دوربین مداربسته خورشیدی

فروش دوربین مدار بسته بولت خورشیدی سیمکارتی

فروش دوربین مدار بسته خورشیدی سیمکارتی بولت تنها در نمایندگی های تکنو دوربین بانه امکان پذیر است. این دوربین مداربسته قابلیت پشتیبانی از سیم کارت های ایرانسل و همراه اول را داشته و از این طریق کاربر می تواند به اینترنت متصل شده تا تصاویر را به صورت زنده مشاهده کند. این دوربین مداربسته هم ضبط صدا میکند هم تصاویر را با کیفیتی فوق العاده ذخیره خواهد کرد. در ادامه همراه ما باشید تا با این مدل دوربین مداربسته بی سیم خورشیدی رم خور بیشتر آشنا شوید :

فروش دوربین مدار بسته خورشیدی

دوربین مدار بسته خورشیدی سیمکارت خور

امروزه بیشتر مناطق به دوربین های مداربسته مجهز هستند. اما گاهی اکثر مکان ها به دلیل قرار گیری در موقعیت های دشوار مانند دور از دسترس برق نمی توانند مجهز به دوربین مداربسته باشند. از سوی دیگر حفظ امنیت در این محیط ها اهمیت بالایی دارد. در این راستا، دوربین مدار بسته بولت خورشیدی سیمکارتی برای این گونه مواقع می تواند راه حل اساسی باشد. چراکه برای فیلم برداری نیازی به اتصال برق ندارد. به عبارتی ساده تر این مدل دوربین مداربسته متصل به اینترنت وایرلس از یک پنل بیرونی تشکیل شده است که در فضای باز نصب می شود و قادر به تبدیل نور خورشید به انرژی الکتریکی مورد نیاز دوربین است.

دوربین مداربسته پنل دار بدون سیم تمامی اپراتور های سیم کارت داخلی مانند همراه اول، ایرانسل و رایتل را پذیرش می کند. این ویژگی هم بخصوص برای مناطقی مناسب است که فاقد شبکه وای فای باشند. زیرا امکان اتصال به اینترنت پرسرعت ۴g را برای دوربین مداربسته به خوبی فراهم می کند. با این حال، امکان کنترل دوربین از راه دور برای سیستم عامل های اندروید و IOS وجود دارد. به این معنی کاربران مجاز می توانند در هر کجای دنیا که باشند به صورت زنده شاهد رویداد های محیط مورد نظر باشند.

فروش دوربین مدار بسته خورشیدی

دوربین مداربسته سیم کارت خور پنل دار

این دوربین مداربسته قادر به پخش رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در فریم پخش ۳۰ فریم در ثانیه است. از این رو می توانید از طریق آن فیلم و تصاویر باکیفیت و روان را در محیط خود مشاهده کنید. با این وجود می توانید از همه جزئیات پیش آمده محیط درک بالایی داشته باشید. در کنار این ویژگی منحصر به فرد می توانید از طریق دوربین مداربسته خورشیدی وایرلس حتی در تاریکی نور و دل شب هم تصاویر باکیفیت دریافت کنید. چراکه به ال ای دی های مادون قرمز مجهز است که قابلیت دید در شب تا متراژ ۱۵ متری را فراهم می کند.

دوربین مداربسته سیم کارت خور پنل دار دارای قابلیت چرخشی به محور های مختلف است. با این ویژگی، دوربین می تواند پوشش دید بالایی از اطراف محیط خود را فراهم کند. همچنین می تواند خود به تنهایی کار سه دوربین مداربسته معمولی ثابت را با فیلم برداری همه جانبه انجام دهد.

باتری لیتیوم داخلی از دیگر اجزای این دوربین مداربسته خورشیدی ۲ مگاپیکسل چرخان است که از قابلیت شارژ شدن بهره می برد. همچنین دارای قدرت ۵۲۰۰ میلی آمپر ساعت است که در طول روز انرژی لازم را از طریق نور خورشید ذخیره می کند. این انرژی ذخیره شده می تواند کارکرد مداوم دوربین را نبود نور خورشید مانند شب یا هوای ابری تضمین کند. با این ویژگی ها می توانید از مصرف کم انرژی و کارکرد بدون وقفه در طول شبانه روز و برای ۳۶۵ روز این محصول اطمینان حاصل کنید.

ویژگی های برجسته دوربین مداربسته خورشیدی بیسیم

به طور کلی دوربین مدار بسته بولت خورشیدی سیمکارتی یک گزینه کاملاً مستقل است. زیرا نیازی به سیم کشی برق و دستگاه ضبط کننده ویدیو dvr ندارد. برای همین خاطر موجب نصب و راه اندازی ساده در محیط بدون نیاز به حفاری و سوراخ کاری محیط می شود. از دیگر مزایای این دوربین مداربسته پنل دار قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو sd است. این آپشن می تواند اطلاعات تصویری ضبط شده زیادی را برای مدت زمان طولانی نگه دارد. همچنین این محصول دارای میکروفون داخلی است که ضبط صدا و فیلم برداری باکیفیت و واضح را همراه هم و همزمان فراهم کند.

دوربین مداربسته پنل دار چرخشی سیم کارتی  فول اچ دی دارای سنسور حساس به حرکت است که موجب تنظیم دوربین به حالت آماده باش می شود. با این وجود از فیلم برداری های مداوم بیهوده جلوگیری می کند و در فضای ذخیره سازی کارت حافظه هم صرفه جویی می کند. همچنین این دوربین دارای قابلیت مکالمه دو نفره از راه دور است که به سودمندی های آن نیز افزوده است.

فروش دوربین مدار بسته خورشیدی

فروش دوربین مدار بسته خورشیدی

اهمیت ضرورت سیستم دوربین مداربسته در محیط یک مسئله انکار ناپذیر است‌. زیرا از وقایع ناگوار و سرقت ها در محیط جلوگیری می کند و گاهی بسته به مدل مربوطه می توانند عامل مؤثری در بازدارندگی تخلفات گوناگون شوند. از طرف دیگر این دوربین های مداربسته در بازار با انواع مدل ها و ویژگی متعددی طراحی و تولید شده است. در این میان دوربین مدار بسته بولت خورشیدی سیمکارتی توانسته است فروش بالایی به خود اختصاص دهد. چراکه دارای امکانات بروز و مزایای شگفت انگیز است و با سایر مدل ها متمایز شود.

مرکز فروش منصوری ارائه دهنده انواع دوربین های مداربسته خورشیدی و فضای باز ضد آب می باشد که در دو نوع بیسیم و سیم دار قابل فروش اند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید