دوربین مدار بسته دید در شب

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی 2 مگاپیکسل AHD

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی 2 مگاپیکسل AHD را هم اکنون از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری دریافت کنید. انواع دوربین های مداربسته ای اچ دی دو مگاپیکسل استارلایت در مدل ها و برند های متفاوت را می توانید به صورت عمده و خرده از این مرکز فروش سفارش دهید. دوربین مداربسته رنگی سیمی را می توانید در مکان های باز از جمله کوچه، خیابان و سردر و حیاط نصب و راه اندازی کنید.

شاید شما هم از آن دسته افراد هستید که به دنبال دوربین امنیتی برای امنیت و آسایش خود در هنگامه های شب است پس شما را به خواندن این پست دعوت میکنم، با من همراه باشید.

دوربین مدار بسته رنگی full hd

افراد گاهی این سوال را دارند که من به دنبال دوربین امنیتی دید در شب نگی هستم. کدام مارکی را می شناسید که آن را ارائه می دهد؟  در واقع، تقریباً غالب دوربین های مداربسته می توانند فیلم های رنگی را در شب، ارائه دهند! امّا، این سنسورهای تصویری هستند که بر کیفیت فیلم مستقیماً تاثیر می گذارند و دوربین های امنیتی را در شب رنگی از دوربین های معمولی تشخیص می دهند.

دوربین های امنیتی در شب تمام رنگی، که معمولا با حسگرهای تصویری پیشرفته نوری ستاره بندی می شوند، می توان دید و فیلم های رنگی واقعی را در شرایط کم نور ارائه دهند. دوربین های استارلایت به شما این امکان را می دهد که جزئیاتی مانند چهره‌ی انسان و پلاک خودرو را شناسایی کنید.

حال، در ادامه به نحوه ی عملکرد دوربین استارلایت، مقایسه بین دوربین های دید در شب رنگی واقعی و در شب معمولی و تعداد زیادی از چیزهایی که باید بشناسید، بپردازیم.

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی

دوربین های امنیتی استارلایت چگونه کار می کنند ؟

دوربین های امنیتی در شب رنگی، به لطف سنسورهای تصویری – قدرتمند که به نور بسیار حساس هستند، به سنسورهای قدرتمند اجازه می‌ دهند که نور مرئی را بسیار جذب کنند. بنابراین دوربین های ای اچ دی رنگی، می توانند تصاویر یا فیلم های رنگی در مکان های کم نور ثبت و ضبط کنند، در حالی که دوربین های معمولی در شرایط نور و در شب، به طور خودکار به حالت سیاه و سفید تغییر می کنند. اما دید در شب رنگی ممکن است که همیشه امکان پذیر نباشد!

برای دوربین های مداربسته دید در شب رنگی، نورپردازی داخلی محیط، نور پردازی خارجی محیط، مانند نور ایوان یا چراغ خیابان برای تولید تصاویر و فیلم های رنگی در شب مورد نیاز است.

تفاوت دوربین های امنیتی دید در شب رنگی با دوربین های دید در شب معمولی

در مقابل دوربین های امنیتی دید در شب معمولی، دوربین های رنگی قرار دارد که تصاویر را به جای سیاه و سفید به صورت رنگی نمایش خواهد داد. مهمترین عملکرد یک دوربین مداربسته در شب مشخص خواهد شد. دوربین های امنیتی با دید در شب رنگی تصاویر را به صورت واقعی نمایش خواهند داد در حالی که دوربین های مادون قرمز معمولی تصاویر را به صورت رنگی و طبیعی. لذا برای افرادی که دوست دارند تصاویر را به صورت واقعی تر ببینند، دوربین های رنگی استارلایت در وهله اول قرار دارد. تصاویر تمام رنگی دوربین‌های مداربسته دید در شب رنگی دارای کنتراست بهتری در مکان‌های کم نور هستند، بنابراین می‌توان بیشتر دقت کرد تا مظنونان احتمالی، وسایل نقلیه یا سایر اشیاء را در مقایسه با دوربین‌های معمولی را تشخیص دهید.

اگر قصد نظارت بر مناطقی را دارند که با چراغ های خیابانی قوی یا منبع نور دیگری روشن می شوند، دوربین های امنیتی در شب رنگی بهترین گزینه هستند.

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی

دوربین مداربسته بولت استارلایت مدل AHD H525

این دوربین بولت دارای قابلیت تنظیم زاویه است. می تواند از 0 درجه تا 360 درجه حرکت کند. این دوربین دید در شب مادون قرمز فعال دارد. این نور مادون قرمز طیف را با دوربین های گلوله ای حساس به این نور ترکیب می کند. صحنه به دست آمده، که ظاهراً برای یک ناظر انسانی تاریک است، به عنوان یک تصویر تک رنگ در یک دستگاه نمایشگر معمولی ظاهر می شود.

مصرف برق این دوربین بولت کاملاً کم است. این دوربین تنها حداکثر 4 وات مصرف می کند که به این معنی است که این دوربین قبض برق شما را افزایش نمی دهد. این دوربین بولت AHD_2MP دارای کیفیت 1080p فول اچ دی است. این به شما امکان می دهد تا ویدیو یا عکس گرفته شده را بهتر مشاهده کنید.

دوربین گلوله سیمی دارای سنسور sony 307 است. این سنسور مدرن نور را می گیرد و آن را به تصاویر باکیفیت تبدیل می کند.

مشخصات فنی دوربین بولت رنگی مدل AHD H525

  • سنسور sony 307
  • کیس فلزی
  • لنز 3.6 میلیمتری 3مگا واید
  • دید در شب رنگی
  • 42 عدد IR LED

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی

دوربین های مداربسته دید در شب رنگی در انواع متفاوت با برند های بادیگارد، هایکویژن، هایلوک، تکنیکس، داهوا و غیره موجود می باشند که با قیمتی ویژه به فروش می رسند. دوربین های مداربسته استارلایت را می توانید همراه با گارانتی از طریق همین وبسایت سفارش دهید. با تمام ویژگی‌هایی که در بالا ذکر شد، بهترین انتخاب؛ دوربین رنگی دید در شب ۲ مگاپیکسل AHD هستند. از شما دعوت می کنم برای راهنمایی و انتخاب درست با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا بتوانید امنیت خود را حتی در شب هنگام تامین کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید