دوربین طرح لامپ

فروش دوربین مخفی ۳۶۰ درجه در لامپ

خرید و فروش دوربین مخفی در لامپ ۳۶۰ درجه با بهترین قیمت توسط فروشگاه دوربین مداربسته منصوری بانه دوربین های ۳۶۰ درجه پانوراما از دسته دوربین های وایرلس مخفی محسوب می شوند که هیچ کس به دوربین بودن آن شک نخواهد کرد. این دوربین مداربسته را می توانید با قیمتی ویژه در کیفیت های متفاوت از این مرکز فروش خریداری کنید.

فروش دوربین مخفی در لامپ

لامپ دوربین دار پانوراما

با توجه به اینکه ظاهر دوربین لامپی هیچ فرقی با لامپ های معمولی ندارد. هیچکس توانایی تشخیص دوربین بودن آن را ندارد.  شما میتواند این دوربین را داخل آباژور یا چراغ مطالعه نصب کنید و یا اصلا به جای لامپ در داخل اتاق نصب شود. دوربین لامپی دارای امکانات بسیار زیادی می باشد که از جمله مهمترین آنها می توان به قابلیت اتصال به وای فای، عدم نیاز به کابل کشی، قابلیت پشتیبانی از رم میکرو، دارای میکروفن قوی برای ضبط صداها اشاره کرد. در زیر به نمونه تصویر این لامپ دوربین دار توجه کنید.

دوربین لامپی یکی از رایج ترین انواع دوربین های مداربسته می باشد که امکان جمع آوری اطلاعات از محیط به صورت ۳۶۰ درجه را برعهده دارد. عدم شناسایی و تشخیص آسان دوربین های مداربسته لامپی باعث شده است تا این نوع دوربین گزینه مناسبی برای سازمان های حفاظتی و محیط های جاسوسی به شمار رود. این دوربین چشم ماهی پانورومیک مناسب فضاهای بسته است. لذا بیشتر برای ادارات، منازل، شرکت ها و اتاق های جلسه مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به معرفی امکانات دوربین مداربسته لامپی فیش آی خواهیم پرداخت.

این دوربین لامپی وای فای به راحتی به گوشی شما متصل شده و تمامی تصاویر را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. این دوربین مداربسته فیش آی دارای زاویه دید ۳۶۰ درجه می باشد که تمامی مکان مد نظر را تحت پوشش خود قرار خواهد داد.

فروش دوربین مخفی در لامپ

امکانات و قابلیت های دوربین فیش آی لامپی

  • اتصال به اینترنت به صورت بی سیم (وای فای WIFI)
  • انتقال تصویر اینترنتی روی موبایل بدون آی پی استاتیک
  • نصب آسان به سرپیچ لامپ
  • تصویر برداری ۳۶۰ درجه
  • دارای درگاه MicroSD و ساپورت تا ۶۴ گیگابایت برای ضبط تصاویر
  • عدم نیاز به DVR و سایر تجهیزات جانبی
  • قابلیت تشخیص حرکت
  • دید در شب
  • انتقال دو طرفه صدا
  • تصویر برداری با کیفیت FullHD

فروش دوربین مخفی در لامپ

مهمترین ویژگی‌های دوربین لامپی ۳۶۰ درجه

دوربین لامپی بیشتر جنبه مخفی دارد: برای استفاده از این دوربین‌ها شما نیاز به تجهیزات خاصی ندارید و فقط باید یک منبع اینترنت مانند، دستگاه وای فای یا یک سیم کارت متصل به اینترنت برای آنها فراهم کنید. پس عملاً بیننده فقط یک لامپ معمولی را می‌بیند و قادر به تشخیص آن نیست.

قابلیت تغییر حافظه دوربین: در این دوربین‌ها یک پورت خاص برای قرار دادن کارت حافظه در نظر گرفته شده است. شما به عنوان دارنده دوربین می‌توانید کارت‌هایی با حافظه ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت در درون دستگاه قرار دهید و فیلم‌هایی با کیفیت و حجم متفاوت ذخیره کنید.

کیفیت بالا:  این دوربین‌ها به دلیل طراحی خاص خود می‌توانند ۳۶۰ درجه را بطور کامل تحت پوشش قرار دهند و کیفیت دوربین آن‌ها می‌تواند، از کیفیت اس دی معمولی تا فول اچ دی تغییر کند. به همین دلیل قدرت مانور بیشتری به ما می‌دهند و نظارت ما بهتر می‌شود.

امکان مکالمه دو طرفه:  این ویژگی برای کسانی که به دنبال جاسوسی هستند بهترین انتخاب ممکن است. در حقیقت دوربین مداربسته چشم ماهی به راحتی می‌تواند مکالمه رد و بدل شده بین چند نفر را همزمان با تصویر ضبط کند و این برای مدرک سازی و جاسوسی یک امتیاز فوق العاده محسوب می‌شود.

فروش دوربین مخفی در لامپ

فروش دوربین مخفی در لامپ

دوربین های مداربسته لامپی دارای همگی دارای ویژگی های مشابهی هستند و تنها فرق آنها در کیفیتشان است. شما می توانید انواع دوربین مداربسته چشم ماهی ۳۶۰ درجه را با قیمتی باور نکردنی همراه با گارانتی معتبر از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید