشد. هارد دیسک های با کیفیت و قیمت مناسب را تنها از ما بخواهید. هارد دوربین مداربسته وسترن بنفش با گنجایش دو ترابایت را می توانید برای سیتم های مداربسته بزرگ بکار بگیرید. در نمایندگی های تکنودوربین این هارد دیسک ها دارای گنجایش های متنوع یک ترابایت، ۲ ترابایت، ۳ ترابایت الی ۱۰ ترابایت است و در انواع مارک های معروف وسترن دیجیتال و سی گیت ارائه می گردد. در ادامه به شرح محبوب ترین این محصولات،  هارد ۲ ترابایت بنفش می پردازیم :

مرکز پخش هارد 2 ترابایت بنفش

هارد اینترنال ۲ ترابایت وسترن دیجیتال

وسترن دیجیتال یکی از کمپانی های مشهور است که در بین سایر کمپانی رقبا، از بزرگ ترین تولید کننده هارد دیسک و تجهیزات ذخیره سازی می باشد. این برند شناخته شده دارای قدمت طولانی مدت است که فعالیت خود را از سال ۱۹۷۰ در کشور آمریکا شروع کرده است. به علاوه کمپانی western digital هارد های اینترنال خود را در انواع رنگ های گوناگون ساخته شده است. هرکدام از این رنگ های قرمز، سبز، بنفش، مشکی، آبی و طلایی کاربردی های مختلفی دارند.

هارد ۲ ترابایت بنفش از محصولات پرفروش و باکیفیت در عین حال مقرون به صرفه کمپانی مطرح وسترن دیجیتال است که به ویژگی های فوق العاده مجهز می باشد. این محصول دارای طراحی، ساختار و کارایی منحصر به فرد است و از قابلیت اطمینان بسیار بالایی برخوردار می باشد. به علاوه برای استفاده در سیستم های حفاظتی و دوربین های مداربسته طراحی شده است و‌‌‌‌‌ از انواع دستگاه های ضبط کننده ویدیو DVR و NVR پشتیبانی می کند که عملکرد ۲۴ ساعته شبانه روز در بهترین شیوه ممکن دارد.

هارد دیسک اینترنال ۲ ترابایت وسترن دیجیتال دارای طراحی ویژه با ابعاد استاندارد ۲۶ × ۱۰۱ × ۱۴۷ میلی‌متر و وزن مناسب ۶۴۰ گرم می باشد. این ساختار به دلیل پنهان شدن در سیستم در مقایسه با هارد های کسترنال، توجه زیادی به زیبایی آن نشده است. با قابلیت نصب این هارد دیسک داخلی، دیگر نگران از دست دادن حافظه یا فایل ها نباشید، زیرا حجم گسترده ای از داده ها را باکیفیت مربوطه ذخیره سازی می کند. نوع رابط این هارد برای نصب به سییتم کامپیوتر از SATA6 است و‌قابلیت انتقال داده ها را با سرعت ویژه ۶ گیگابایت بر ثانیه اعمال می کند.

مرکز پخش هارد 2 ترابایت بنفش

هارد دیسک وسترن دیجیتال ۲ ترابایت سری بنفش

HDD وسترن دیجیتال دو ترابایت بنفش دارای ۶۴ عدد خروجی دوربین مداربسته است که این تعداد را می تواند به صورت همزمان به همدیگر متصل و سپس اطلاعات آن ها را ذخیره کند. قابلیت چرخش این محصول به میزان ۵۴۰۰ دور در دقیقه است که مصرف پایین انرژی و عمر بسیار طولانی و ماندگاری را تضمین می کند. همچنین این ویژگی می تواند برای استفاده در حجم بالای کار بسیار ایده آل باشد. علاوه بر گنجایش عالی این هارد دارای قابلیت ذخیره سازی سالانه داده ها تا ۱۸۰ ترابایت می باشد.

هارد دیسک اینترنال دو ترا بنفش وسترن دیجیتال دارای انواع تکنولوژی های پیشرفته است که قابلیت ذخیره سازی ویدیو و تصاویر را با بهترین کیفیت و مصرف پایین انرژی فراهم می کند. برای نمونه تکنولوژی intelliPower از ویژگی های ارزشمند این محصول است که در مواقعی که هارد خاموش است بازوی مکانیکی را از حرکت باز می دارد تا آسیبی به دلیل لرزش ها به آن وارد نکند. این قابلیت عمر هارد را بالا تر می بارد. علاوه براین ها، تکنولوژی AllFrame، مانع از دست دادن فریم تصاویر می شود.

این قابلیت داده ها را با قابلیت اعتماد بالا برای بازبینی های بعدی حفظ می کند. همچنین برای ایجاد تعادل کارایی و قدرت در این هارد دیسک دارای تکنولوژی Intelliseek است. درنتیجه این ویژگی موجب صرفه جویی بالا در مصرف برق و کاهش صدا و لرزش ها در حین کارکرد می شود.

نصب هارد دوربین مداربسته

نصب و راه اندازی هارد دوربین مداربسته وسترن دیجیتال ۲ ترابایت سری بنفش در دستگاه های رکوردر بسیار ساده است و دارای جنس بدنه فلز و‌پلاستیک است که در مقابل فشار ها و ضربات مختلف بسیار مقاوم و مرغوب می باشد. با توجه به این ویژگی های عالی، هارد دیسک westrn digital دو ترابایت مدل مناسبی برای استفاده در یک سیستم دوربین مداربسته کوچک و یا متوسط می باشد.

مرکز پخش هارد 2 ترابایت بنفش

مرکز پخش هارد ۲ ترابایت بنفش

یک سیستم دوربین مداربسته کامل از قطعات و اجزای مختلفی تشکیل شده است که وظیفه ضبط ۲۴ ساعته شبانه روزی را برعهده دارد. برای همین دلیل هر سیستمی نیاز به حافظه جانبی یا هارد دیسک دارد تا این فایل و اطلاعات را داخل آن ذخیره و نگهداری کند. این محصولات از سری تجهیزات جانبی مهم و مؤثر است که داشتن آن ها نیز همیشه الزامی است. همچنین از انواع مدل ها و ظرفیت های متعددی تشکیل می شوند که مدل مناسب با توجه به تعداد دوربین ها و نوع رزولوشن مربوطه تصاویر می باشد.

در مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری می توانید انواع لوازم جانبی دوربین مداربسته از جمله هارد دیسک های مناسب سیستم مداربسته خود را با ارزان ترین قیمت بیابید. تکنو دوربین پخش کننده هارد دوربین مداربسته ۲ ترابایت بنفش به قیمت ویژه می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید