دوربین مداربسته چینی

واردات دوربین مداربسته از چین

واردات دوربین مداربسته از چین توسط تیم قدرتمند منصوری به صورت مستقیم. انواع دوربین مداربسته وارداتی جینی را می توانید با قیمتی ویژه از این مرکز فروش تهیه کنید. بهترین و با کیفیت ترین این دوربین ها از پیکج های دوربین مداربسته گرفته تا دوربین های جاسوسی مخفی در نمایندگی منصوری موجود است. در ادامه همراه ما باشید تا با این محصولات بیشتر آشنا شوید :

دوربین های مداربسته hd و ahd وارداتی

دوربین های مداربسته دارای انواع مختلفی از مدل ها، ویژگی، تکنولوژی و شکاربرد های گوناگونی است که می توانند در بهترین شیوه ممکن جوابگوی نیازهای امنیتی مالکین ملک خانه و کسب و کار باشند. وب سایت ما عرضه کننده انواع و اقسام برند های معروف چینی اعم از هایک ویژن، داهوا و غیره است که در سراسر جهان طرفداران خاص به خود را دارند. به طور کلی انواع دوربین های مداربسته از لحاظ تکنولوژی ساخته به چندین نوع اعم از آنالوگ، تحت شبکه و ahd تقسیم می شود.

دوربین های مداربسته آنالوگ که به مدل های HD مشهور هستند، از سری نسل های قدیمی است. این محصولات تنوع بسیار بالایی از لحاظ نوع مدل های مختلف دارند. همچنین قیمت خیلی کم و نصب ساده از مزایای دیگر این دوربین های اچ دی به حساب می آید. اما در عوض دارای کیفیت تصچیر پایین تر از یک مگاپیکسل هستند و عملکرد ارسال سیگنال کم تر از سایر دوربین های بالا رده می باشد. همچنین برای نصب و اجرا به دستگاه ضبط کننده ویدیو dvr و کابل کواکسیال مخصوص با میزان متراژ مشخص شده محدود می شوند. لازم به ذکر است بدانید به علت تأخیر چند ثانیه ای دریافت تصاویر، برای محیط های با متراژ های بزرگ این مدل از دوربین های analog توصیه نمی شود.

دوربین های مداربسته ahd مدل های پیشرفته تری در مقایسه با مدل های آنالوگ هستند که از رزولوشن های تصویر بالاتری پشتیبانی می کند.

واردات دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته تحت شبکه

از محبوب ترین نوع های دیگر دوربین های مداربسته تحت شبکه یا IP است که از بروز ترین امکانات و ویژگی های مختلف برخوردار می باشند. این دوربین ها دارای زیر مجموعه هایی اعم از وایرلس یا باتری خور و سیمی نیز تقسیم می شوند. از طرف دیگر مدل های دوربین مداربسته بی سیم تحت شبکه به انواع دوربین های باتری خور مانند مدل های مخفی و خورشیدی تقسیم می شوند. اما نوع های دوربین تحت شبکه سیمی، از طریق کابل شبکه به دستگاه ضبط ویدیو NVR متصل می شوند. به طور کلی این محصولات موجب انتقال تصاویر زنده بر روی گوشی های هوشمند و کامپیوتر های شخصی کاربران از راه دور می شوند.

دوربین های مداربسته از لحاظ شکل ظاهری به انواع مدل های بولت، دام، اسپید دام، فیش آی، پین هول یا مخفی تقسیم می شوند. از این رو باتوجه به نوع فضای بیرونی و داخلی محیط می توانید مدل مناسب را انتخاب کنید.

به طور کلی این دوربین ها در انواع کیفیت های مختلف تصویر عرضه می شوند و از قابلیت های دید در شب برخوردار هستند. از دیگر مدل های پرطرفدار دیگر می توان به دوربین های مداربسته فضای باز ، دوربین چشم ماهی ۳۶۰ درجه، دوربین های دید در شب رنگی، دوربین ردیاب حرکت، دوربین تشخیص چهره و غیره اشاره کرد. همچنین باتوجه به مدل مربوطه می توانند بهترین انتخاب برای انواع مکان های مختلف اعم از منازل، دفاتر، شرکت ، پارکینگ، انبار، کارخانه، اداره، بانک و غیره باشند.

واردات دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته کوچک مخفی

دوربین های مداربسته کوچک مخفی از مدل های محبوب و پرفروش است که در نوع مختلف بیسیم و ahd عرضه می شود. مدل های بی سیم انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری داخلی تأمین می کنند و می توانید با خود به همه جای ممکن همراه داشته باشید. همچنین به راحتی در هرکجا جاسازی و پنهان کنید تا از محیط فیلم برداری های نامحصوصی ضبط کند. به طور کلی از این دسته دوربین های ریز جاسوسی برای اهداف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال گزینه ای مناسب برای فیلم برداری ورزشی اعم از پیاده روی، کوهنوردی، دوچرخه سواری، موتور سواری و غیره می باشد.

واردات دوربین مداربسته

واردات دوربین مداربسته

در دنیای امروزی که انواع ناامنی ها تجربه می شود، اکثر کاربران در مناطق خصوصی و محل های کاری تلاش می کنند که اقدامات امنیتی را به حداکثر برسانند. زیرا اشخاص سود جو و سارق همیشه راهی برای دور زدن موانع پیدا می کنند. از این رو اطمینان از ایمنی منطقه، فضای داخلی و بیرونی محیط های مختلف بسیار مهم است. در حالی که امنیت بسیار مهم است، استفاده از دوربین های امنیتی برای جلوگیری از هرگونه مشکل امنیتی که ممکن است رخ دهد یک روش بسیار موثر و بازدارنده برای نظارت بر حرکات سارقان و افرادی است که ممکن است موجب خسارت های جبران ناپذیر شوند.

نمایندگی های تکنودوربین وارد کننده مستقیم انواع و اقسام دوربین مداربسته از چین است که این محصولات فروش بالایی به خود کسب کرده اند. اگر می خواهید دوربین های مداربسته وارداتی را با قیمتی ویژه خریداری کنید با ما در تماس باشید. بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت قیمت همکاری دوربین مداربسته چینی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید